Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää tämä joulu vouhotus?

Vierailija
15.12.2021 |

Kokoajan telkkarissa joulumainoksia,kaupassakaan ei voi käydä rauhassa kun näitä joulupörisiöitä on nurkat täynnä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäpä. mun mielestä on varsin kivaa, miten hyvä mieli joillekkin tulee joulusta, ja esimerkiksi joulun liitännäisasiat kuten kivat valot, on mukavia. Mutta kun tätä jouluvouhotusta ei pääse millään karkuun, minnekään, varsinki jos asuu kaupunkialueella: viimeistään marraskuussa alkaa kaikki mediat täyttymää joulumainoksilla, nyt kaikissa kaupoissa pauhaa joulumusiikki ja vaeltavat joulupukit, kaupungilla pauhaa joulumusiikki, baarien terasseilla pauhaa joulumusiikki, ja aina kun television avaa tai kanavaa vaihtaa ni pärähtää myyntimeiningillä JOULUMAA ON MUUTAKIN KUIN / TAAS JOULU JOUTUI / HEI TONTTU-UKOT eeäärrgghh. joulukaudessa inhoan ehdottomasti sitä oletusarvoa et täst juhlakaudesta on pakko pitää koska kurkusta sitä survotaan alas joka tapauksessa. Ehkä tätä olis helpompi sietää jos tää ei tosiaan alkais pahimmillaan jo lokakuun lopulla. Menee tunteisiin :DD

Vierailija
2/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ärsytti, mutta olen jo tullut immuuniksi. Annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Täällä maalla on kyllä helpompi viettää kevytversio joulusta tai sivuuttaa kokonaan, ei niin hirveästi ihmiset hössötä ja kaupoissakin alkaa joululaulut soida vasta jouluviikolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelöt yhdyssanavirheet ärsyttävät enemmän.

Vierailija
4/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ärsyttää vouhotus. Joulu on mulle arkipyhä muiden joukossa, tuskaisin sellainen, koska pari päivää menee kyläillessä ja sitten pitääkin taas jo töihin.

Kivaa on se, että tässä on saanut parin kuukauden aikana maistella suklaita ja pipareita niin, ettei jouluna enää tarvi. Kausivalotkin saa joulupäivänä jo nakata kaappiin takaisin.

Vierailija
5/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten ärsyttävät tiukkapipot jotka sotkeutuu lillukanvarsiin. 

Vierailija
6/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin paljoa kuin koronavouhotus. Se on nähty jo. Keksisivät välillä jotain uutta jolla kurjistaa elämää.

Vierailija
7/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe vouhotusta. En katso TV:tä enkä koronan takia käy kaupassakaan. Itsekseni vain fiilistelen joulua :)

Vierailija
8/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av mammoja ei kiinosta miten minä tänne kirjoitan.

Ap

Vierailija
9/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se on jo ohi. Ei ärsytä.

Vierailija
11/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ihanaa aikaa ja onneksi ensi viikolle on luvattu pakkasta, niin sääkin on jouluisempi! 

Vierailija
12/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämäpä. mun mielestä on varsin kivaa, miten hyvä mieli joillekkin tulee joulusta, ja esimerkiksi joulun liitännäisasiat kuten kivat valot, on mukavia. Mutta kun tätä jouluvouhotusta ei pääse millään karkuun, minnekään, varsinki jos asuu kaupunkialueella: viimeistään marraskuussa alkaa kaikki mediat täyttymää joulumainoksilla, nyt kaikissa kaupoissa pauhaa joulumusiikki ja vaeltavat joulupukit, kaupungilla pauhaa joulumusiikki, baarien terasseilla pauhaa joulumusiikki, ja aina kun television avaa tai kanavaa vaihtaa ni pärähtää myyntimeiningillä JOULUMAA ON MUUTAKIN KUIN / TAAS JOULU JOUTUI / HEI TONTTU-UKOT eeäärrgghh. joulukaudessa inhoan ehdottomasti sitä oletusarvoa et täst juhlakaudesta on pakko pitää koska kurkusta sitä survotaan alas joka tapauksessa. Ehkä tätä olis helpompi sietää jos tää ei tosiaan alkais pahimmillaan jo lokakuun lopulla. Menee tunteisiin :DD

sivusta : "et täst juhlakaudesta on pakko pitää koska kurkusta sitä survotaan alas joka tapauksessa" - et täst homo-, lesbo-, trans- ja muunsupuolisekoilusta on pakko pitää koska kurkusta sitä survotaan alas joka tapauksessa

Vierailija
13/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää….mutta vain siksi että olen sinkkukinkku ja ärsyttää kun joulua mainostetaan perhejuhlana ja voi että miten on ihanaa ja tunnelma katossa kun yhdessä sitä vietetään. Minä vietän yksin ja katkeroidun.

Vierailija
14/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on jo useita vuosia ollut tosi helppo. Lahjojen ostaminenkin loppui kun kysyin teineltä lahjoja vai rahaa? Sitä paljon aikaisemmin silloinen vaimo halusi käydä sukulaisilla ja otti siitä stressiä. Mä ehdotin ei mennä ja jos joku haluaa tulla kylään niin pyydä varoitus soitto.

Hän oli ensin voiko niin tehdä? Mä kerroin että voit tehdä miten ikinä haluat. Soitti kaikille sukulaisilleen että me ei tulla. Kymmeniä puheluita mä jouduin kuulemaan ne. Osa soitteli takaisin ja muutamat matki että hekin ovat vain kotona.

Nyt tulevana jouluna muksut aikuisetkin haluaa tulla isin luo. Ei siinä mitään ne on niitä ihmisiä mitkä saa tulla tänne aina. Muuten olen aika nirso keiden seuraa siedän . Olen sanonut että 18 täyttäneille ei heru fyrkkaa. Ei kerrota sitä kun sujautan setelin kuitenkin. Vähintään satasen .

Vierailija
15/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tottunut elettyäni 55v jouluja ja rakastan joulun tunnelmaa. Ei yhtään ahdista joulu ja rakastan joulu musiikkia. Koristelen kotini jouluiseksi jo marraskuun lopusta eikä puolisoni ole ikinä valittanut. Eikä voikkaan valittaa sillä muuten joutuisi ulkoruokintaan sillä minua ei jyrätä jos koristeluni eivät kelpaa. 

Ihmettelen kuinka toisten koteja voidaan arvostella negatiivisesti kun meillekkin tuli kerran kylään yksi joulun vihaaja ja sanoi että on liikaa koristeita kun se oli minimalisti ja vihasi joulua. Vaikka laitoin ruuat ja kaikki niin oli nyrpeä naama kun se oli pakotettu meille asumaan kun sen kämppä tuhoutui palossa. Minulla meni koko joulu ihan pilalle sen joulun vihaajan takia. Vaikka koitin kaikkeni laittaa joulua niin se ei kelvannut muuta kuin haukuttiin paskaksi eikä mitään kiitosta tullut. Sanoin miehelleni että vie se sukulaisesi jo muualle että minä en sitä enää kestä täällä ja muut sukulaiset olisivat sen ottaneet vuorollaan mutta mieheni ei vienyt sitä pois välillä meiltä. Se äijä haisi niin vanhalle viinalle kun oli kaksi kuukautta ryypännyt yötä päivää niin että soitin äidilleni että millä saan vanhan viinan hajun pois kämpästäni. Äiti sanoi että keitä kahvinporoja hellalla niin sillä hänenkin äitinsä oli joskus tehnyt kun krapulainen mies oli haissut. No se todella vähän auttoi hajuun kahvinporojen keittäminen. Sen jälkeen en ole vieraita halunnut meille koskaan jouluna. 

Vierailija
16/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa muiden jouluahdistus. Tulee surullinen mieli, kun jollain toisella on surullinen mieli. Onneksi minä itse ja kaikki läheiseni tykkäävät joulusta, rennosta joulusta.

Vierailija
17/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vouhotus?

Joka vuosihan se joulu kotiin laitetaan, jos joulua yleensä vietetään.

Ja lapsiperheissä joulu on iloinen ja suurikin juhla.

Ap on kyllä tosi masentunut ihminen.  Kohta psykoosissa.

Vain masentuneita ihmisiä ärsyttää kaikki.   Heitä ärsyttää toisten touhuaminen, suunnitelmat, hyvä ja valoissa mieli ja joulun siivoukset, leipomiset, joulusta puhuminen, koristelut, jouluruuat jopa mainoksista lähtien.

Mitä jos muut alkaisi sanoa teille, että meitä ärsyttää tuo teidän jatkuva negatiivisuus, muiden ihmisten arvostelu, haukkuminen ja vähättely.

Sehän on oma valita, viettääkö joulua vai ei.

Ei minua häiritse eikä ärsytä jos ap ja kumppanit eivät piittaa joulusta.

Elän omaa elämääni en muiden elämää.

Vierailija
18/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mammoja ei kiinosta miten minä tänne kirjoitan.

Ap

Miksi kiinnostaisi? Olet tyhmä egoisti.

Vierailija
19/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää….mutta vain siksi että olen sinkkukinkku ja ärsyttää kun joulua mainostetaan perhejuhlana ja voi että miten on ihanaa ja tunnelma katossa kun yhdessä sitä vietetään. Minä vietän yksin ja katkeroidun.

Kerroin jo tuossa mitä ex vaimon kanssa ja lapsistakin. Kuule kun on lapsia ja ne olivat vielä niin pieniä että joulussa oli vielä niille jotain taikaa. niin erossa siitä raapaisi jotain miehestäkin. Koitan sanoa sitä että sinkkuutta pahempaa voi olla ikävä lapsia. Se on turhan ja liian raakaa kun ikävöi sellaisia joita rakastaa paljon enemmän kuin itseään.

Ei varmaan pahemmin auta mutta osta itsellesi jokin lahja.

Vierailija
20/22 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä...JOULU on jo sanana ihana.

Rakastan kaikkea jouluun liittyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi