Mitä ajattelisit jos saisit tietää että aikuinen lapsesi ei ole koskaan harrastanut seksiä
Kommentit (67)
Erittäin epätodennäköistähän se olisi, että moinen tieto mun korviin kantautuisi, mutta jos nyt jostain syystä se saisin tietää, niin kyllähän se varmaan vähän surettaisi, onhan seksi kuitenkin yleensä ihmisille aika tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen poikani ei ole eikä tule harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Edes seurustelu ei kiinnosta. Olen sinut asian kanssa.
Onko mammanpoika vai mikä sitä riivaa?
Ei ole. Ei vaan kiinnosta.
testotasot?
No mitä se sinua kiinnostaa, jos joku sinulle tuntematon on päättänyt elää yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulis surku ja miettis voiko jotenkin auttaa. Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Miksi tulisi surku?
Itselleni seksi on monin eri tavoin yksi parhaista asioista elämässä.
Taidat olla aika yksinkertainen ihminen
Taitaa olla mies.
Olisin surullinen jos syy on syrjäytyminen, sairaudet, mt-ongelmat tai muu. Eli jos hän haluaisi erilaisen elämän, mutta ei vain kykene. Tietysti surisin, se olisi kamalaa.
Mutta jos se ei vaan itse halua, ei kiinnosta, on aseksuaali tms niin enpä aattelin oikein mitään. Hyvä että löytää omat juttunsa ja elää arvojensa mukaan.
se on hänen asiansa. Seksiä voi harrastaa ihan itsekseenkin. Ei siihen partneria tarvita.
Tietty olisin surullinen hänen puolestaan jos hän ei löytäisi rakastettua, jotakuta rinnalleen jos hän kaipaisi sellaista. Eli haluaisi rakkaussuhteen ja oman perheen.
En myöskään olisi hirmu innoissani jos lapsestani kasvaisi seksialan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
...Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Samaa ajattelen epämusikaalisista ihmisistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulis surku ja miettis voiko jotenkin auttaa. Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Miksi tulisi surku?
Kosketus ja läheisyys toiseen ihmiseen, himo, nautinto kaikki se on tärkeää. Kyllä, tyhmähän mun täytyy olla. Mitä ehdotat tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää ja olin yllättynyt. Poikani on aina ollut sosiaalinen, menevä, hyväntuulinen ja hauska. On myös korkeastikouluttautunut. Ilmeisesti hänellä on vain erittäin korkeat standardit naiselle ja keskivertoa matalampi libido. Ja hänellä vieläpä oli tyttöystävä vähän aikaa yläasteiässä, mutta ilmeisesti se ei ikinä johtanut sänkyyn asti.
Miehen on helppo päätyä vanhaksi pojaksi nyky yhteiskunassa. Naisten vaatimukset ovat järjettömät
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko alle vai yli 30v.
Kyllä mä olisin surullinen ja huolissani jos 29-vuotias olisi täysin kokematon....
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää ja olin yllättynyt. Poikani on aina ollut sosiaalinen, menevä, hyväntuulinen ja hauska. On myös korkeastikouluttautunut. Ilmeisesti hänellä on vain erittäin korkeat standardit naiselle ja keskivertoa matalampi libido. Ja hänellä vieläpä oli tyttöystävä vähän aikaa yläasteiässä, mutta ilmeisesti se ei ikinä johtanut sänkyyn asti.
Poikais ei koskaan saanut tyttöystävältään ja nyt ajattelee, että turha vaivautua kun ei naiset halua seksiä kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat aseksuaaliseksi?
Vierailija kirjoitti:
se on hänen asiansa. Seksiä voi harrastaa ihan itsekseenkin. Ei siihen partneria tarvita.
Tietty olisin surullinen hänen puolestaan jos hän ei löytäisi rakastettua, jotakuta rinnalleen jos hän kaipaisi sellaista. Eli haluaisi rakkaussuhteen ja oman perheen.
En myöskään olisi hirmu innoissani jos lapsestani kasvaisi seksialan ammattilainen.
Se on masturbointia jota harrastetaan itsekseen, ei seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulisi surku?
Kosketus ja läheisyys toiseen ihmiseen, himo, nautinto kaikki se on tärkeää. Kyllä, tyhmähän mun täytyy olla. Mitä ehdotat tilalle?
Se on sinulle tärkeää. Ei se ole tärkeää aseksuaalille. Vähän niin kuin minä kertoisin tuntevani pahaa mieltä sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät harrasta larppaamista. Menettävät paljon iloa elämästä. Jännitys, mielikuvituksen käyttö, ryhmätyöskentely ja kyky kuvitella itsensä minne tahansa todellisessa tai kuvitteellisessa, missä ajassa vain! Kai säkin nyt tunnet aitoa ahdistusta siitä, että et ole larppaaja? Vai toteatko vain, että suruni on turhaa, sillä sinä et voisi saada siitä samaa iloa kuin minä, sillä se ei kiinnosta sinua tippaakaan? Ja sinä saat elämässä nautintoa muista, sinua kiinnostavista asioista, kuten esim. seksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on helppo päätyä vanhaksi pojaksi nyky yhteiskunassa. Naisten vaatimukset ovat järjettömät
"Ilmeisesti hänellä on vain erittäin korkeat standardit naiselle ja keskivertoa matalampi libido."
NAISTEN VIKA!!!
Joillakin saattaa seksi kuulua kokonaisvaltaiseen tunne-elämään ja viedä vaan aikaa kohdata joku ihminen. Minäkin aloin seurustella vasta vähän ennen 30-vuotiaana, sitä ennen oli joitain tapailuja, mutta koin ne vaan jotenkin ulkopäin tuleviksi velvoitteeksi. Harrastin seksiä kokemuksen hankinnan takia, mutta samalla minulla siitä tuli paha olo. Tietysti riippuu siitäkin miten vakavasti jonkun henkilön kanssa seksin kokee, minulla vaatii myös tunnepuolta paljon. Olen nainen mutta voihan samaa olla miehilläkin.
No enpä mitään ajattelisi. Ihan yliarvostettua koko seksin tuputus täällä maailmassa. Joka paikassa tungetaan silmille tissiä ja peffaa, mainoksissa, TV-ohjelmissa, netissä, sähköpostissa, lehtien sivuilla.... Joka hetki markkinoille tunkee itseään erilaiset topatut tapaukset esittelemään paljasta pintaa. Jopa poliitikot ja huippujohtajat lankeaa retkuun, kun joku muija tuputtaa itseään ja järki sumentuu. Perheissä petetään ja itketään, jopa surmataan muita ihmisiä SEN takia. Seksi on ihan tavallinen juttu, vähän kuin hengittäminen, nukkuminen, syöminen ja ulostaminen.
Hirveä haloo yhdestä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten tämä asia kuuluu sinulle? Ja miten edes sait tietää tästä?
kizza kirjoitti:
Joillakin saattaa seksi kuulua kokonaisvaltaiseen tunne-elämään ja viedä vaan aikaa kohdata joku ihminen. Minäkin aloin seurustella vasta vähän ennen 30-vuotiaana, sitä ennen oli joitain tapailuja, mutta koin ne vaan jotenkin ulkopäin tuleviksi velvoitteeksi. Harrastin seksiä kokemuksen hankinnan takia, mutta samalla minulla siitä tuli paha olo. Tietysti riippuu siitäkin miten vakavasti jonkun henkilön kanssa seksin kokee, minulla vaatii myös tunnepuolta paljon. Olen nainen mutta voihan samaa olla miehilläkin.
Olen samanlainen. Seurustelin ja kävin baareissa hakemassa seuraa lähinnä, koska "niin täytyy tehdä". Ensimmäisen kerran oikeasti nautin seksistä joskus 36-vuotiaana kun tapasin nykyisen vaimoni. Sitä ennen koko juttu oli vain pakkopullaa.
M45
Vierailija kirjoitti:
No enpä mitään ajattelisi. Ihan yliarvostettua koko seksin tuputus täällä maailmassa. Joka paikassa tungetaan silmille tissiä ja peffaa, mainoksissa, TV-ohjelmissa, netissä, sähköpostissa, lehtien sivuilla.... Joka hetki markkinoille tunkee itseään erilaiset topatut tapaukset esittelemään paljasta pintaa. Jopa poliitikot ja huippujohtajat lankeaa retkuun, kun joku muija tuputtaa itseään ja järki sumentuu. Perheissä petetään ja itketään, jopa surmataan muita ihmisiä SEN takia. Seksi on ihan tavallinen juttu, vähän kuin hengittäminen, nukkuminen, syöminen ja ulostaminen.
Hirveä haloo yhdestä asiasta.
Syy on siinä, että miehiä on niin helppo manipuloida ostamaan jotain tuotetta tai pettämään vain sen takia, että jossain on alaston nainen. Miehet ovat äärimmäisen yksinkertaisia olentoja.
testotasot?