Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei laihduttajat, mulla olis yksi kysymys.

Vierailija
24.03.2015 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, että kun aloitit laihdutuksen niin kauanko olit ollut ensin lähtöpainossasi?

Itse olen ollut 80 kiloinen jo 8 vuotta ja pidän tätä osasyynä miksi minun on niin vaikea laihtua. Kehoni on tottunut tähän massaan ja ilmeisesti pitää tätä normaalipainonani. Pituuteni on 170cm. Olen saanut tehdä töitä hartiavoimin että oln yhden vaivaisen kilon saanut pudotettua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kaksi viikkoa vähällä viljalla ja olen kolminkertaistanut liikunnan. Lähtöpaino oli 61,3 kiloa ja nyt vaaka näyttää 57,7 kiloa.

Vierailija
2/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:15"]

Itse olen ollut kaksi viikkoa vähällä viljalla ja olen kolminkertaistanut liikunnan. Lähtöpaino oli 61,3 kiloa ja nyt vaaka näyttää 57,7 kiloa.

[/quote]REPS :DD

Loistava esimerkki siitä mitä lukemisen ymmärtämisen puute todellisuudessa on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että arvelusi pitää paikkaansa. Ymmärtäisin, että laihdutus olisi sulle vaikeaa, jos lähtömitat olisi 170/70, mutta tuossa 80kg:ssä on just sen kymppikilon verran ylimääräistä, että painon pitäisi pudota ihan hyvin.

Keskity aluksi ruokavalioon, ja pidä vaikka viikon verran tosi matalilla kaloreilla. Aineenvaihduntasi saa sitä vähän shokkia. Ota liikunta mukaan vasta myöhemmin, paitsi jos jo harrastat jotain.

Veikkaan, että ainakin monille sohvaperunoille kompastuskiveksi laihdutuksessa koituu se, että muutetaan yllättäen liikaa elämäntapoja, eli siis aloitetaan sekä ruokavalion muokkauksella ja aletaan heti myös rehkimään liikaa. Siihen sitten väsähtää.

Vierailija
4/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Vuosia ollut tässä painossa ja tippuu huonosti.
Olin lahdutus ryhmässä ja siinä näki myös, että nopeasti lihonneet sai ne nopeasti poiskin.

Vierailija
5/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin onkin että kroppa pitää tiukasti kiinni siitä mitä sillä on ja ottaa helposti lisää vastaan. Se on ns pinttynyttä läskiä joka ei sula yhtä helposti kuin nopea käväisy ylipaiinossa

Vierailija
6/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lisää, että ylimäärästä on 35kg ja ruokavalio tiukka ja järkevä ja iso liikunnan lisäys. Pudotus silti vaivaiset alle kilo vkossa.

Vierailija
7/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippui aluksi. Nyt junnaa,junnaa ja junnnaa. Harrastan liikuntaa 6 x viikossa. Kerran viikossa herkkupäivä. Totasliherkuttomuuteen en suostu missään nimessä vaikka sitten olisin lopun elämääni tuomittu läskiyteen.
Pituus 176. Paino 74 kg.
Alle 70 kilon on tavote mutta ei hyvältä näytä.Todellakaan :/.

Vierailija
8/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerkesin olla painavimmillani (82kg) pari kolme vuotta ja nyt sit sain 4kk:n aikana kympin pudotettua lisäämällä liikuntaa ja vähentämällä sekä ihan oikeaa ruokaa että herkut on jäänyt oikeastaan kokonaan. Mutta nyt tää paino jymähtiki tähän jojoilemaan (71-73kg) eikä putoa sitten millään. Olen vähentänyt energiansaantia ja nyt aikaisen kevään myötä liikunta on vaan lisääntynyt. Tätä on nyt kohta 2kk jatkunut ja alkaa epätoivo iskeä, kun tätä pudotettavaa on kuitenkin vielä tuollaiset 15kg jäljellä.

Vierailija
9/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi jumittelija edellisten jatkoksi ja juurikin tuon samaisen 10kg jo pudottanut. Milläs konsteilla tästä pääsee ohi ja eteenpäin?

Vierailija
10/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis vlcd vaikka 2vkoa sysäämään aineenvaihduntaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi