Pystytkö myöntämään jos olet väärässä?
Kommentit (28)
Pystyisin mikäli olen väärässä. Eihän siinä mitään ole.
Pystyn kyllä, mutta onneksi aika harvoin olen ollut väärässä, ainakin tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joss ihminen on väärässä on erehtynyt mikä tarkoiittaa sitä etttä hänellä ei esim ole ollut vaikka kaikkea tietoa ja on pitänyt osa vetäää vaikka arvalla ja miten paljon arvalla heitttää niiin sen kovemmat riskit jos on panoksia siiinä suhteeessa pelisssä.
Eii ymmärrä kokonaistilannetta joiihin vaikka omia valintojaan vaikka oman arvopohjansa suhteutttaisi muutoin kuin liiian myöhään.
Taii tuo tarkoittaa huijatuksi tulemista. Suuuremmassa mittakaavassa saa neuvoja vaikka lakimiehiltä ja muilta asiantuntijoiilta.
Liika hyväuskoiisuudesta sakotetaan vaiikka olisikin sydämellä mukana.
Kerran ajattelin olevani väärässä, sitten huomasin erehtyväni.
Tietenkin pystyn. En ole koskaan ollut väärässä.
Kyllä, paitsi isäni kanssa ei voi. Hän on henkilö joka on mielestään aina oikeassa. Minusta tulee hänen seurassaan samanlainen. Jos myöntäisin hänelle olevani jossain asiassa väärässä, se olisi hänen mielestään heikkouden merkki ja syy ivata tai pilkata minua. Sattuneesta syystä emme ole usein tekemisissä.
Kyllä. Joissakin asioissa myöntäminen on vaikeampaa kuin joissakin muissa.
Noista ketjussa mainituista virheistä tulee mieleen sanonta, että jos ihminen ei tee koskaan virheitä, ei hän yleensä tee mitään muutakaan.
Kyllä. Ja joskus, jos kyse ei ole mistään isosta asiasta, saatan sanoa olevani väärässä vaikken oikeasti olisikaan, kun en jaksa asiasta vänkäämistä.