Nonni av mammat
tämä av mamma osti itselle joululahjan.
Lyhyt selailu nettikaupassa ja hupsis, tuote on tilattu. Miehelle ilmoitin, että tilasin itselleni joululahjan ja se näkee sen vasta aattona. Ei ollut ihan halvimmasta päästä.
Kuka arvaa että mikä?
Kommentit (10)
Meillä tehdään kaikki hankinnat joulun jälkeisestä alesta. Älytöntä ostaa mitään ennen joulua kolminkertaisella hinnalla.
Raha ei ole koskaan ollut ongelma.
Kerran täällä vaan eletään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään kaikki hankinnat joulun jälkeisestä alesta. Älytöntä ostaa mitään ennen joulua kolminkertaisella hinnalla.
Onneks mä en oo sun lapsi ja toiv sullakaan niitä ei oo tolla asenteella. Raukat jää ilman lahjoja aattona.
Veikkaan jotain seksivälinettä tai alusasua
Soutulaite vesivastuksella?
Sellaisen minä ainakin tahtoisin. Maksaa tonnin verran. Eikä tarvitse koota, toimitetaan käyttövalmiina.
Kaksimetrinen ranteenpaksuinen Super Pro Satisfier XXXL-bilbo, joka soittaa Jääkärin marssia?
Teetätin miehelläni juuri kylpyhuoneen remontin itselleni joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks mä en oo sun lapsi ja toiv sullakaan niitä ei oo tolla asenteella. Raukat jää ilman lahjoja aattona.
Nuorin on 30. Saavat ympäri vuoden jotain pientä kivaa mitä teidän olevan mieleistä. Esim uutuuskirja jotakin scifisarjaa jata lukevat.
Voitte myös paljastaa minkä lahjan olette ostanut itsellenne.