Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti kun näkee minkälaisilla

Vierailija
25.03.2015 |

vajailla toljottajilla on lapsian niin jos joku sossu tai neuvolantäti tulee kyseenalaistamaaan mulle yhtään mitään lapsen hoitoon liittyvää, niin kyllä saa mennä syvälle itseensä. Aina on kasvu ollut tasaista, iho siisti ja lapsella kotona kaikki hyvin.

Eikä ennenkään ole kyselty perheiltä henkilökohtaisuuksia yms, taitaa olla monelle neuvolantädille vaan hyvää ajan vietettä lukea niitä kaavakkeita, että "jaa noilla noin ja näillä näin". Perheille annettiin enne ihmisarvo ja kunnioitettiin heidän elämäntapaansa ja valintojaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, hyvä ettei kuola valu suusta, niin sellaisilla lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mistä ne sua on kyseenalaistanut sitten?

Vierailija
4/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kaavakkeisiin ole pakko mitään vastata eikä kertoa mitään henkilökohtaista. Itse olen pitänyt sen linjan jo äitiysneuvolasta asti, eikä sitiä mitään ihmeempää seuraa.

Vierailija
5/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:54"]

Jaa. No mistä ne sua on kyseenalaistanut sitten?

[/quote]

Ne kuvittelee että yksinhuoltajalle uskaltaa puhua ihan höpöä ja jopa vahingollista asiaa lapsille, ex- sukujen kulisseja yritetään ylläpitää vaikka kaikki jo tietävät asioiden oikean laidan.

Vierailija
6/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisestihan sä ap et sitä näe, kuka ei ole ja kuka on jopa hyvinkin fiksu. Juuri hiljattain tapasin ihmisen, joka ei millään muotoa ulkoisesti anna osviittaa omasta fiksuudestaan, jos teidän typerien ennakkoluuloisten näkemyksiä mukailee, mutta kun hänen kanssaan kommunikoi, sen kyllä äkkiä käsittää että fiksu on.

Vierailija
7/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän vai puratko oloasi muuten vaan?

Vierailija
8/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te koskaan vertaa itseänne muihin vanhempiin? Ja se että minulla ei ole vuosiin ollut yhtään miellyttävää käyntiä neuvolassa, vaikka lapsella on kaikki hyvin, niin aina löytyy joku asia, joka ei liity lapsen kehitykseen vaan johonkin muuhun, josta nillitetään. Esim "käykää joskus siellä serkun kaiman tädin luona, niin olisi lapsellekin kiva kun siellä on niitä kanoja". No ei kuule käydä. Alentavaa kehottaa toisia kyläpaikkojen suhteen.