Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olin innoissani, kun katsoin Kauniit ja rohkeat, SHEILA tuli takaisin!!

Vierailija
16.12.2021 |

Ihan kuin olisi palannut ajassa takaisinpäin, niihin aikoihin kun olin nuori ja jolloin Kauniit ja rohkeat vielä oli Tapaus. Mielenkiintoinen ja jännäkin.

Viimeiset vuodet olen katsonut sarjaa vain harvakseltaan silloin tällöin, jos olen sattunut istahtamaan television ääreen sarjan esitysaikaan. Nyt taidan alkaa taas katsoa tarkemmin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ☺️Voin samaistua kirjoitukseesi. Olen 46 V. nainen. Kesällä vilkaisin muutaman jakson verran viimeksi. Täytyypä taas vilkaista mitä Sheila alkaa juonia.

2/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö vasta näit tuon jakson. Itse katsoin jo kaksi kuukautta takaperin....

Tällä hetkellä kauhistelen sitä, että Taylorin näyttelijä on vaihdettu ja Steffy ja Thomas koittaa saada Ridgen yhteen takas heidän äidin kanssa. 

Monet Kaunareiden seuraajat ei tiedä, että Deacon on alunperin tullut kuuluisaksi Karate Kid 3 -elokuvasta. Nyt Deacon on tullut takaisin linnasta ja on luvannut opettaa tyttärelleen Hopelle karatea.  No joke

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuollut sarjassa aikoinaan?  Se nyt ole sarjoissa mikään este...

Vierailija
4/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea niissä amerikan jaksoissa tällä hetkellä tapahtuu??

5/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän "muka" kuoli ja sitten kerrottiin että se Taylorin ruumis olikin pelkkä vahanukke ja koko kuolema oli vain lavastus. Myöhemmin Taylor lähti sarjasta kun Ridgen piti päästä Brooken kanssa naimisiin kymmenettä kertaa. 

Niin ja siis tuossa ylempänä kerroin jo, mitä tällä hetkellä sarjassa tapahtuu.  Hopen isä, Deacon on tehnyt comebackin ja Hope haluaa kovasti olla isänsä kanssa yhteyksissä, jota taas Ridge ei ollenkaan hyväksy. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

6/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan niin Sheila on tullut takaisin mutta hänelle ei jostain syystä ole annettu nyt kovin paljon suurta roolia sarjassa. Tuntuu että nyt kaikki vanhat hahmot koitetaan tuoda esiin. Thomas yritti riiata sitä tummaa rintavaa kaunokaista, mutta tuli torjutuksi.  Sheila yrittää saada Deaconin avustuksella päästä Forresterien perheeseen mutta Deacon estelee, koska haluaa näyttää hyvää naamaa. 

Brooken ja Ridgen välit alkavat jälleen rakoilla, koska Brooke on suopeahko Hopen ja Deaconin uudelle suhteelle. Ridge taas on tavannut Tayloria, mikä ei vaikuta ollenkaan miellyttävälle, koska Taylor yrittää selvästi saada Ridgen innostumaan hänestä. 

Vierailija
7/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sheila tullut takaisin? En ole katsonut kaunareita 15 vuoteen, mutta nyt alkoi kiinnostaa..mua sanottiin nuorempana n. 25-vuotiaana Sheilan näköiseksi :)

Vierailija
8/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun Taylorin näyttelijä vaihtuu.

Vierailija
9/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta vähän ohi, kuka muistaa mitä tapahtui vuosia vuosia sitten, kun Bridge ja Thomas haaksirikkoutui jonnekin saarelle, ja söivät joitain huumaavia marjoja... miten vanha ja Thomas olis ollut suurin piirtein...

Vierailija
10/24 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, apua, voi hyvänen aika! Hirveet fläshärit, kuten kumman kaa -sarjan Ellu totesi, kun taantui teini-ikään.

Vierailija
11/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Taylorin uusi näyttelijä?

Vierailija
12/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun löysinkin jo, Krista Allen.

Kuvien perusteella ihan hyvä uudeksi Tayloriksi. Edellinen olikin jo niin leikelty kuminaama, että miltei pahaa teki.

Ja totuttiinhan me Ridgenkin vaihtumiseen hei!

Vierailija
13/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sheilahan oli ihan parasta koko sarjassa! Pitääkin kurkata Kaunareita. Kiitos ap :lle nostosta.

Vierailija
14/24 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arsytti aikoinaan, kun Ridgwn näyttelijä vaihtui. Sen jälkeen en ole seurannut.

Sheila-juonwy olivat niin epäuskottavia ja oitkitettyjä, että inhosin koko kuviota.

Ja sama toistui vielä uudelleen ja nyt näemmä taas.

Vierailija
15/24 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllätys, että Sheila vedettiin uudestaan kuvioihin. Enpä usko, että se on vieläkään mieleltään kondiksessa. Sen verran kieroutunutta hymyä riitti niinkuin ennenkin.

Vierailija
16/24 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, Sheila oli kaikkein kaunein.

Siis mulle tuli uutena asiana, että Kauniit ja Rohkeat edes tulee enää nykyään!

Vierailija
17/24 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi kiinnostaa Kaunarit taas uudelleen, kun tuli tämä uusi Ridge. H-o-t! Ihana ääni <3

Vierailija
18/24 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkoi kiinnostaa Kaunarit taas uudelleen, kun tuli tämä uusi Ridge. H-o-t! Ihana ääni <3

Komea on mies mutta itse en pidä siitä kähinästä. Eipä hän varmaan itse sille mitään voi.

Vierailija
19/24 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah Sheila, feivoritti kautta aikain.

Muistan hyvin ne alkuajat, kun Sheila oli terkkarina Forresterilla ja sillä oli siellä yksi "uskottu" turvamies. Sille Sheila aina uskoutui, mutta välillä kutsui näädäksi.. :D

Vierailija
20/24 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesukoneet käy ylikierroksilla kun märkiä pikkareita pestään urakalla. olette todella vammaista sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä