Mitä ajattelisit jos saisit tietää että aikuinen lapsesi ei ole koskaan harrastanut seksiä
Kommentit (67)
Depopulaatio on onnistunut hänen kohdallaan ja yhteiskunta kiittää
En yllättyisi. Lapseni on aina ollut etäinen muista ihmisistä.
Jotenkin tulis surku ja miettis voiko jotenkin auttaa. Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulis surku ja miettis voiko jotenkin auttaa. Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Miksi tulisi surku?
Se on täysin hänen asiansa. Hänellä on siihen omat perusteensa ja hyvät onkin. Näihin asioihin en puutu suuntaan tai toiseen, mutta olen ylpeä aikuisesta lapsestani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mielestäsi menettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi surku?
Itselleni seksi on monin eri tavoin yksi parhaista asioista elämässä.
Eipä kuulu minulle aikuisen lapsen seksijutut. Enpä kyllä edes mieti tyttäreni harrastamassa seksiä jonkun kanssa. Olis vähän pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi surku?
Itselleni seksi on monin eri tavoin yksi parhaista asioista elämässä.
Taidat olla aika yksinkertainen ihminen
Aikuinen poikani ei ole eikä tule harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Edes seurustelu ei kiinnosta. Olen sinut asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani ei ole eikä tule harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Edes seurustelu ei kiinnosta. Olen sinut asian kanssa.
Onko mammanpoika vai mikä sitä riivaa?
Toivon että löytää vielä oikean rakkauden.
En kyllä tiedä mitä koko asia, jonkun aikuisen seksielämä, minulle kuuluisi ollenkaan.
Oma äitini raivosi minulle erään tyypin kanssa makaamisesta kun olin 19 tai 20, vaikka en edes ollut tehnyt sitä, neitsyys meni vasta paljon myöhemmin.
(Hänelle itselleen tuli vahinkoraskaus, mutta ei siitä kukaan hänelle raivonnut.)
Kummallisia ovat ihmiset, jotka luulevat toisten seksielämän kuuluvan heille millimetrin vertaa.
En osaa kuvitella tilannetta jossa saisin ko. tiedon ja mistä syystä. Eihän asia kuulu kellekään. En ole raportoinut seksielämästäni myöskään omille vanhemmilleni.
Sain tietää ja olin yllättynyt. Poikani on aina ollut sosiaalinen, menevä, hyväntuulinen ja hauska. On myös korkeastikouluttautunut. Ilmeisesti hänellä on vain erittäin korkeat standardit naiselle ja keskivertoa matalampi libido. Ja hänellä vieläpä oli tyttöystävä vähän aikaa yläasteiässä, mutta ilmeisesti se ei ikinä johtanut sänkyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mammanpoika vai mikä sitä riivaa?
Ei ole. Ei vaan kiinnosta.
Ompa minulla viisas lapsi