Esimiehet! minkälaisista asioista olet huomauttanut työntekijöitäsi?
Olin yhdessä kaupassa harjoittelemassa, siellä esimies sanoi, että pitää olla asiallisesti pukeutunut ja joitakin työntekijöitä (nuoria tyttöjä) huomauttamaan pukeutumisesta, koska heillä oli ollut matalalantioiset housut jotka olivat paljastaneet koko persauksen.
Sitten toinen tapaus. Mun kaveri tekee siivoustyötä ja joskus valitteli mulle sitä, että esimies oli huomauttanut, että hän haisee hielle.
Minkälaisista asioista olet joutunut huomauttamaan työntekijöitäsi?
Kommentit (5)
Kännykän näpelöinti pitkin työpäivää on aika yleinen nykyään. Tauoilla minun mielestä ihan ok, mutta ei työn lomassa. Ymmärrän myös, jos on lapsia, ja täytyy tarkistaa ettei esim. päiväkodista ole soitettu, mutta sen vilkaisee nopeasti eikä tarvitse jäädä mitään näpyttelemään.
http://2.bp.blogspot.com/-YdQKbYQuDak/TmVLOEtO_fI/AAAAAAAAAM0/vfBz6HhIpA4/s1600/556-1.jpg houmautin kun alainen tuli tämän näköisenä töihin..
Esimerkiksi seuraavista: toistuva myöhästely, kulunvalvontalaitteen käytön laiminlyönti, vuororaporttien täyttämättä jättäminen, työtehtävien laiminlyönti, sairauslomatodistuksen hankkimatta jättäminen, luvaton poissaolo työpaikalta työaikana ja työturvallisuussäädösten rikkominen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:27"]Olin yhdessä kaupassa harjoittelemassa, siellä esimies sanoi, että pitää olla asiallisesti pukeutunut ja joitakin työntekijöitä (nuoria tyttöjä) huomauttamaan pukeutumisesta, koska heillä oli ollut matalalantioiset housut jotka olivat paljastaneet koko persauksen.
Sitten toinen tapaus. Mun kaveri tekee siivoustyötä ja joskus valitteli mulle sitä, että esimies oli huomauttanut, että hän haisee hielle.
Minkälaisista asioista olet joutunut huomauttamaan työntekijöitäsi?
[/quote]
Siis esimies oli joutunut huomauttamaan...