Aki Palsanmäen silmät
Anteeksi, jos jotakuta loukkaa, mutta sairaalloinen uteliaisuuteni heräsi Huutokauppakeisaria katsellessa... Jos oikein näen Akin toisen silmän pupilli näyttää olevan laajentunut ja toinen on sitten normaali. Jännän näköistä. Mikäköhän aiheuttaa moisen?
Kommentit (41)
Mää olen kuullu, että sillä olis lasisilmä. Tosin pitäisi nähdä livenä (ja läheltä) jotta asian voisin todeksi uskoa.
Mun papalla on sama. En tiedä. Joku häiriö pupillien toiminnassa.
Jaah voisiko olla että ne vaan on luonnostaan erikokoiset. Englanniksi kyseessä on anisocoria. David Bowiella ainakin on sama ominaisuus.
eri väriset ovat silmät Akilla ja toinen on lasisilmä
No tuskin on lasisilmä, koska auringonvalossa siristelee tuota enemmän laajentunutta silmäänsä (=häikäisee ymmärrettävästi). Veikkaan että on joskus saanut iskuvamman silmään tai on sairastanut vaikka uveiitin.
Onko Pamela Tolalla sama vai vaan eriväriset silmät?
Voi olla sellainenkin sairaus kuin hornerin syndrooma. Kaverilla on myös samanlaiset silmät ja moinen tauti todettu hänelle.
Toinen silmä on sininen ja toinen ruskea
Ai, minä olen luullut, että sillä on vain eri väriset silmät: toinen sininen ja toinen ruskea.
David bowie sai nuorena turpaan. Siks silmävika.
Miten toi liittyy tähän mitenkään???
Olen nähny saman. Tosiaan mikäköhän sen aiheutti? Olen muuten seurannu ohjelmaa paljon.
Typerä ärsyttävä äijä, en katto mitää ohjelmaa missä tuo äijä on.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ärsyttävä äijä, en katto mitää ohjelmaa missä tuo äijä on.
Piti silti kuitenkin avata tämä ketju ja kommentoida ohi aiheen?
Heli on kertonut, että Akin silmä on ollut syntymästä asti jo tuollainen...ei ole lasisilmää
http://en.wikipedia.org/wiki/Anisocoria
Siellä niitä syitä on. Trauma on aika todennäköinen syy yleisellä tasolla.