Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaaliseksiä ensimmäisellä kerralla?

Vierailija
24.03.2015 |

Tapasin mukavan miehen ja ihastuin. Ekalla seksikerralla hän yhtäkkiä kesken session vaan survaisi anaaliin. Ei edes kysynyt "lupaa". Valitin, että sattuu, mutta vaan rauhoitteli ja jatkoi ja menihän se kipu toki ohi ja tuntui lopulta aika hyvältäkin, mutta olin hämmentynyt. Ei sanallakaan kommentoinut asiaa jälkeenpäin, tai no, kysyi myöhemmin että olenko "ok". En itsekään ottanut asiaa puheeksi, mutta asia on mietityttänyt paljon. En tykkää anaaliseksistä ja voisin sitä miehen mieliksi joskun kokeilla, mutta en todellakaan ekalla kerralla, enkä tuolla tavalla. Muuten siis kiva mies, mutta en todellakaan tiedä haluanko häntä tavata enää jos on tuollaiset "tavat" sängyssä. En tiedä miksi teki niin. Olin aika märkänä, voisiko siitä johtua, että halusi "kireämpää"? Onko tuollainen tavallista?

Olen ollut naimisissa 10 vuotta ja hiljattain eronnut ja koska en ole ollut kenenkään muun kuin exäni kanssa aikoihin, olisin toivonut jotain herkkää ja romanttista, enkä tuollaista.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve on, kova on tarve miehen saada panna naista anaaliin. Minulla on oikeus sanoa ei ja toivon, että sitä myös KUNNIOITETAAN. Minulla on oikeus omaan kehooni. Minulla on oikeus sanoa EI käännytystyölle. Minun ei on EI. Onko vaikea KUNNIOITTAA?

Vierailija
82/82 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:25"]

Tarve on, kova on tarve miehen saada panna naista anaaliin. Minulla on oikeus sanoa ei ja toivon, että sitä myös KUNNIOITETAAN. Minulla on oikeus omaan kehooni. Minulla on oikeus sanoa EI käännytystyölle. Minun ei on EI. Onko vaikea KUNNIOITTAA?

[/quote]

Ei ole vaikeaa kunnioittaa vaatimustasi anaaliseksin suhteen. "Käännytyksen" suhteen on. Sinun ei tarvitse "kääntyä", mutta et voi estää toisia hehkuttamasta anaalin iloja, joista he nauttivat ja joista he haluavat kertoa. Nämä "käännyttäjät" eivät tule soittamaan ovikelloasti, ihan itse tulet tähän keskuteluun kuuntelemaan "käännytystä". Eli sinuna suorittaisin itsetutkiskelua. Miksi tulet sellaiseen keskusteluun, jossa koet painetta muuttaa omaa seksuaalisuuttasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla