Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gugguu-ämmät itkee kun eivät saanee koko perheelle samanlaisia huppareita

Vierailija
25.03.2015 |

Oisivat halunneet perhekuvaukseen jokaiselle ihkun mintun hupparin. Miks mä en ymmärrä tollasta?!?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkainen aikuinen haluaa pukeutua lastensa kanssa samanlaisiin vaatteisiin?!?!

Vierailija
2/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:17"]Minkäkainen aikuinen haluaa pukeutua lastensa kanssa samanlaisiin vaatteisiin?!?!
[/quote]

Gugguu-mamma :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne gugguu kirpulle kannattaa liittyä ihan viihteen takia. Välillä yp:t pahastuu jos joku sanoo pahan sanan gugguusta ja sitten niitä pitää liehitellä sydämin ettei suuttuneet yp:t sulje koko kirppua. Ja sitten taas onnellisesti gugguillaan yhdessä. 

Vierailija
4/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:17"]Minkäkainen aikuinen haluaa pukeutua lastensa kanssa samanlaisiin vaatteisiin?!?! [/quote] Gugguu-mamma :D

[/quote]

Noo... mulla on samanlainen hattu ja anorakki kuin isommalla lapsellani, mutta Gugguu-vaatteita (tai mitään muitakaan kalliita sisävaatteita) ei kyllä ole. Musta on ihan hauskaa, kun me pukeudutaan noihin samoihin vaatteisiin, se on lapsestakin kivaa :)

Vierailija
5/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:17"]Minkäkainen aikuinen haluaa pukeutua lastensa kanssa samanlaisiin vaatteisiin?!?! [/quote] Gugguu-mamma :D

[/quote]

Noo... mulla on samanlainen hattu ja anorakki kuin isommalla lapsellani, mutta Gugguu-vaatteita (tai mitään muitakaan kalliita sisävaatteita) ei kyllä ole. Musta on ihan hauskaa, kun me pukeudutaan noihin samoihin vaatteisiin, se on lapsestakin kivaa :)
[/quote] onksulla siilipipo :D

Vierailija
6/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 07:55"] [quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 06:17"]Minkäkainen aikuinen haluaa pukeutua lastensa kanssa samanlaisiin vaatteisiin?!?! [/quote] Gugguu-mamma :D [/quote]   Noo... mulla on samanlainen hattu ja anorakki kuin isommalla lapsellani, mutta Gugguu-vaatteita (tai mitään muitakaan kalliita sisävaatteita) ei kyllä ole. Musta on ihan hauskaa, kun me pukeudutaan noihin samoihin vaatteisiin, se on lapsestakin kivaa :) [/quote] onksulla siilipipo :D

[/quote]

Ei. Mä en viittaa pipoon sanalla hattu. Meillä on lapsen kanssa samanlaiset hatut, lierihatut.

Vierailija
7/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten edes tiedä, miltä se siilipipo näyttää, mutta nyt aion googlata, kun se tuntuu olevan palstalla kuuma puheenaihe.

Vierailija
8/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä sattuis löytymään vielä koiran vaatteita? Ois aika ihq jos voitais olla samixia koko perhe, koirakin. :P

Vierailija
9/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylsiä vaatteita. Ja hintavia. Ainoa hauska juttu oli se vino vetoketju,siihenpä se erikoisuus sitten jäikin.

Vierailija
10/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaas nyt mulle, mikä siinä on niin kauheaa, jos vanhemmalla ja lapsella on joitain samanlaisia vaatteita. Näköjään minun ja lapsen samanlaiset takit ja hatut ovat keränneet alapeukkuja. Lapselle nimittäin tuommoinen asia tuntuu olevan hirveän kiva juttu. Lapsi just kysyi, että koska taas mennään metsäretkelle ja laitetaan ne samanlaiset hatut ja takit päälle.

Vierailija
11/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 09:07"]

Olipas tylsiä vaatteita. Ja hintavia. Ainoa hauska juttu oli se vino vetoketju,siihenpä se erikoisuus sitten jäikin.

[/quote]

Todella tylsä ja suppea värivalikoima, laadusta en osaa sanoa mitään, mutta ihan heti en ole satasta laittamassa perushuppariin.

Vierailija
12/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää yhteiskunnan tuet olevan liian suuria jos kotiäideillä on varaa pistää lastenvaatteisiin (vieläpä rumiin sellaisiin) tollasia summia. 

Vierailija
13/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, miikkarit ja  gugguu ovat lapsimessuilla! Mini rodinia ei ollut näytteille asettajien luettelossa mutta luulisi että sitäkin on tarjolla. 

Vierailija
14/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadusta voin kertoa, että gugguun laatu on hintansa arvoista. Tuota ei voi sanoa kaikista arvokkaammista lastenvaatemerkeistä ja voin kertoa, että testattu on. Minusta gugguun vaatteet ovat kauniita ja käytännöllisiä.. ja ne kestää ja kestää ja kestää.. :) Peruspaitaa en ostaisi gugguulta, sillä vastaavia saa myös muualtakin ja edullisemmin, mutta nuo huppari ovat kyllä todella ihania ja laadukkaita.. samoin tyttöjen mekot. 

Joillain kotiäideillä on vara pistää rahaa lastenvaatteisiin, mutta siinä voi olla taustalla myös perheen hyvä toimeentulo ja ennen lapsia kertyneet säästöt. Itse kerkesin tehdä 8 vuotta töitä ennen kuin jäin lasten kanssa kotiin ja olen nyt ollut 4 vuotta kotona siitä kun jäin esikoisen kanssa äitiyslomalle. 8 työvuoden aikana säästin ihan kivan pesämunan töissä, vaikken ollut varma haluanko saada joskus lapsia.. kunhan vain säästin, koska minusta oli tärkeää kerryttää hyvän kokoinen pesämuna jos tulee tarvista esim. lähteä opisekelemaan jotain uutta alaa tai jokin muu suuri muutos kohtaa elämää. Sainkin kaksi ihanaa lasta ja nyt voin olla heidän kanssa kotona ja minulla on silti vara laadukkaisiin vaatteisiin. Niin ja on minulla mieskin tässä taloudessa jakamassa meidän kuluja ja panostamassa siihen, että lapset saavat olla kotona, koska se on hänelle tärkeää. Töihin menen ehkä vuoden kuluttua kun pienempi on 3-vuotias.  

Vierailija
15/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:20"]Herra jeesus sentään. Mä en jaksa kovin pitkälle ymmärtää noita rätei ja lumpui rakastavia ihmisiä. [/quote] Ootko se Filippa K -kirpparin järjestäjä viime viikonlopulta? En voi uskoa että kaksi ihmistä maailmassa kirjoittaisi "rätei ja lumpui".

[/quote]

Tulitpa juuri paljastaneeksi heikon yleissivistyksesi :D:D Tuo on aika legendaarinen lainaus Tuntemattomasta sotiaasta.

Vierailija
16/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:41"]

Vaativa älyllinen työ estää rakastamasta lastenvaatteita ja puneutumista? Tunnen aika monta hemmetin älykästä ja vaativaa työtä tekevää naista, jotka ovat hulluina lastenvaatteisiin. He ovat tarkkoja siitä millaisia vaatteita lapset pitävät ja ottavat ilon mahdollisuudesta tehtä eettisesti ja ekologisesti kestäviä valintoja vaatetuksessa.

[/quote]

Millä ajalla nämä vaativaa työtä tekevät naiset ehtivät ja jaksavat paneutua lastenvaatteisiin? Hyvä kun itse ehtii edes huomata, onko lapsella jokin vaate jäänyt pieneksi, saati sitten selailla netistä vaatteita jne...
[/quote]

Minkälainen äiti oikein olet? Minä ainakin teen noin 8 tunnin työpäiviä eli vapaa-aikaa on päivässä noin 8 tuntia. Kertoo arjenhallinnan puutteesta, jos viettää kaiken aikansa töissä, kaupassa ja nukkumassa. -HRM

Vierailija
17/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja 65 lisää vielä, että H&M:n vaatteistakin löytyy kestäviä vaihtoehtoja, jotka kestää ja kestää ja kestää. Vaatteeseen laitetun rahan määrä ei kerro sitä miten hyvin vaate kestää nukkaantumatta, nyppyyntymättä ja menettämättä muotoaan. Sen vuoksi tykkään kierrellä kirppiksillä ja ostaa omaa silmää miellyttäviä vaatteita.. jos ne ovat kestäneet jo yhden tai useamman lapsen päällä moitteettomassa kunnossa ennen kirppispöytään joutumista niin silloin ne kestävät myös minun lapsien riehakkaan kulutuksen suht pienin vaurioin. 

Vierailija
18/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hyvä laatu?!? Siitä mekosta ei mahdu lapsen pää edes läpi. Pitkä keskustelu aiheesta fb kirpulla. Ja reikiä oli valmiiksi jossain vaatteissa. Siitäkin ne hullut keskustelivat. Värit leviää pesussa. Todella laatua :D

Vierailija
19/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihana huppari!

Vierailija
20/90 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku niitä Gugguun perustajia? Onko he lestadiolaisia? Joo, olen utelias, koska mun mielestä on jotenkin mielenkiintoinen ilmiö, että pohjanmaalla tuntuu olevan todella paljon vaatteisiin panostavaa porukkaa. Ennen ne puki lapsensa suviseuroihin Marimekkoon, nytkö Gugguuhun ja Vimmaan? Miksiköhän? Onko niillä vaan poikkeuksellisen hyvä maku vai mikä tää homma on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme