Mitä ajattelisit jos saisit tietää että aikuinen lapsesi ei ole koskaan harrastanut seksiä
Kommentit (67)
Mitä tässä tarkoitetaan aikuisella? Jos 18v on vielä neitsyt niin sehän on ihan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ompa minulla viisas lapsi
Miksi? Ei viisaus ole tuosta kiinni.
En mitään. Yksi lapsistani ei ole koskaan seurustellut, ja hänen kohdallaan pidän mahdollisena, ettei hän ole harrastanut seksiäkään. Asia ei kyllä minulle kuulu enkä halua tietää siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Yksi lapsistani ei ole koskaan seurustellut, ja hänen kohdallaan pidän mahdollisena, ettei hän ole harrastanut seksiäkään. Asia ei kyllä minulle kuulu enkä halua tietää siitä mitään.
Et yhtään ole huolissasi lapsesi jaksamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisesta? Mistä ihmeen jaksamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa rakkautta ja läheisyyttä niin miten ihmeessä jaksaa? Seksi on perustarve.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tarkoitetaan aikuisella? Jos 18v on vielä neitsyt niin sehän on ihan yleistä.
Jos yli 25v ei ole seksiä harrastanut niin onhan se hirveää
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulis surku ja miettis voiko jotenkin auttaa. Ja kyllä, sanotaan suoraan niin kuin näen; aseksuaalit menettävät paljon elämästä, sääliksi käyvät.
Miksi et opettanut n***aan:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa rakkautta ja läheisyyttä niin miten ihmeessä jaksaa? Seksi on perustarve.
Tuskin se mikään perustarve on. Eivät läheskään kaikki saa sitä eivätkä kaikki edes halua.
Semmonen vellihousu onkin, etten yhtään ihmettelisi. Äitinsä kasvatti luuseriksi.
Vanhemmat opettakaa jälkikasvunne nai***n:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi hirveää, jos ihminen ei jaksaisi ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat opettakaa jälkikasvunne nai***n:(
Laki kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mikään perustarve on. Eivät läheskään kaikki saa sitä eivätkä kaikki edes halua.
En tunne ketää joka ei ole harrastanut seksiä. Perin outoa, että aikuisena joku vielä olisi kokematon
Vierailija kirjoitti:
Erittäin epätodennäköistähän se olisi, että moinen tieto mun korviin kantautuisi, mutta jos nyt jostain syystä se saisin tietää, niin kyllähän se varmaan vähän surettaisi, onhan seksi kuitenkin yleensä ihmisille aika tärkeä asia.
Etkö opettanut naim**n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketää joka ei ole harrastanut seksiä. Perin outoa, että aikuisena joku vielä olisi kokematon
Minä harrastin seksiä ensimmäisen kerran vasta 39-vuotiaana. Eipä se mitään ihmeellistä ole. Vähän kuin huonoa itsetyydytystä.
Olin 29v asti kokematon. Ihan hyvä vaan nyt kun jälkeenpäin ajattelee, vaikka tulihan sitä teininä stressattua asiasta. Keskityin muihin asioihin elämässä ja minun suhteeni seksiin on nykyään hyvin vahvasti kiinni luottamuksesta ja tunteista eikä naisen ulkonäöstä. Ehkä jos olisin parikymppisenä juossut sängystä toiseen niin olisin nyt kovin erilainen ihminen ja kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kasvatin lapsestani luuserin
Darwinistisessa mielessä häviäjä ja heikko yksilö, joka ei onnistunut tai selvinnyt paritteluun asti.
Ei siis edes päässyt yrittämään vuosimiljoonien toimintakoodia, jossa perimää pyritään jatkamaan ja pitämään perimä voimakkaana tulevaisuuteen.
Eliön elinkaari on syntymä, vauvuus, lapsuus, nuoruus, parittelevat menestyneet aikuiset, lisääntyvät aikuiset, vanhemmat, vanhukset ja kuolema.
Ihmiset toki valehtelee itselleen. Lapsettomuus on suuri epäonni tai sitten se kertoo heikosta perimästä.
Joko henkisestä tai ympäristöön sopeutumattomuudesta.
On monia eläintarhan eläimiä, jotka eivät luonnollisesti toteuta elinkaartaan. Pandat lienee tunnetuimpia.
Ihmisen elinympäristö on sellainen että aika moni oireilee lapsettomuutta.
Se on häiriö, vaikka ihminen itselleen asiasta valehtelisi ja muuntaisi totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa minulla viisas lapsi
Miksi? Ei viisaus ole tuosta kiinni.
On se
Ajattelisin, että sillä tuskin on sukupuolitauteja. Hyvä Viivi!