Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa Alfa-naaraita?

Vierailija
26.03.2015 |

Ja pliis, ei mitään Martinaa tai niitä muita **roperseit*. Vaan oikeita naisia, joissa on voimaa ja valtaa, haluttavuutta, ei mitään halpoja tatuoituja pampuloita. Sellaisia naisia, jotka vetoavat miehiin eivätkä poikiin?

Olen pitkään miettinyt, eikä tule oikein ketään mieleen. Ehkä Kike Elomaa, tai tuo Kiinteistö-Kaisa. Kokoomuksella voi olla jotain nuorehkoja naisia. Mutta alfa-naaras vaatii sitä naisellisuutta, sitä on vähän hankala löytää varsinkin noista nuoremmista ja niistä, ketkä ovat jossain seiskoissa sun muissa pokelehdissä.

Asiallista keskustelua ja vastauksia toivoo aapee

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:22"]Mun käsitys alfanaaraasta on et se on myös kymmenen pistettä ulkonäöstä mitä esim jutta urpilainen tai kiinteistö-kaisa ei saavuta.... tiettäkö sellainen solakka tyylikäs, naisellinen nainen mallia herttuatar catherine, prinsessa victoria..nämä molemmat tietenkin äitejä. Eli alfanaaras ei ole tunnekylmä kovien arvojen businesshirviö. Ammattina tietysti voi olla mikä vaan korkean tai akateemisen tutkinnon vaativa työ tai joku pikkujohtajan asema muttei fyysisesti raskaat työt. alfanaaraalle julkisuus ei ole mikään arvo, mutta maine on tärkeä. Siksi ehkä julkisuudesta on vaikea bongata alfanaarasta, mutta kuitenkin jokainen tuntee tai tietää jonkun.
[/quote]

Ja vielä lisäksi alfanaarashan on naisten ykkönen eikä kilpaile miesten kanssa.

Vierailija
42/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-naaras? Voiko idiootimpaa termiä olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 42, sinulla on pointtia, termi itsessään on idioottimainen. Mutta tässä ketjussa haetaan niitä todellisia naisia, ei mitään **roja tatutoituja muovimammoja, eikä li anderssoneja, vaan Naisia...

Mitä itse olet mieltä esim. Marine Le Penistä tai Julija Timoshenkosta?

Vierailija
44/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap paljastui raksamieheksi. Yllätyyys.

Vierailija
45/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 04:24"]

J. Urpilainen?

[/quote]

Urpilainen syyllistyi maanpetokseen Kataisen kanssa eikä rikollinen voi olla alfa. Mutta esim. Mogherini, EU:n "ulkoministeri" on todellinen alfanaaras. Korkeassa asemassa, seksikäs (!), naisellinen.

Vierailija
46/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 03:33"]

Ja pliis, ei mitään Martinaa tai niitä muita **roperseit*. Vaan oikeita naisia, joissa on voimaa ja valtaa, haluttavuutta, ei mitään halpoja tatuoituja pampuloita. Sellaisia naisia, jotka vetoavat miehiin eivätkä poikiin?

Olen pitkään miettinyt, eikä tule oikein ketään mieleen. Ehkä Kike Elomaa, tai tuo Kiinteistö-Kaisa. Kokoomuksella voi olla jotain nuorehkoja naisia. Mutta alfa-naaras vaatii sitä naisellisuutta, sitä on vähän hankala löytää varsinkin noista nuoremmista ja niistä, ketkä ovat jossain seiskoissa sun muissa pokelehdissä.

[/quote]

Vetoavat miehiin??? Mitä vittua miehillä oo mitään tekemistä asian kanssa. Alfa on aina se kaikkein vahvin muija jota muut pelkää. Alfa haastaa minkä tahansa miehen koska tahansa ja voittaa aina. 

[/quote]

Kuvailit alfauroksen ominaisuudet. Alfanaaraan vahvuudet ovat osin erilaiset.

Vierailija
47/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omegauros ja etsin vahvaa omega-naarasta. Yhdytään rajusti niin universumi jälleensyntyy.

Vierailija
48/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susilaumassa johtaja on aina naaras. Siis alfanaaras. Kuten naisjohtaja.

Vierailija
49/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]

Olen omegauros ja etsin vahvaa omega-naarasta. Yhdytään rajusti niin universumi jälleensyntyy.

[/quote]

Vai että tuollaista juomaa se Absinttin on.

Vierailija
50/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Berner

Minusta mikään kympin missiulkonäkö ei ole vaatimus. Eihän kaikki alfauroksetkaan ole mitään mister finland kisoista revittyjä. se tulee jostain muualta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
51/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 44, AP on KTM, oman asiantuntijuusalansa top 10 Suomessa kuuluva Mies ;). Nyt meinaa keskustelu lähteä metatasolle, kertokaa nyt niitä vaihtoehtoja ja perustelkaa kiitos. Minä olen muutaman niitä esittänyt. Siinä, missä alfauros ei ole mikään feikki pelimies, ei myöskään alfanaaras ole mikään cross-fittiä treenaava tatuoitu itsetärkeilevä blogisti, vaan ajatteleva, nöyrä mutta jämerä ja päättävä, betoja tietyllä tavalla arvostava itseään kunnioittava Nainen. Dig it!

p.s. On raksatyömaatkin nähty, Suomessa ja ulkomailla

Vierailija
52/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:55"]Anne Berner

Minusta mikään kympin missiulkonäkö ei ole vaatimus. Eihän kaikki alfauroksetkaan ole mitään mister finland kisoista revittyjä. se tulee jostain muualta kuin ulkonäöstä.
[/quote]
Mun mielestä ulkonäössä tärkeintä tietynlainen näyttävyys, itsevarmuus, tyylikkyys, naisellisuus, vahva olemus. Toki pitäisi olla kauniskin muuta tosiaan ei mikään fitnessmalli.

Vierailija
53/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaaraat on kuule löytänyt lentokentän jo aikoja sitten.

Vierailija
54/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio on arvokkaan oloinen.

Vierailija
55/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on alfa-naaras, joka on sitä myös sitä naisten keskuudessa. Miksi muuten alfa-naaraan pitäisi olla välttämättä naisellinen, vaikka olenkin hyvin naisellinen nainen itse. Pyydät asiallista keskustelua ja mielestäni aloituksesi on juuri siksi provosoiva, kun kerrot että mielestäsi alfa-naaras on naisellinen. Älä unta näe

Vierailija
56/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä määrittelisin alfanaisen piirteiksi naiselliseksi naiseksi, joka on kuitenkin hyvin fyysinen(terveys ja kunto) tyyppi ja luonteesta löytyy sisua, tahtoa ja kilpaluhenkeä, mutta myös herkkyyttä ja tunteellisuutta.

En tiedä sitten, kuka tällainen julkkisnainen olisi.

Vierailija
57/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija-Riitta Korhola

Mari Perankoski

Maarit Tastula

Elisabet Rehn

Vierailija
58/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 03:33"]

[/quote]

Vetoavat miehiin??? Mitä vittua miehillä oo mitään tekemistä asian kanssa. Alfa on aina se kaikkein vahvin muija jota muut pelkää. Alfa haastaa minkä tahansa miehen koska tahansa ja voittaa aina. 

[/quote]

Kuvailit alfauroksen ominaisuudet. Alfanaaraan vahvuudet ovat osin erilaiset.

[/quote]

Paitsi että sä näet sen miesten silmin ja miten naisten kuuluisi miesten mielestä olla. Naisten kesken sen ihan viimeisen sanan sanoo aina se fyysisesti vahvin tai pelottavin. Se vaan menee aina niin. Suurin osa ei uskalla sanoa sanaakaan vastaan mutta takana kaikki tietenkin valittaa. 

Vierailija
59/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:22"]Mun käsitys alfanaaraasta on et se on myös kymmenen pistettä ulkonäöstä mitä esim jutta urpilainen tai kiinteistö-kaisa ei saavuta.... tiettäkö sellainen solakka tyylikäs, naisellinen nainen mallia herttuatar catherine, prinsessa victoria..nämä molemmat tietenkin äitejä. Eli alfanaaras ei ole tunnekylmä kovien arvojen businesshirviö. Ammattina tietysti voi olla mikä vaan korkean tai akateemisen tutkinnon vaativa työ tai joku pikkujohtajan asema muttei fyysisesti raskaat työt. alfanaaraalle julkisuus ei ole mikään arvo, mutta maine on tärkeä. Siksi ehkä julkisuudesta on vaikea bongata alfanaarasta, mutta kuitenkin jokainen tuntee tai tietää jonkun.
[/quote]

Miksi alfanaaras ei voi tehdä fyysisesti raskasta työtä?
Samaa ihmettelen aikaisempien kanssa, miksi myös naisellinen? Eikö ns. Miehekkäitä piirteitä omaava voi olla "alfanaaras" .
On tullut paljon hyviä vastauksia. Pitkästä aikaa on mielenkiintoinen keskustelu, jatkakaa.

Vierailija
60/85 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:22"]Mun käsitys alfanaaraasta on et se on myös kymmenen pistettä ulkonäöstä mitä esim jutta urpilainen tai kiinteistö-kaisa ei saavuta.... tiettäkö sellainen solakka tyylikäs, naisellinen nainen mallia herttuatar catherine, prinsessa victoria..nämä molemmat tietenkin äitejä. Eli alfanaaras ei ole tunnekylmä kovien arvojen businesshirviö. Ammattina tietysti voi olla mikä vaan korkean tai akateemisen tutkinnon vaativa työ tai joku pikkujohtajan asema muttei fyysisesti raskaat työt. alfanaaraalle julkisuus ei ole mikään arvo, mutta maine on tärkeä. Siksi ehkä julkisuudesta on vaikea bongata alfanaarasta, mutta kuitenkin jokainen tuntee tai tietää jonkun.
[/quote]

Miksi alfanaaras ei voi tehdä fyysisesti raskasta työtä?
Samaa ihmettelen aikaisempien kanssa, miksi myös naisellinen? Eikö ns. Miehekkäitä piirteitä omaava voi olla "alfanaaras" .
On tullut paljon hyviä vastauksia. Pitkästä aikaa on mielenkiintoinen keskustelu, jatkakaa.
[/quote]

En väitä, että NAINEN ei voi tehdä fyysistä työtä. Voi ja saa. Alfanainenkin voi ja saa, mutta pystyy parempaan joten ei tee, paitsi jos harrastuksenaan tykkää. Mun mielestä alfanaaras on naaraiden valiota eli silloinhan siinä tulee täydentyä itse naiseus ja alfanaaras kantaa naiseuttaan ylpeydellä ja korostaen, koska edelleenkään alfanainen ei kilpaile miesten kanssa. alfanaaraalla tulee olla miehisiäkin ominaisuuksia päästäkseen haluamaansa valta-asemaan. Esim reittä pitkin korkealle kavunnut ei ole alfa, päämäärätietoinen pelisilmää omaava on. Liiat miehekkäät piirteet miehistää ja näin ollen ei voi sitten olla alfanaaras. Nainen kuitenkin ja ehkä sellanen voimakas tahtonainen tai joku feministi.