Tytti Yli-Viikari saapui tänään oikeuteen Anne Morrow’n Gift from the Sea-kirja kädessään, jossa nainen pohtii mitä hyvältä elämältä itse odottaa
– Tämä kirja tuo valoa siihen, miten eri vaiheissa naisen elämää nainen pohtii, millaisen elämän haluaa, mitä hyvältä elämältä itse odottaa. Tietysti tämä nimikin kertoo siitä, että rauhallisen merenrannan äärellä ollaan, Yli-Viikari kertoo Gift from the Sea -kirjasta.
Kommentit (54)
Näkeehän sen jo rouvan naamasta ja silmistä että ei nouse hissi ylimpään kerrokseen.
Mielenkiintoista olisi tietää, miksi tuo eteni urallaan? Miksi ja kuka hyötyi, miten??
Vierailija kirjoitti:
Clay Davis sarjassa The Wire:
Shiiiiiiiiit :D
Ehdollisella varmaan selviää. Erikoinen tapaus tämä täti.
Ei se suuri palkka ja hyvä asema, vaan se loputon ahneus...
Tytti voisi lueskella myös niitä vähän tylsempiä, mutta työhön liittyviä materiaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Tytti voisi lueskella myös niitä vähän tylsempiä, mutta työhön liittyviä materiaaleja.
Älä viitsi pilata hyvää pöhinää. Paljon kivampi käydä heittääs 10 min luento esim. Malediiveilla tai australiassa tai hawaijilla, vain taivas on rajana meidän tytille. :-)
Vierailija kirjoitti:
Esittää intellektuellia, vaikka on puupää.
Hmmm mä myönsin tekoni ja kaduin humalaista lyyömistäni. Ei toinenkaan osapuoli ollut ihan viaton. Oikeus otti sen huomioon ja tuomio oli sakot. Mun katsotiin käyttäneen liikaa voimaa. Siis oikeasti se toinen joka aloitti sai turpiinsa.
Ehkä mun olisi pitänyt kantaa kirjana morgan kane. Vitsinä markan kone. Siinä on muuten moneen kertaan haukuttu ns. kioski kirjallisuus. En tiedä montako painosta sitä norjalaisen kirjoittamaa länkkäriä on suomeksi. Monta vuotta sitten oli viides painos menossa.
Tutti anna mulle piiskaa...
Tulee niin mieleen elokuva Piina ja sen päähenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suuri palkka ja hyvä asema, vaan se loputon ahneus...
Jep.
Eräs työkaveri kerran sanoi, ettei ole mitään järkeä varastaa työpaikalta vähän, koska seuraukset on joka tapauksessa samat. Tietenkään ei pidä varastaa mitään, mutta jos kerran sille linjalle lähtee, niin kannattaa sitten lähteä kunnolla.
Tärkeintä on mitä nainen haluaa kussakin naisen elämänvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Esittää intellektuellia, vaikka on puupää.
+1
Vierailija kirjoitti:
nixion sekosi salaisiin nauhoihin, tytti plussapisteisiin, todella lapsellista tytinältä kanniskella kirjoja jotka jotenkin puolustaisivat häntä.
Ennemminkin noilla voisi pedata itselleen mielentilatutkimukseen päätymistä.
Niin. Uhriutuminen ja säälin kerjääminen eivät taida auttaa. Taitaa tulla tuomio, taitaa mennä virka.
Mikäli ymmärtää tehneensä väärin ja kertoo sen, olisi eri asia. Muiden syyttely ei ole johtajalle sopivaa.
Yksi kysymys jää: miten rekrytoitu ,pätevä ja sopiva, eli miksi ei ollut julkusessa haussa ja kuka kummisetä tuki. Miten siis testattu ja tutkinnot tarkistettu sekä referenssit tsekattu.
Jokin persoonallisuuden tai mielenterveyden häiriö tuossa täytyy olla kyseessä. Ei ihminen muuten tuolla tavoin käyttäytyisi. Hänen silmistään myös näkee, että varmaan vahvalla lääkityksellä on. Jospa pääsisi kunnolliseen hoitoon.
😂 Siis ei ole todellista nyt... On se Tytti kyllä melkoinen tapaus.
Tämäkin kirja nostaa narsistin tavallisten tyhmien pulliaisten yläpuolelle. Hän ei tule ikinä näkemään mitään ongelmaa toiminnassaan ja käytöksessään. Korkeintaan uhriutuu, mutta ei ikinä rehdisti myönnä virheitään ja kanna vastuuta.
Onneksi Suomessakin aletaan herätä tunnistamaan näitä persoonallisuushäiriöitä yhä nopeammin. No, se ei tietenkään ole vielä rikos, mutta että rekryissä oltaisiin tarkempia ja kyseltäisiin monilta rekryttävien taustoja. Nuo tuhoavat organisaation sisältä päin ja sillat ovat katkenneet moneen suuntaan.
Eikös tämä ole niitä Tuomas Pöystin tyttökavereita. Pöystillä ei näemmä ole korkeat vaatimukset, ei älyn eikä ulkonäön suhteen.
Laitokseen. Miten voi olla mahdollista että tuommonen päästettiin korruption vastaista toimielintä johtamaan? Vai sen takiako juuri?
Vierailija kirjoitti:
Tytti voi joutua vankilaan. Menettää työnsä ja virkansa. Saa sakkojakin.
Vankilassa on hyvin aikaa uppoutua kirjallisuuteen
Clay Davis sarjassa The Wire: