Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka päästä miljonäärin vaimoksi?

Vierailija
24.03.2015 |

Jonkun kuuman bisnesmiehen naiseksi olisi mukava päästä. Ei rahan, vaan sen luontaisen karisman takia :) ja saisi asua vaikka samanlaisessa kämpässä kun Mira ja miljoonakodit ohjelmassa oli se Mikonkatu

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:15"]

Miksi keskustelun pitää olla jotain ihmeen syvällistä? Kyllä se miljonääri joutuu työssään ratkomaan päivittäin niin syvällisiä ongelmia, että kotona emännän kanssa voi jutella ihan jotain kevyttä ja arkista. Ehkä joku työtön mies odottaa kotona vaimoaan töistä ja sen jälkeen alkaa käymään sen kanssa suhteellisuusteoriaa. Ydinfyysikko työttömälle miehelle, sairaanhoitaja miljonäärille. t:39v miljonääri maakunnasta.

[/quote]

Itse en välttämättä tarkoita mitään hirveän syvällisiä keskusteluja, mutta aloittajan viesteistä olin ymmärtävinäni, että hän haluaisi keskustelua syvällisesti, siitä sitä mietin, että mitä juuri opiskelunsa aloittanut, 21 vuotias kykenee keskustelemaan.

Minä en jaksaisi keskustella ainakaan kotiin tullessani esimerkiksi Salkkareista ja sen juonenkäänteistä, mahdollisesti jonkun konsoli/videopelin pelaamisesta jne. Tällaisen ihmisen kanssa olisi uuvuttavaa olla, ei juurikaan keskusteltava keskenään, saatikaan kun olisi vieraita tai itse olisimme vierailulla tuttavien luona, sillä tavallisesti rikkaatkin ovat aika pitkälti samanhenkisten ja tyylisten ihmisten kanssa tekemisissä, heillä kohtaa koulutus, työelämä, maailmankatsomus jne. Tällaisessa yhteydessä olisi enemmän kuin suotavaa, että kumppanilla olisi jotain sanottavaa, syvällistäkin, koettua ja opittua elämää.

Rikas mies 48v

Vierailija
42/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat perin mielenkiintoiselta. Kuvaile vielä ulkonäköäsi tarkemmin?
-51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:09"]

Jonkun kuuman bisnesmiehen naiseksi olisi mukava päästä. Ei rahan, vaan sen luontaisen karisman takia :) ja saisi asua vaikka samanlaisessa kämpässä kun Mira ja miljoonakodit ohjelmassa oli se Mikonkatu

[/quote]

No jos olet kuuma blondi, niin joku Saudi-prinssi saattaisi kiinnostua. Mahtaa heilläkin olla joku deitti sivu?

Haittaisiko, jos prinssillä olisi muitakin suhteita? Tietysti joudut sitten peittämään sulosi kaapuihin, mutta ei kai se haittaa, jos mies on miljonääri?

Vierailija
44/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:28"]Vaikutat perin mielenkiintoiselta. Kuvaile vielä ulkonäköäsi tarkemmin?
-51
[/quote]

Kiitos. Hmm. No ruskeat hiukset alaselkään asti, tummat silmät, huoliteltu ulkonäkö, klassinen, mutta naisellinen tyyli. Olen puoliksi italialainen.
-ap

Vierailija
45/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:17"] Olen 163cm /54kg tummat hiukset ruskeat silmät :) ja tiimalasivartalo t ap [/quote] Ikä, koulutus, työ, harrastukset? [/quote] 21. Opiskelen sairaanhoitajaksi toista vuotta! Lenkkeily, pianon soitto, joskus kuntosali

[/quote]

Saudeihin vaan sairaanhoitajaksi. Sitten vaan sopivaa prinssiä hoitelemaan.

Vierailija
46/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etit jonkun fiksun ja kunnianhimoisen miehen, joka opiskelee hyvää alaa. Vaikkei vielä oliskaan hyvätuloinen, niin varmasti kymmenen vuoden päästä on. Miljonäärejä on Suomessa niin vähän, että kannattaa pitäytyä realistisemmissa haaveissa.

Vierailija
47/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa sormukset ja tekoripset niin kuin mummoilla ;)

Vierailija
48/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:27"]

Miksi keskustelun pitää olla jotain ihmeen syvällistä? Kyllä se miljonääri joutuu työssään ratkomaan päivittäin niin syvällisiä ongelmia, että kotona emännän kanssa voi jutella ihan jotain kevyttä ja arkista. Ehkä joku työtön mies odottaa kotona vaimoaan töistä ja sen jälkeen alkaa käymään sen kanssa suhteellisuusteoriaa. Ydinfyysikko työttömälle miehelle, sairaanhoitaja miljonäärille. t:39v miljonääri maakunnasta.

[/quote]

Itse en välttämättä tarkoita mitään hirveän syvällisiä keskusteluja, mutta aloittajan viesteistä olin ymmärtävinäni, että hän haluaisi keskustelua syvällisesti, siitä sitä mietin, että mitä juuri opiskelunsa aloittanut, 21 vuotias kykenee keskustelemaan.

Minä en jaksaisi keskustella ainakaan kotiin tullessani esimerkiksi Salkkareista ja sen juonenkäänteistä, mahdollisesti jonkun konsoli/videopelin pelaamisesta jne. Tällaisen ihmisen kanssa olisi uuvuttavaa olla, ei juurikaan keskusteltava keskenään, saatikaan kun olisi vieraita tai itse olisimme vierailulla tuttavien luona, sillä tavallisesti rikkaatkin ovat aika pitkälti samanhenkisten ja tyylisten ihmisten kanssa tekemisissä, heillä kohtaa koulutus, työelämä, maailmankatsomus jne. Tällaisessa yhteydessä olisi enemmän kuin suotavaa, että kumppanilla olisi jotain sanottavaa, syvällistäkin, koettua ja opittua elämää.

Rikas mies 48v

[/quote]

No tuskin sinäkään olet kovin syvällinen. Haluaisit varmaan jutella av-palstan keskusteluista.

Vierailija
49/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:28"]Vaikutat perin mielenkiintoiselta. Kuvaile vielä ulkonäköäsi tarkemmin? -51 [/quote] Kiitos. Hmm. No ruskeat hiukset alaselkään asti, tummat silmät, huoliteltu ulkonäkö, klassinen, mutta naisellinen tyyli. Olen puoliksi italialainen. -ap

[/quote]

Kukaan opiskelukaveri ei sinua tunnistaisi tuosta kuvauksestasi, osoittaa tämä olevan feikki! Kaikki oleellinen info annettu, toisenvuosikerran opiskelija sairaanhoitajaksi, 21 vuotias, puoliksi italialainen...

Laita ap kuvasi niin me jotka emme vielä tiedä uolkonäköäsi, että voisimme arvioida sinun mahiksiasi.

Vierailija
50/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:17"] Olen 163cm /54kg tummat hiukset ruskeat silmät :) ja tiimalasivartalo t ap [/quote] Ikä, koulutus, työ, harrastukset? [/quote] 21. Opiskelen sairaanhoitajaksi toista vuotta! Lenkkeily, pianon soitto, joskus kuntosali

[/quote]

Kirjoitustyylisi antaa ymmärtää, ettet ole liiemmin viihtynyt koulunpenkillä. Se on lähtökohtaisesti huono juttu, koska taloudellisesti menestyneillä ihmisillä on usein hyvä koulutus. Elämässään pärjänneet ihmiset ovat keskimäärin myös älykkäitä ja nauttivat älyllisesti haastavasta seurasta ja hyvistä keskusteluista. Sen perusteella, mitä ja miten olet itsestäsi kertonut, en usko, että tulet olemaan miljonäärijahdissasi vahvoilla. Ellet sitten onnistu iskemään esim. jääkiekkoilijaa.

[/quote]

Eipä tuo Vesa Keskisenkään keskustelutyyli ja keskustelusisältö kovin korkeatasoiselta vaikuta. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että hän on aika varakas. Siinähän ap:lle kullanmuru vailla vertaa :D

Vierailija
51/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Öö... Mitä 21-vuotias ei muka kykenisi keskustelemaan? 15-vuotiaatkin osaa keskustella syvällisiä, jos niikseen tulee.

Vierailija
52/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen miljoona on kerättynä, ja toinenkin varmaan aika pian. 

Karismasta en tiedä ja eläminen on aika vaatimatonta, siksi ehkä se miljoona tai pari kiinteistö- ja osakesijoituksia onkin kerääntynyt. Jos vielä edes jonkun naisen onnistuisi löytämään.. 

Mies 46v

Vierailija
53/92 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks olis parempi olla itse miljonääri kuin miljonäärin vaimo. Tai oikeastaan mitä tahansa itse mieluummin itse. 

Olisihan sekin varmasti ihan siistiä, jos puoliso voittaisi vaikka Nobelin palkinnon, mutta kai mä nyt mieluummin itse olisin nobelisti kuin nobelistin vaimo. En todellakaan haluaisi olla vain jonkun vaimo. Toivon, että riippumatta puolison saavutuksista elämässä onnistun itsekin tekemään jotain, mikä olisi mainitsemisen arvoista. 

Vierailija
54/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

Öö... Mitä 21-vuotias ei muka kykenisi keskustelemaan? 15-vuotiaatkin osaa keskustella syvällisiä, jos niikseen tulee.

[/quote]

Jos ajatellaan rikkaan elämää, se yleensä on sisällöltään aika monipuolista, on kokemusta erilaisista asioista niin arjessa kuin työelämässä.

Kykenisitkö sinä esimerkiksi keskustelemaan sijoittamisesta, asuntokaupoista ja niihin liittyvistä asioista, talon rakentamisesta, omistuksessa olevien metsien hoitoon liittyvistä asioista, veneilystä, luonnon monimuotoisuudesta, politiikasta ja siihen liittyvistä ja vaikuttavista tekijöistä, tässä ihan muutama asia jotka ainakin omalla kohdallani tulisivat keskusteluun aika useinkin ja paljon enemmästä?

Itämeren tila on tuottanut suurimmalle osalle keskustelijoita suuria ongelmia, yleensä ei edes tiedetä muusta kuin, että siellä on jotain levää ja silloin siitä keskustelu ei kannata ja vastaavia aihealueita olisi vaikka kuinka paljon. En usko 21 vuotiaan sairaanhoitajaopiskelijan keskustelemaan kovinkaan syvällisesti noistakaan edellä mainituista, olen pahoillani asenteellisuuttani.

Vierailija
55/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi tuuri ja minua lähestyi mies viime elokuussa Facebookissa. Oli kiinnittänyt huomionsa kauniiseen ulkonäkööni ja vei syömään. Eli nyt kannattaa lisätä fbookkiin hyviä kuvia!

T: Rahamiehen kihlattu

Vierailija
56/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kriteerinä on pelkkä luontainen karisma, niin ei mies silloin siihen miljoonia tarvitse. Sitä löytyy muiltakin miehiltä.

Vierailija
57/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos ajatellaan rikkaan elämää, se yleensä on sisällöltään aika monipuolista, on kokemusta erilaisista asioista niin arjessa kuin työelämässä.

Kykenisitkö sinä esimerkiksi keskustelemaan sijoittamisesta, asuntokaupoista ja niihin liittyvistä asioista, talon rakentamisesta, omistuksessa olevien metsien hoitoon liittyvistä asioista, veneilystä, luonnon monimuotoisuudesta, politiikasta ja siihen liittyvistä ja vaikuttavista tekijöistä, tässä ihan muutama asia jotka ainakin omalla kohdallani tulisivat keskusteluun aika useinkin ja paljon enemmästä?

Itämeren tila on tuottanut suurimmalle osalle keskustelijoita suuria ongelmia, yleensä ei edes tiedetä muusta kuin, että siellä on jotain levää ja silloin siitä keskustelu ei kannata ja vastaavia aihealueita olisi vaikka kuinka paljon. En usko 21 vuotiaan sairaanhoitajaopiskelijan keskustelemaan kovinkaan syvällisesti noistakaan edellä mainituista, olen pahoillani asenteellisuuttani.

[/quote]

Ja moni ei edes tiedä missä Itämeri on :D

Vierailija
58/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Kirjoitustyylisi antaa ymmärtää, ettet ole liiemmin viihtynyt koulunpenkillä. Se on lähtökohtaisesti huono juttu, koska taloudellisesti menestyneillä ihmisillä on usein hyvä koulutus. Elämässään pärjänneet ihmiset ovat keskimäärin myös älykkäitä ja nauttivat älyllisesti haastavasta seurasta ja hyvistä keskusteluista. Sen perusteella, mitä ja miten olet itsestäsi kertonut, en usko, että tulet olemaan miljonäärijahdissasi vahvoilla. Ellet sitten onnistu iskemään esim. jääkiekkoilijaa.

[/quote]

Olen kirjoittanut useamman vuoden livejournalissa. Tapasin siellä tyttösen, jonka kanssa kirjottelin puolin jos toisin pitkät tovit. Ihmettelin aina hänen jotenkin todella lapsellisia juttujaan, lyhyitä kertomuksiaan ja yksinkertaista kirjoitustapaa ja hämmästyin vielä lisää kun kuulin hänen olevankin vastavalmistunut ja virkaa tekevä lääkäri! Näin se vain menee, että kirjoittamisesta jollekin palstalle ei vain voi päätellä yhtään mitään.

[/quote]

Ja sä uskoit.....

Vierailija
59/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies ja miljönääri, haluaisin tietysti luxusta avioliitossakin. Sen lisäksi, että nainen, tottakai, olisi hyvännäköinen, hyväluontoinen  ja  seksuaalisesti halukas, hänen pitäisi olla "henkisesti hereillä", aikuinen, mutta kuitenkin yllättävä/jännittävä. Hyvä keskustelemaan, oivaltamaan ja kiinnostunut ainakin osittain samoista harrastuksista, joista itsekin pitäisin, muutenkin aktiivinen ja valmis tekemään lapsia (monta) ja kasvattamaan ne sivistyneiksi ja fiksuiksi aikuisiksi. Haluaisin kotiini ja lapsilleni hyvää tuulta, huumoria ja virikkeitä. Tälläisestä naisesta voisi tulla vaimo, kauniista tyhjäpäästä ei koskaan, koska sellaiset ovat aina korvattavissa ja muutenkin rahanhimoisia h......a olisi ovella jonossa riesaksi asti.

Vierailija
60/92 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärin vaimolta odotetaan ulkonäön lisäksi juuri kaikkea muutakin aina seksistä tulevalle lapselle äidiksi joka uhrautuu kasvatukseen.