Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti, mun hampaat tippuu pian suusta.

Vierailija
25.03.2015 |

Mulla on ollut bulimia 20 vuotta. Ja olen suunnilleen saman ajan juonut päivittäin kokista.
Hampaitani on n. 10 vuotta sitten jo poistettu viisureiden lisäksi 5kpl. Nyt en ole n. 5 vuoteen käynyt hammaslääkärillä ja heräsin tänään karuun totuuteen että lähes jokaisessa hampaassani on reikä ja ne ovat aivan "murtuneen" näköiset kun katsoo oikein kirkkaassa.
Mulla ei ole rahaa mennä hammaslääkäriin ja mua hävettää! Mitä teen?!? Ennen olen mennyt hammaslääkärille vasta kun suuhun on sattunut niin paljon etten voi olla ja hampaat on ollut pakko jo poistaa.

Oon niin tyhmä :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. jätät kokiksen pois. ja mehut. maito, piimä ja vaikka kaakaokin on parempi vaihtoehto kuin hapokkaat juomat. jos siis vesi ei sulle riitä. light-limut on oikeestaan yhtä pahoja kuin sokeriset.

2. oksentelun jälkeen huuhtele suu vedellä tai maidolla. se auttaa vähän. odota ainakin tunti ennen kuin harjaat hampaat.

3. menet hammaslääkäriin terveyskeskuksen puolelta. ne on nähneet vaikka mitä, ei ne sun suuta hätkähdä. hampaille voi melkein aina tehdä edes jotakin.

kyllä sä selviät. ite oon ollut bulimikko jopa pitempään, nyt kuivilla tosin. mutta mun hampaat on vielä suht ok kunnossa kun älysin jättää kokikset pois. ja käyn hammaslääkärillä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä