Kuinka päästä miljonäärin vaimoksi?
Jonkun kuuman bisnesmiehen naiseksi olisi mukava päästä. Ei rahan, vaan sen luontaisen karisman takia :) ja saisi asua vaikka samanlaisessa kämpässä kun Mira ja miljoonakodit ohjelmassa oli se Mikonkatu
Kommentit (92)
Mä ainakin oon ihan tavallinen ja omaan yleissivistystä. Perusteet maailmanpolitiikasta, ympäristöpolitiikasta ja siitä mitä eduskunta oikeesti voi asioille. Siinnä kaikki. Ja varmaa oon se kiltti naapurintyttö amk-koulutuksineen ja lyhyine hiuksineen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:07"]
Itselläni kävi tuuri ja minua lähestyi mies viime elokuussa Facebookissa. Oli kiinnittänyt huomionsa kauniiseen ulkonäkööni ja vei syömään. Eli nyt kannattaa lisätä fbookkiin hyviä kuvia!
T: Rahamiehen kihlattu
[/quote]
Joo, tosi hyvä tuuri kävi. Jokaisen naisen unelma että miehellä on paljon rahaa. Kyllä te naiset osaatte olla niin oksettavan huoramaisia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 01:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:07"]
Itselläni kävi tuuri ja minua lähestyi mies viime elokuussa Facebookissa. Oli kiinnittänyt huomionsa kauniiseen ulkonäkööni ja vei syömään. Eli nyt kannattaa lisätä fbookkiin hyviä kuvia!
T: Rahamiehen kihlattu
[/quote]
Joo, tosi hyvä tuuri kävi. Jokaisen naisen unelma että miehellä on paljon rahaa. Kyllä te naiset osaatte olla niin oksettavan huoramaisia.
[/quote]
Kerrottakoon, että hyvä tulotaso on plussaa. Mutta valitsen mieheksi ennemmin köyhän, mutta komean, sporttisen ja fiksun kuin rikkaan ja muilta osin edellisen vastakohdan.
t.nainen 27v
Eiköhän se riipu siitä miehestä, joku ottaa mielellään edustusvaimon tai mallin, eikä haittaa se, että nainen on lähinnä helpon elämän perässä. Joku muu haluaa, että nainen rakastuisi häneen miehenä, ilman että tietää rahoista ja kaikkea siltä väliltä.
Ei miljonääreillä mitään yhtä makumuottia ole.
Kävisikö sinulle rikas mies jos hän haluaisi tehdä avioehdon ja olla antamatta sinulle rahaa? Eli haluatko miehen vai rahaa?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:32"] Ota huomioon että se mies on sitten duunissa koko ajan. Shoppailulla voit toki yrittää täyttää henkistä tyhjiötäsi [/quote] Tyhjiö on sinullakin, jos yksin oleminen on niin vaikeaa, ettet keksi muuta kuin shoppailun sitä lievittämään. Kaikki eivät ole yhtä seuran ja viihdyttämisen kipeitä kuin sinä. [/quote] En puhu itsestäni. Viihdyn yksin. Mielestäni ihminen, joka etsii elämänkumppania varallisuuden perusteella on henkisesti tyhjä, eikä siis pysty täyttämään sisintään kuin tyhjillä asioilla kuten shoppailu. [/quote] Ehkä "miljonäärikaipuuni" perustuukin siihen, että alitajuisesti yhdistän heidät järkeviin, sivistyneisiin ja fiksuihin ihmisiin ja kaipaan ihmistä rinnalle, jonka kanssa voi keskustella eri asioista hyvin yms. -ap
[/quote]
Niinkuin Kimi Räikkönen tai useimmat jääkiekkoilijat? Onkos se Nalle muuten vapaa?
Ulkonäkö kuntoon ja olet edustusvaimo kamaa.
Tämä on minunkin haaveeni. Ei auta kun saada samanlainen tulotaso kun heillä.
Jos ryhtyisit vaikka maksulliseksi mieluummin?
Blondaa hiukset, laihduta 10 kiloa ja muuta Saudi-Arabiaan, siellähän niitä miljonäärejä on.
Lahjoitan miljoonasi miehelle ja menet sen kanssa naimisiin. Näin!
Olen 163cm /54kg tummat hiukset ruskeat silmät :) ja tiimalasivartalo t ap
Rupeamalla sellaiseksi naiseksi, jonka miljonäärimies haluaa. Eli todennäköisesti ulkonäön pitää olla priimaa, ja hyvä koulutus tietysti on oltava myös. Ja sopivan nuori vielä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:17"]
Olen 163cm /54kg tummat hiukset ruskeat silmät :) ja tiimalasivartalo t ap
[/quote]
Ikä, koulutus, työ, harrastukset?
Muuta pois Suomesta ensi alkuun. Helpommin löydät miljonäärin monesta muusta maasta.
Kuulostat kauniilta. Hae vielä lääkikseen tai oikikseen niin otan sinut vaikka heti.
T. Miljonäärimies Kruunuhaasta
Kuinka pääsis miljonäärin mieheksi?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:17"] Olen 163cm /54kg tummat hiukset ruskeat silmät :) ja tiimalasivartalo t ap [/quote] Ikä, koulutus, työ, harrastukset? [/quote] 21. Opiskelen sairaanhoitajaksi toista vuotta! Lenkkeily, pianon soitto, joskus kuntosali
[/quote]
Kirjoitustyylisi antaa ymmärtää, ettet ole liiemmin viihtynyt koulunpenkillä. Se on lähtökohtaisesti huono juttu, koska taloudellisesti menestyneillä ihmisillä on usein hyvä koulutus. Elämässään pärjänneet ihmiset ovat keskimäärin myös älykkäitä ja nauttivat älyllisesti haastavasta seurasta ja hyvistä keskusteluista. Sen perusteella, mitä ja miten olet itsestäsi kertonut, en usko, että tulet olemaan miljonäärijahdissasi vahvoilla. Ellet sitten onnistu iskemään esim. jääkiekkoilijaa.
[/quote]
Olen kirjoittanut useamman vuoden livejournalissa. Tapasin siellä tyttösen, jonka kanssa kirjottelin puolin jos toisin pitkät tovit. Ihmettelin aina hänen jotenkin todella lapsellisia juttujaan, lyhyitä kertomuksiaan ja yksinkertaista kirjoitustapaa ja hämmästyin vielä lisää kun kuulin hänen olevankin vastavalmistunut ja virkaa tekevä lääkäri! Näin se vain menee, että kirjoittamisesta jollekin palstalle ei vain voi päätellä yhtään mitään.
[/quote]
Ja sä uskoit.....
[/quote]
Tää on taas se marokkolaistaustainen lääkäri, joka odotti nelosia monta vuotta...?