Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkille silmille tosi hyvä (ei liiru) ripsiväri??

Vierailija
15.12.2021 |

Nyt on taas paljon uusia ripsivärejä markkinoilla. Olen pitänyt taukoa ripsivärin käytöstä ja huomaan, että pitäisi hankkia uusi.

Haaste: silmät ovat herkät, ripsarin pitäisi olla herkille silmille mutta haluaisin kuitenkin tosi hyvän ripsarin, ei sellaista jonka jälki on luirua liirua tai joka suttaa, säänkestävä taikka vedenkestävä.

Aiemmin olen kokeillut Cliniquen 38 asteista ja se ärsytti silmiä, mutta yllättäen Essencen edullinen All Eyes on Me on ollut suht koht ok.

Ekstrakysymys. Luin jostain aiemmasta ripsiväriketjusta Shiseidon 38 asteista kehuttavan, mutta siinä ei etsitty maskaraa herkille silmille, joten olisiko kellään herkkäsilmäisellä kokemuksen kautta sanottavaa siitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sopinut parhaiten estee lauder double wear zero smudge. Oon silmistä tosi herkkä ja kaikki tahtoo lähteä valuun.

Vierailija
2/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sopinut parhaiten estee lauder double wear zero smudge. Oon silmistä tosi herkkä ja kaikki tahtoo lähteä valuun.

Kiitos sulle vastauksesta, jees, ihanaa 🙌 💐 että joku kohtalotoveri vastaa, mulla kanssa todella herkät silmät, jopa niin että vaikkei edes ole mitään silmissä niin ne helpolla lähtee punoittamaan. Juu silmätipat käytössä mutta siltikin. Rajauskyniä ja luomivärejä ei voi käyttää yhtään. Silmänympärysvoiteen löytäminen aikalaista, nyt on suht ok sellainen Goats Milk silmänympärysvoide. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen high impact curling mascara on ainakin itselleni huipputuote ja ollut useamman vuoden käytössä. Minulla on todella herkkä iho ja järjestään kaikki muut ripsarit saaneet silmät valumaan, mutta tämä sopii hyvin. Taivuttaa myös ripset kauniisti ja on vedenkestävä 38 asteen vedenlämpöön asti. Suosittelen tutustumaan.

Vierailija
4/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on liiru?

Vierailija
5/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsaDoran lämpimällä vedellä lähtevä ripsiväri ei minulla ainakaan ärsyttänyt silmiä eikä myöskään Cliniquen vastaavat.

Lumenet olleet kaikista pahimpia silmien ärsyttäjiä.

Vierailija
6/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliniquen high impact curling mascara on ainakin itselleni huipputuote ja ollut useamman vuoden käytössä. Minulla on todella herkkä iho ja järjestään kaikki muut ripsarit saaneet silmät valumaan, mutta tämä sopii hyvin. Taivuttaa myös ripset kauniisti ja on vedenkestävä 38 asteen vedenlämpöön asti. Suosittelen tutustumaan.

Kiitos vastaamisesta 🎀, tässä se nähdään miten herkkyys voi olla tuotekohtaistaKin, nimittäin katsoin äsken meikkiboksista mikä Cliniquen maskara mulla aiemmin ollut, se joka ei harmillisesti kuitenkaan käynyt vaan alkoi punoittamaan, niin samasta kyse, high impact curling mascara. Se oli yllätys mulle, koska Clinique yleensä herkkäihoisille jne hyvä merkki. Ja uskon että tuo maskara voi olla monelle herkkäsilmäiselle nappiostos, mutta ei vissiin järjestäen kaikille. Kiitos edelleen suosituksen jakamisesta, mukavaa ajattelevaisuutta. 

Vierailija
7/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on liiru?

Semmoinen että on kuin laihanlaihaa liirua valelisi ripsiin, ei tule mitään aikaiseksi kun on niin liirumhäntää. Ei anna ryhtiä ei volyymiä ei muuta kuin väriä tummaa nimeksi ripsiin liirimään. Hehhe, intouduin vähän liirum' laaruttelemaan. 🙈🙊

Vierailija
8/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IsaDoran lämpimällä vedellä lähtevä ripsiväri ei minulla ainakaan ärsyttänyt silmiä eikä myöskään Cliniquen vastaavat.

Lumenet olleet kaikista pahimpia silmien ärsyttäjiä.

Kiitos vastaamisesta 🌻 , en muista onko mulla ollut Isa Doran ripsiväriä, olen katsellut niitä koska ovat herkkäsilmäisille. 

Mitenköhän on Maybellinen Sky High Maskaran kanssa? Katsoin äsken netistä ja sen pitäisi olla käypä herkille silmille. Kokemuksia keillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän