Mitä mieltä olette miehen käytöksestä?
Mieheni tarvitsee paljon itselleen aikaa ja tilaa ympärilleen, mitä harvemmin harrastavassa lapsiperheessä saa. En saa itsekään. Meillä on kesäpaikka sadan kilsan etäisyydellä ja nyt näin etätyöaikana hän siirtyy säännöllisesti sinne tekemään työpäivän ja viettää aikaansa siellä. Puhelimeen hän ei silloin vastaa ja viesteihinkin harvakseltaan. Hän kokee ahdistavaksi sen, jos joutuu aikatauluistaan kertomaan ääneen, joten aina kun hän lähtee niin emme tiedä, että minä päivänä hän on taas mukana perheen arjessa.
Tämä kuluttaa minua paljon, koska olen koko ajan vastuussa perheen pyörimisestä kun en tiedä onko hän kotona vai mökillä.
Kommentit (27)
Kiitos kommenteista. En usko toiseen suhteeseen mutta itsekästähän tämä on.
Kontrolli friikki uhriutuu kun mies tekee töitään paikassa missä ei ole jatkuvaa häiriötä ja viesteillä pommitusta
Heh, ehkäpä menisin käymään yllättäen siellä mökillä:D
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kotona lasten kanssa vai käytkö töissä? Minkä ikäiset lapset?
Kerro sille miehellesi että ymmärrät tämän oman ajan tarpeen. Mutta myös sinä koet samoin. Ja ei ole reilua että mies jättää kodin pyörityksen sinun vastuullesi täysin. Kerro myös että harva nauttii aikatauluista mutta miehen täytyy aikuisena ja perheellisenä miehenä opetella kertomaan aikataulunsa perheelleen.
Ei koti ilman rahaa pyöri, luulisi naistenkin tämän tajuavan
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on sanonut, kun sinä olet ehdottanut että voisit lähteä yksin sinne mökille? Tai kysynyt ottaisiko hän lapset mukaan?
Silloin kun tehdään töitä tehdään töitä eikä niitä töitä pysty tekemään pätkä kerrallaan kaiken muun ohella. Miten se on aina naisille niin vaike käsittää
Sinusta on tehty? Miehet on yksin parisuhteessa?