Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liityn joukkoonne..

14.09.2006 |

Tein nyt uuden aloituksen kun en vielä oikein kuulu mihinkään pinoon. Monta vuotta olen lueskellut palstan kirjoituksia mutta itse en ole aikasemmin uskaltautunut kirjoittelemaan. Saimme noin kolme vuotta sitten, kahden vuoden yrityksen jälkeen, melkoisen murskatuomion vauvahaaveillemme. Tutkimuksissa meistä kummastakin löytyi jotain vikaa, mutta ratkaiseva ongelma oli miehessä. Tuolloin kolme vuotta sitten hänellä oli nimittäin siittiöitä koko näytteessä yhteensä 16 milj kappaletta ja näistä 1% normaalimuotoisia. Lääkärin arvio luomuraskautumisesta oli, että se olisi yksi maailman suurista ihmeistä. Itselläni lähinnä ongelmana oli ylipaino, joka sotki jonkin verran kiertoja.

Olemme tarvinneet pitkän ajan sen pohtimiseen, lähdemmekö hoitoihin. Tai oikeastaan tiesimme heti, että haluamme koittaa hoitoja, mutta niiden aloittaminen tuntuu hirveän pelottavalta. Mitä jos nekään eivät auta? Tässä vuosien varrella olen laihduttanut ja alan nyt olla normaalipainossa. Ja lopultakin olemme saaneet tehtyä päätöksen; joulun jälkeen menemme yksityiselle hoitoihin. Siksi päätinkin nyt tulla mukaan kirjoittelemaan. Olen huomannut, että monet sanovat paineiden helpottavan siinä vaiheessa kun hoidot aloitetaan. Itselläni näin ei ole käynyt. Päinvastoin suhtaudun hyvin skeptisesti hoitojen onnistumiseen. Jotenkin ajattelen, ettei tuollaisilla siittiöillä varmaankaan voida saada raskautta aikaan. No, turhahan sitä on painikoida etukäteen, mutta nyt tosiaan on hyvin ristiriitaiset tunnelmat.

Olisi tosi mukava kuulla ihmisistä, jotka ovat onnistuneet icsi-hoidossa tämän suuntaisilla arvoilla. Ja varmaan löydänkin juttuja, kun selailen palstan vanhoja kirjoituksia.

Aurinkoista ja plussarikasta syksyä jokaiselle palstalaiselle!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla