Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forum la grill ravintola,eivät pidä lapsista

Vierailija
25.03.2015 |

Menin sinne pienen lapsen kanssa normaalis pienempien lev. 45 cm vaunujen kanss,a

heti ovella sanottiin että teille ei ole tilaa. Totesin että eikö oven suussa olevia 3 vapaata pöytää? Hän sanoi että joo mut vaunut ei mahdu. Sitten hän rupee seluttään että vaunut ei voi olla tuossa eiikä tuossa eikä tuossa ulkopuolella lasin takana. Viekää ne tuonne kauas. Sanoin ok.

sit lapsi söi itse innoissaan ja pudotti tomaatin ja 3 pikkulusikallista muusia jne.

lähtiessämme sama tyypi pyöritteli silmään ja mennessämme vessan sinne oville asti kuului että " aina sama juttu, lapset sotkee niin hirveästi, pitäisi saada joku lisämaksu" ja mussun mussun. Niin paskaa palvelua en ol saanut koskaan. Kara taisi unohtaa että hänkin on joskus opetellut syömään. Ja vieläpä kun forumissa oli taaperoiden päivä niin aika paskaa mainosta tälle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mama from hell   :)

ja tinkaaja ja siideri samassa persoonassa ...

Vierailija
2/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasivat lasten menun pois ei kiinnosta.

taidan mennä kavereiden ja heidän lasten kanssa oikeen porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen rimanalitus kyllä!

Vierailija
4/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:37"]

[/quote]

mitä lie tuo tarkoittaa. Kirjoita selvinpäin.

Vierailija
5/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi edes tunkenut sinne jos kerran ei sopinut niille ja olen kyllä poiminut lasteni pudottamat ruoat yms lattialta. Sinunlaistesi takia lapsiperheitä inhotaan.

Vierailija
6/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa asialliselta, täytyykin käydä testaamassa :) kannattaa käydä rafloissa vasta kun lapsi + äiti osaavat käyttäytyä.

Vierailija
7/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]
Sinä sönkkö olet viimeinen kommentoimaan muiden kirjoituksia. Ihan joka vajakilta ei näköjään lie-sanan käyttö luonnistu. Mitä tuokin tarkoittanee, lienee peruskoulu jäänyt käymättä.

Vierailija
8/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijana pakko sanoa, että vtuttaa kun aikuiset ei pidä lapsiaan kurissa. Lapset juoksee ja kiljuu pitkin ravintolaa (vaarallista kun itellä tarjotin täynnä laseja tms) ja perheelliset jättävät ihan järkyttävän sotkun jälkeensä. Joo tiedän, työtäni on siivota pöydät asiakkaiden jälkeen...

En siis tarkoittanut sinua AP.

Vierailija
9/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Juo sä, jos sitä haluat, ellet muuten ymmärrä... pilkunse:)

Vierailija
10/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:43"]Kuulostaa asialliselta, täytyykin käydä testaamassa :) kannattaa käydä rafloissa vasta kun lapsi + äiti osaavat käyttäytyä.
[/quote]

Miten lapsi oppi käyttäytymään ravintolassa, jos niihin ei ole tervetullut?

Itse olen ravintolassa töissä eikä minua henk.koht. haittaa tippaakaan lapset eivätkä heidän sotkut. En ole erityisemmin edes lapsi-ihmisiä, mutta kohtelen heitä kuin muitakin maksavia asiakkaita. Monesti buffeteissa lapset sotkevat vähemmän kuin aikuiset, jotka käyttäytyvät kuin eivät olisi ikinä saaneet ruokaa

Vierailija
11/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä meen tonne pian, kuulostaa hyvältä :)

Vierailija
12/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:42"]

Itse en olisi edes tunkenut sinne jos kerran ei sopinut niille ja olen kyllä poiminut lasteni pudottamat ruoat yms lattialta. Sinunlaistesi takia lapsiperheitä inhotaan.

[/quote]

jos ei kerran sovi niille? eli siis jos ovella syrjitään syystä tai toisesta vaikka on perheravintola niin menet pois? ykkä se palvelu on kuulunut  saada. tarjoilijalla asennevika

Vierailija
13/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:15"]

[/quote]

jos ei kerran sovi niille? eli siis jos ovella syrjitään syystä tai toisesta vaikka on perheravintola niin menet pois? ykkä se palvelu on kuulunut  saada. tarjoilijalla asennevika

[/quote]Tarkoitan etten olisi väkisin tunkenut paikkaan jonne minua ei halua. Muitakin paikkoja on. 

Vierailija
14/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]Todellakin menen pois, ei silloin saa palvelua. Vai menetko sinä ravintolaan, johon mennessä sulle kerrotaan t´rajottaieta? Mene vaan, saat hyvää palvelua!

Vierailija
15/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sinä voit lapsen kanssa etsiä ravintolaa ja mennä siihen kauheaan vastapäiseen sportravintolaan.

kun kyseessä ei ole adults only paikka niin saavat palvella.

Vierailija
16/16 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lapsiperheet alkaa antamaan hyvät tipit, niin palvelu pelaa. Nyt tippejä ei 99.99% tule ja työ ja muiden viihtyvyys kärsii. Hyvillä tipeillä vaikka viihdytän lasta vanhempien ruokailun ajan. Miksi ulkomaalaiset bisnessmiehet saavat hyvää palvelua??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän