Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teette mieluiten silloin, kun seurustelukumppani/avopuoliso/aviopuoliso ei ole näkemässä?

Vierailija
16.12.2021 |

Oletko mies vai nainen, minkä ikäinen ja kauanko ollut yhdessä kumppanisi kanssa?

Itse olen nainen, ikä 34v. Ollut yhdessä (mies)kumppanin kanssa kohta 17 vuotta. Meillä molemmilla omat asunnot, koska välillä työvuorot vaihtelevat ja molemmat kaipaavat sillointällöin omaa rauhaa. Olemme yhdessä noin 50% viikosta jommankumman luona. Useimmiten minun, koska asuntoni on isompi.

Kun olen yksin, katson sellaisia ohjelmia televisiosta mistä mies ei tykkää. Ja sama päinvastoin. Elokuvat valitsemme yhdessä, jos on tarkoitus katsoa yhdessä. Salaa heitän jotain miehen jättämiä ruokia roskiin jää- tai leipäkaapistani, jos niissä on homepilkkuja tms. haisevat ällöttävälle. En koe tarpeelliseksi mainita, mikäli niistä ei erikseen kysytä. Lisäksi olen parsinut luvatta miehen rikkinäisiä sukkia ja paitoja, koska on heittämässä kallistakin vaatetta roskiin pienen repeämän takia. Tämä nyt ei liene suurensuuri rikos?

Hän ei itse edes huomaa että joku vaate on korjattu. Mitä itse teette? Pidetään hyvän mielen ketjuna eikä haukuta ketään, jooko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin jalat ja kainalot. Käyn suihkussa.

Vierailija
2/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen mustapäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä.