Meidän kaupassa on sinkkubanaaneja. :D
Aina huvittaa kun näen korin, mihin yksittäiset banaanit on laitettu kera kyltin, jossa lukee: "ota minut, olen sinkku". :D
Kommentit (44)
Mun tulee hyvä mieli tällaisista pienistä ja harmittomista hauskoista jutuista. Tunnen muutenkin herkästi sympatiaa elottomia asioita kohtaan. Hymyilisin joka kerta tuollaisen banaanikorin nähdessäni.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:42"]
Luulin jo, että pienempiä banaaneita tai jotain.
Margariinirasioista pitäisi tehdä pienempi sinkkuversio.
[/quote]
kyllä me pariskunta ihan omat banaanit syömme, niitä emme jaa. Pienemmät eivät riittäisi, ei tosin myöskään nämä sinkkubanaanit.
Banaaneja en koskaan pussita, tarra tertun kylkeen ja kärryyn. Yksittäiset olisi sen vuoksi hankalampia.
Vastaava hauska kyltti löytyy meidän kaupan kylmähyllyn reunasta: "Minä olen hiiva. Minut löydät tästä" olen kuullut, että ko. Kyltti on saanut paljon positiivista palautetta.
Mihinkäs se sinkku sitä banaania?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:59"]Mua itkettää :(
[/quote]
No miksi nyt noin? Ap
Minunkin kaupassa on tällainen kori.
Tiesittekö, että ykköskappaleet lentävät aika äkkiä roskiin, koska kukaan ei halua niitä. joten siksi tällainen järjestely. Minä otan usein sinkkubanaaneja, jos eivät ihan kolhuisia ole.
Koska sitte on tarjolla Sinkku Kurkkuja?
Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:05"]
Koska sitte on tarjolla Sinkku Kurkkuja?
[/quote]Mieluimin kesäkurpitsaa, ne ovat paksumpia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D
[/quote]
:`D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]
Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D
[/quote]
Eikun sinne katkarapu..pakasteiden puolelle.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Eikun sinne katkarapu..pakasteiden puolelle.
[/quote]
Siellä on niin kylmä, sen takia se on niin pieni ;-)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"] Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D [/quote] Eikun sinne katkarapu..pakasteiden puolelle. [/quote] Siellä on niin kylmä, sen takia se on niin pieni ;-)
[/quote]
Vois joskus kokeilla. Saatais yllättyä, kun se lämpenisi kotiin päästyä. Ja voihan sen kai palauttaa kauppaan...
Mä oon nähny tääl pääkaupunkiseudulla monessakin kaupassa. On myös sinkkuappelsiineja, -päärynöitä ja -mandariineja ollu :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:07"] Pitäisikö minun sinkkumiehenä mennä lihaosastolle tuollaisen samanlaisen kyltin kanssa? Kauankohan joutuisi odottamaan ottajaa :D [/quote] Eikun sinne katkarapu..pakasteiden puolelle. [/quote] Siellä on niin kylmä, sen takia se on niin pieni ;-)
[/quote]
Vois joskus kokeilla. Saatais yllättyä, kun se lämpenisi kotiin päästyä. Ja voihan sen kai palauttaa kauppaan...
[/quote]
Käytetyllä tavaralla ei palautusoikeutta, mutta en usko että ainakaan koon takia tulisi tarvetta palauttaa ja sovituskopissa voi testata jo kaupassa ;)
Voi kumpa te jaksaisitte pelastaa sinkkuihmisiäkin samanlaisella omistautumisella kuin banaaneita.
-Mies27w-
Wow, joku toinenkin Lappeenrantalainen tänne eksynyt. Armada?
Meilläkin sama paikallisessa S-marketissa. Niin söpöjä ja surullisen näköisiä ne yksittäiset banaanin siinä. :( Usein pelastan niitä meille kotiin parempaan hedelmäkoriin. :D