Onko tämä ihan surkea palkka? Menisitkö töihin?
1900e/kk, 5pv/vko, 7h/päivä sisältäen puolen tunnin ruokatauon ja pari kahvitaukoa. Ja työajat niin aina, ettei mitään lisiä voi oikeastaan tulla. Siis arkipäivinä vain ja ei iltaisin.
Kommentit (29)
Menisin, jos työ olisi ok. En menisi, jos vituttaisi mennä töihin joka ikinen päivä.
Ehdottomasti menet. Samalla voit hakea parempaa työtä. Ei ne isot tulot, vaan pienet menot. Eli elät niiden mukaan. Parempi työssä kuin kotona makaamassa ja masentumassa. Mieti kuinka moni ei edes saa töitä vaikka haluaisi?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:42"]
No ilman muuta jos voisin verokikkailulla muuntaa palkkatuloni verottomiksi osingoiksi kuten idolini sekoomuksen Laura Räty aikoinaan.
[/quote]
Sekoomuksen :) kiitos nauruista. Muistattehan, että laura rätyä ei äänestetty mihinkään toimeen, vaan stubb nimitti hänet. Eli kansa ei saanut päättää. Aina sanotaan, että "äänestäkää, niin voitte vaikuttaa" Mutta paskanvitut, kun se ohitetaan.
Ap, menisin tuohon työhön. Eihän siinä ole pakko ikuisesti kiikkua, jos ei miellytä ja jos on valinnanvaraa.
Mun nykyinen palkka on 900e/kk, 5 päivää ja 8 tuntia eli kyllä mulle tuo palkka kelpaisi :)
Menisin riemusta kiljuen. T. Vuorotyötä tekevä 1900-2200€/kk,illat ja viikonloput töissä 6-11 tuntia päivässä.
Kelpaisi. Heti. Minua työtöntä vaan ei huolita mihinkään. 1900€/kk palkalla elää, ainakin pk-seudun ulkopuolella kohtuullisesti.
No ilman muuta jos voisin verokikkailulla muuntaa palkkatuloni verottomiksi osingoiksi kuten idolini sekoomuksen Laura Räty aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 02:30"]Mun nykyinen palkka on 900e/kk, 5 päivää ja 8 tuntia eli kyllä mulle tuo palkka kelpaisi :)
[/quote] Ei voi olla, tuo on jo laitonta.