Miteen naisten kanssa käydään smaltalkia?
Kommentit (15)
Ei mitenkään. Itse välttelen naisille puhumista.
Ihan normaalisti. Kuten puhut ihmisten kanssa.
Terveyssiteistä saa aina hyvän jutunjuuren.
Tääällä on pehmeät jakkarat eiikä kossuakaan tarjoilla kun kaupunginosa haluaa parantaaa mainettaaan.
Alat puhumaan panemisesta. Kyselet anaalit ja lempiasennot. Muista kysyä nieleekö. Ja sanot että sulla on puolikova sykkimässä.
Puhut pienellä / hiljaisella äänellä jolloin nainen joutuu tuomaan korvansa sinun suun eteen jotta kuulisi.
Vierailija kirjoitti:
Terveyssiteistä saa aina hyvän jutunjuuren.
Jep. Tämä on hyvä. "Mikä on sinun suosikkitamppooni ja miksi?"
Vierailija kirjoitti:
Alat puhumaan panemisesta. Kyselet anaalit ja lempiasennot. Muista kysyä nieleekö. Ja sanot että sulla on puolikova sykkimässä.
😁 Tämä on sitä small talkin aatelia, aivan timanttinen jutun juuri
Ei kannata liikoja. Laittavat Allun friendzonekansioon saman tien.
Kysyt tyhjentääkö naiset kuukuppinsa pönttöön vai lavuaariin. Meidän unisex vessassa ei ole aina ihan onnistuttu, mutta vertahan se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti. Kuten puhut ihmisten kanssa.
Kyllä hyvin, hyvin harvoin kuulee naisen ja miehen käyvän 'normaalia keskustelua'.
Jos siis eivät ole suhteessa eivätkä puhu työrooleissa työasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä hätä keinot keksiii eli riipaiset kunnon kännin allle.
Hah voin vain nauraa tälle toimivalle keinolle. Muutama suhde on alkanut juurikin kunnon kännillä. Viimeisin monen vuoden suhde alkoi niin ettei kumpikaan muistanut mitä yöllä tapahtui. Kulutettuja kortsuja oli muutama sängyn vieressä. Katsoin ikkunasta ulos niin tajusin missä olen.
Illalla olin ottanut kaksi pulloa punkkua, parit kaljat ja muutaman jointin mistä varoitin seurana ollutta kaveria. Tämä on oikeasti päähän menevää. Hän poltti puolikkaan jämän minkä annoin sille. Sille loppui tarjoilu saluunassa yhden kaljan jälkeen. Silloin kävin itsekkin tupakalla. Sen jälkeenn muistan että ostin kaljan ....
Kylllä hätä keinot keksiii eli riipaiset kunnon kännin allle.