Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin talvi

Vierailija
25.03.2015 |

Alkaa jo pikkuhiljaa v*tuttamaan tämä talvi. Lunta tuli lisää ja aamulla oli pakkasta melkein -20.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa valittaa. Nauti nyt talvesta kun vielä voit, jo neljän kuukauden päästä joudut kärvistelemään varsinaisessa mummonsurmahelteessä. Kun ilma ei liiku, sisällä ja ulkona on sietämättömän kuuma, hengitys vaikeutuu, kaikki tekeminen on hikoiluttavaa ponnistelua, vaatteet liimautuvat ihoon ja joudut käymään suihkussa kahdesti päivässä... Silloin tulet vielä kaipaamaan ihanaa talvea.

Vierailija
2/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:11"]Ei saa valittaa. Nauti nyt talvesta kun vielä voit, jo neljän kuukauden päästä joudut kärvistelemään varsinaisessa mummonsurmahelteessä. Kun ilma ei liiku, sisällä ja ulkona on sietämättömän kuuma, hengitys vaikeutuu, kaikki tekeminen on hikoiluttavaa ponnistelua, vaatteet liimautuvat ihoon ja joudut käymään suihkussa kahdesti päivässä... Silloin tulet vielä kaipaamaan ihanaa talvea.
[/quote]
Ihana teksti <3 Mä ootan niin kauhulla helteitä, nautin ihan täysillä nyt ku vielä on kiva lähtee lenkillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aivan intoa täynnä, innoissani lähdössä päivällä lenkille. Meinasinkin jo masentua kun talvi loppui niin lyhyeen mutta onneksi saatiin takatalvi! Siitepölyäkin pölisee nyt vähemmän ja elämä hymyilee :)

Vierailija
4/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu! Kyllä tämä p*ska jo saa riittää, tiet vaan suliksi ja +20 mittariin, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi