Hesburger hinnat noussu älyttömiksi
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
"Tuskin ketään noita joka päivä syö. Kyllä välillä voi nauttiakin niistä."
-Ei kai näistä kukaan nauti. Pikaruokaa = pelkkää rasvaa ja teurasp@skaa.
Anna toisten nauttia mistä tykkäävät. Vai pitäisikö puuttuua myös siihen mistä sinä tykkäät. Annapa joku esimerkki mistä sinä tykkäät niin voidaan kaikki yhdessä puuttua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän maksoivat vuonna 2003:
Vuonna 2003 mun tuntipalkka oli 6.9€/h.
Vuonna 2021 mun tuntipalkka on 25€/h.
Eli hamppari on kohtuuhinnoissa yleiseen tasoon nähden.
Noissa tulee käytyä sen verran harvoin ettei sillä oikeastaan ole väliä maksaako jokusen euron enemmän. Valitsen aina sitä mitä tekee mieli enkä katso hintaa. Toki jos usein kävisi niin silloin sillä onkin väliä (mutta silloinkin voi jättää vaikka joka toisen käynnin välistä niin on varaa valita seuraavalla kerralla mieleistä).
En tajua miksi kukaan järkevä syö tuollaista moskaa, eikö ihmiset viitsi enää tehdä oikeaa ruokaa. Lisäaineita, sokeria, suolaa, rasvaa täynnä tuo moska.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi kukaan järkevä syö tuollaista moskaa, eikö ihmiset viitsi enää tehdä oikeaa ruokaa. Lisäaineita, sokeria, suolaa, rasvaa täynnä tuo moska.
No just sen takia kun ne on hyviä. 👅
Kaikki hinnat on noussut tai tulee nousemaan. Tulot tosin ei.
Kyllä se nyt niin on että en syö siellä missä ateriat on yli 9 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt niin on että en syö siellä missä ateriat on yli 9 euroa.
Korjaan että ne isoimmat ateriat. Eli esim. BigMac plus ateria
Tänne tuli taas noita terveellisyysfriikkejä. Tehkää oma ketju terveellisistä ruuistanne. Tää ei ole se paikka.
Juustovege oli vielä vähän aikaa sitten 1 € ja nyt ovat nostaneet hintaa ja uusi hinta on 1,50 €. Siis aivan törkeä 50 % hinnankorotus! Aivan järjetön prosentuaalinen hinnannousu! Ennen 9 € sai 9 hampparia nyt enää 6. Kyllä v----taa!
Kupongilla tai muilla aleilla saa isonkin aterian 5-6e. Ja ainakin minun kokoinen siitä täyteen tulee. Kun taas joku huoltsikan lounas maksaa helposti 10-12e. On toki monipuolisempi ja ehkä terveellisempi. Mutta ihan oikeasti ei tarvitse ihmetellä miksi sitten syödään sitä roskaa, kun se on puolet halvempaa. Kotona tehty on tottakai halvin, mutta ei sitä voi jossain reissuhommassa syödä.
Kyllä mä ihmettelen Hesburgeria. Euron juusto on siellä 2,50 egee ja sit saa jonkun oksettavan vegehampurilaisen eurolla, jota ei syö kuin jotku pikkutytöt ketturepuissaan ja jälkkäriks ne vetää tofuu
En ole vuosiin enää käynyt hesburgerissa. Minulle riitti se kuinka Hesburger kohtelee nuoria työntekijöitään. Teettää työtä ilman korvausta ja hiljaisina aikoina nuori työntekijä lähetetään kotia ja tunnit vähennetään päivän työvuorolistasta. Ei nuori ilman kunnon palkkaa elä ja väärin että nuorella teetetään ilmaista työtä. Neuvon nuoria kääntymään epäselvissä tapauksissa työpaikan luottamusmiehen puoleen tai ammattiliitto PAMiin. Nuortatyöntekijää ei tarvitse viilata linssiin.
Silmissäni Hesburger on täysin mätä. Sen firman kassaan en eurojani vie.
S-etukortilla monet ateriat 5e. Aivan hullun halpaa, kun sillä pitää maksaa kuitenkin ainekset, tilavuokra keskustassa kauppakadulla, työntekijöiden palkat, eläkkeet, vakuutukset, sairasvakuutukset ja ilta- ja yölisät. Ei se ruokakaan varmaan ilmaiseksi lentänyt sinne ravintolaan, ja bensan hinta on tällä hetkellä pilvissä. Syömiseen kuuluu myös aterioiden pakkaukset, niiden kierrättäminen yms.
Vierailija kirjoitti:
kerrosateria 12.80€
Ei maksa,huijari!
Ei haittaa kun en käy. Mäkissä on paremmat safkat ja kauniimmat tytöt.
Onko ne käyttänyt hinnankorotukset palkatakseen riittävästi työvoimaa?
Lopetin Hesessä käymisen kun lopettivat sen fish&chips-annoksen joskus 2014. Se oli hyvä.
Nykyään ostan pari kertaa kuussa pelkän Bigmackin mäkkäristä. Se on hyvä kun laittaa vähän extraketsuppia.
Inflaatio tulee joo.
Vierailija kirjoitti:
En käy edes kerran vuodessa, niin ihan sama mitä veloittaa roskistaan.
Ei taida olla ihan sama kun kuitenkin oli pakko klikata ja päästä kommentoimaan. Mua kiinnostaa että miksi sunlaiset ihmiset kommentoi? Miksi kaikissa ketjuissa on vähintään yksi sunlainen joka haluaa päästä kertomaan että häntä ei kiinnosta ja ihan sama? Kun itseäni ei joku kiinnosta, niin silloin ei kiinnosta -> en edes avaa keskustelua. Haluatko avata mikä järjen juoksisi on?
kerrosateria 12.80€