Joku teinipoitsu pahoitti mielensä minun takiani :D
Kävelin eräässä ostoskeskuksessa ja olin menossa vaateliikkeeseen. Päälläni oli ihan normaali siisti musta kangastakki ja farkut. Päässäni oli kuitenkin värikäs ja söpö villapipo (sellainen tupsumalli :D), koska ulkona oli niin kova viima että korvia palelsi.
Ostoskeskuksessa oli penkeillä maleksivia teinejä, kävelin heidän ohitseen ja yksi pojista mulkaisee minua jotenkin hirveän aggressiivisesti. Kuulen kun puuskahtaa ja alkaa tilittämään äksyyntyneenä, että " Mua niin VITUTTAA kun muijat käyttää pipoa!!! Vittusaatana että on ihan saatanan ruman näköistä siis hyi VITUUU!!!"
Mua meinasi alkaa naurattamaan. :D Mitä ihmettä, taisi olla paha päivä kun noin alkoi kiukuttamaan. Anteeksi kirosanat, lainasin vihaista lapsukaista suoraan.
Kommentit (23)
Minä käytän talvella yleensä huppua, koska se pitää lämmön paremmin sisällään ja suojaa paremmin viimalta. Tietysti pitää olla kunnon iso huppu, H&M pikkutakkien huput eivät tee yhtään mitään.
Kaupungilla käytän taas pipoa, koska huppu päässä kulkeminen on aika hölmön näköistä.
Teit sitten aloituksen tänne kun Loukkaannuit.
Nykyäänhän on vaikka mitä hienoja pipoja..hassumpaa mun mielestä on talvelka käyttää lätsää vaikka autolla kulkis.. mutta teineillä on oma outo maailmansa lapsuuden ja aikuisuuden välistä.