Mitä ajattelisit jos saisit tietää että aikuinen lapsesi ei ole koskaan harrastanut seksiä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tarkoitetaan aikuisella? Jos 18v on vielä neitsyt niin sehän on ihan yleistä.
Jos yli 25v ei ole seksiä harrastanut niin onhan se hirveää
Menetin neitsyyteni 27-vuotiaana. Hirveää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tarkoitetaan aikuisella? Jos 18v on vielä neitsyt niin sehän on ihan yleistä.
Jos yli 25v ei ole seksiä harrastanut niin onhan se hirveää
Menetin neitsyyteni 27-vuotiaana. Hirveää?
Epänormaali olet
Hämmästyisin, he ovat kaikki naimisissa olevia synnyttäneitä naisia, joten olen kohtalaisen varma, että ovat harrastaneet seksiä, joskin kai tuo mahdollista nykypäivänä on ilmankin.
Noin muutoin, miksi sille asialle pitäisi yhtään mitään tehdä? Tekevät itse, jos haluavat, ei se minulle kuulu.
Outoa ajatella että seksiä saava olisi jotenkin tasokkaampi. Esim miehet lähestyy usein lihavia ja rumia ja en heitä pitäisi tasokkaana.
Mietin hypoteettisesti, koska olen lapseton nainen. Epäilen siis vahvasti, ettei sellaista ilmaannu :D
Käytännössähän se olisi hänen oma asiansa. Jos hän siitä asiasta haluaisi kanssani keskustella, voisin kysyä häneltä, että onko se valinta vai ei. Harmittaako se häntä.
Voisimme ehkä miettiä, mistä se voisi johtua. Jos kyse on muutoin ihan skarpista nuoresta miehestä, jolla ikäänkuin arki hallussa, puhtaat vaatteet päällä ja hyvät käytöstavat sekä arvostus muita ihmisiä kohtaan - saattaisin kysyä, että mistä hän itse epäilee asian johtuvan? Syynä voi olla jokin aiempi kokemus, ujous, mutsina olen liian vaativa ja antanut ymmärtää kaikkien naisten olevan yhtä vaikeita ;)
Sit voitais miettiä, että mistä kivoja naisia löytyy ja seuraavaksi vinkkasin, että kannattais puhua naisista enemmän kavereiden kuin äidin kanssa ;)
Sanoihin että odota nyt 35-vuotiaaksi, kuten minäkin tein. Velhouskaan ei ole välttämättä peruuttamaton asia.
M41
Vapaaehtoista lapsettomuutta pidetään usein älykkyytenä, mutta miten voi olla älykäs jos ei ole elossa ja ei ole jälkipolvea kertomassa tai todistamassa tästä älykkyydestä.
Kuollut ja hävinnyt ei voi olla älykäs. Älykäs on se joka jatkaa eteenpäin ja todistaa sen olemassaolollaan.