Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatella tästä "miehestä" (?).....?

Vierailija
25.03.2015 |

Itse olen siis 23v, mies 24v. Ollaan reipas vuosi asuttu yhdessä, seurusteltu noin puolitoista vuotta. Mies on mielestäni suorastaan unelma kaikilta muilta osilta, mutta pari asiaa häiritsee todella paljon.... Mieheni on siis kuopus, isoveli on noin 7 vuotta vanhempi.

Miehelläni on auto, jonka hallussapitäjä (vai mikä onkaan) hän on. Auton omistaja on siis hänen isänsä. Mieheni maksaa toki niin bensat, verot kuin muutkin kulut autosta....

ÄNo, eipä ole kovin huolellisesti autosta huolta pitänyt, koska viimekuussa poliisi vei kilvet, koska auto oli ollut katsastamatta KOKO viime vuoden. Eipä siinä, auto vietiin serkulleni korjattavaksi (että se romuläjä koskaan pääsisi katsastuksesta läpi). Nyt mies pelkää sairaalloisesti, että isänsä saa tästä tietää. Kysyin, että miksei vaan rehellisesti kerro, että auto on rikki ja korjattavana, niin ei viitsi suututtaa, koska "olishan se pitäny korjauttaa jo aikoja sitte". Mies myös mököttää serkulleni, koska luvattuna viikkona autoa ei saatu kuntoon, koska uusia vikoja tuli ilmi.

No, sitten seuraavaan. Miehelläni oli vakituinen työpaikka, ihan perus duunarina. Kolmen myöhästelyn jälkeen tuli potkut, mitkä merkittiin molempien yhteisymmärryksestä työsuhteen katkaisemiseksi, mieheni työnhaun saamisen vuoksi. No, näin kolme kuukautta myöhemmin mies on edelleen työtön, eikä hänen vanhempansa tiedä tästä edelleenkään. Mielestäni heidän ei tarvitsisikaan, mutta kun mieheni isä soittelee hänelle låhes päivittäin ja kyselee mm duunista, mies valehtelee, että "ihan hyvin menee, ioo en ollu tänåå töissä, silloin ja silloin oon....". Kysyessäni, miksei mies uskalla kertoa totuutta niin autosta kuin työstäänkään, mies vain toteaa, ettei halua isänsä suuttuvan.

Huh, miten pitkä juttu tästä tulikaan.... Vituttaa vaan niin paljon tuo kädettömyys. Asia ei mulle toki kuulu, mitä mies ja appiukko keskenään puhuu, mut kiva munkin valehdella suoraan päin naamaa, et "joo, sen auton kanssa tuli vähän ongelmia, ja joo, mies on töissä silloin ja silloin...." Ja ku pitää aina varmistaa mieheltä, mitä hän on vanhemmilleen kertonu, ettei vaan mee tarinat sekasin. Lastakin täasä haaveillaan, mut kuinka sen teet, jos mies on noin helvetin kiinni ja riippuvainen isästään. Ja ennen kaikkea, MIKSI se on ?!?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se syrjäytynyt HAMPUUSI kadulle ! Saa mennä nukkumaan vaikka veneen alle satamaan tai vastaavaan paikkaan =D  !   Ja  hommaa itsellesi kunnon ulkomaalainen OsteriOssi  ja nauti loppu elämästä ! :)

Vierailija
22/23 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 03:33"]

Rakastan tota miestä, ei siinä muuta niin häiritsevää vikaa juuri ole, mut toi vaan häiritsee. Kuinka on niin isästään riippuvainen. Vaikka selvästi ei halua olla, muttei oo myöskään munaa esim laittaa autoa omalle nimelleen. Tai vaikka..... itsenäistyä !!

[/quote]Saako kommentoida? Minua hairitsee hiukan etta kyselet palstalta neuvoja...etpa itse ole sen ihmeellisempi. Ilmeisesti kommunikointi teidan suhteessa rakoilee. Miehen suhde isaansa ilmeisesti raapaisee pintaasyvemmalta, mutta ala ystava hyva meidan kanssa tule sita.analysoimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta riippuvaiselta vaan PELKÄÄ isäänsä. Ukko taitaa olla todellinen nyrkinheiluttaja, poikaa heitelty seinille useamman kerran kotona asuessaan. Riippuvainen maksattais auton kulut isällä ja toivois isän järjestävän uuden työpaikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi