Ai että olin innoissani, kun katsoin Kauniit ja rohkeat, SHEILA tuli takaisin!!
Ihan kuin olisi palannut ajassa takaisinpäin, niihin aikoihin kun olin nuori ja jolloin Kauniit ja rohkeat vielä oli Tapaus. Mielenkiintoinen ja jännäkin.
Viimeiset vuodet olen katsonut sarjaa vain harvakseltaan silloin tällöin, jos olen sattunut istahtamaan television ääreen sarjan esitysaikaan. Nyt taidan alkaa taas katsoa tarkemmin.
Kommentit (24)
Jotenkin tuli hassusti turvallinen oli kun näin Sheilan kaunareissa. Silloin kun se alunperin siellä kieroili oli maailma vielä mallillaan nykyiseen verrattuna.
Tyhmänrohkeat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, Sheila oli kaikkein kaunein.
Siis mulle tuli uutena asiana, että Kauniit ja Rohkeat edes tulee enää nykyään!Paino sanalla OLI.. nykyään pelkkä vanha noita-akka.
Sheila juotti Brooken känniin ja nyt kymmenen jaksoa puidaan sitä, että miten tässä näin pääsi käymään. Paris antoi Tzembelle (vai mikä afrikkalainen nimi sillä olikaan) pakit, kun alkoi tekemään mieli isompaa mustaa makkaraa.
Taylor yrittää esittää viatonta. Hope on ihana ja kaunis (kaikkein kaunein Donnan kanssa) ja hyväsydäminen kuten aina ja työntää sillä verukkeella nokkansa joka paikkaan. Deacon ei ole enää sama "Karate's Bad Boy", joka hän oli Karate Kid 3:ssa vaan joulu-PUKKI joka sai suukon. Douglas paljastaa sen pian koko suvulle. Liam on kuohittu, eikä Steffyä enää kiinnosta kun on lääkäri miehenä. Tosin Steffyllä on kova työ pitää anoppi Sheila pois kuvioista.
Sheila sekoaa, kuten tavallista, mitään muuta roolia kirjoittajat eivät hänelle pysty keksimään vaikka Kaari Utrio tulis kirjottaan kässäriä. Brooke ei tajua olevansa myrkytetty ja seuraavat kymmenen jaksoa vietetään neljän seinän sisällä pohtien miten tässä näin kävi. Parisilla on hillitön "jungle feaver" mutta hänen äitinsä on tullut esiliinaksi ylistämään Tjemben ylimaallista sulhaisuutta.
Yllä kirjoittamani saattaa kuulostaa vitsailulta tai pilalta mutta näin todellakin tapahtuu... Tarkistakaa vaikka katsomalla cbs -palvelusta välityspalvelimen välityksellä jos ette usko. Vihdoinkin älyttömyydessään jotain oikeesti jännittävää. Puuttuu enää että Thorne ilmestyisi jostain aseen kanssa..eikun hetkinen sehän oli jo ysärillä
Vierailija kirjoitti:
Ja totuttiinhan me Ridgenkin vaihtumiseen hei!
Minä en :(
Paino sanalla OLI.. nykyään pelkkä vanha noita-akka.
Sheila juotti Brooken känniin ja nyt kymmenen jaksoa puidaan sitä, että miten tässä näin pääsi käymään. Paris antoi Tzembelle (vai mikä afrikkalainen nimi sillä olikaan) pakit, kun alkoi tekemään mieli isompaa mustaa makkaraa.
Taylor yrittää esittää viatonta. Hope on ihana ja kaunis (kaikkein kaunein Donnan kanssa) ja hyväsydäminen kuten aina ja työntää sillä verukkeella nokkansa joka paikkaan. Deacon ei ole enää sama "Karate's Bad Boy", joka hän oli Karate Kid 3:ssa vaan joulu-PUKKI joka sai suukon. Douglas paljastaa sen pian koko suvulle. Liam on kuohittu, eikä Steffyä enää kiinnosta kun on lääkäri miehenä. Tosin Steffyllä on kova työ pitää anoppi Sheila pois kuvioista.
Sheila sekoaa, kuten tavallista, mitään muuta roolia kirjoittajat eivät hänelle pysty keksimään vaikka Kaari Utrio tulis kirjottaan kässäriä. Brooke ei tajua olevansa myrkytetty ja seuraavat kymmenen jaksoa vietetään neljän seinän sisällä pohtien miten tässä näin kävi. Parisilla on hillitön "jungle feaver" mutta hänen äitinsä on tullut esiliinaksi ylistämään Tjemben ylimaallista sulhaisuutta.