Pitäiskö tehdä sittenkin vielä yksi lapsi?
Töissä nöyryytetään ja aina olen ollut onnellisimmillani raskaana ja äitiyslomalla. Tänään tuli olo, entä jos sittenkin vielä. Ja mieskin on messissä ja jopa onnellinen.
Kommentit (22)
Työelämä on nykyisin niin epäreilua, että mieluimmin hankkii lisää jälkikasvua.
Paha sanoa kun en tunne sinua ja elämäntilannettasi.
nojaa, monesti sitä sanotaan, että jos teet "vielä sen yhden lapsen" niin sitä et tule koskaan katumaan (ehkä käytännössä toki joskus koliikkiöinä tms) mutta jos et tee, niin sitä voi katua.. mene ja tiedä..
Ei niitä ennenkään noin vain ole tehty, tulee jos on tullakseen...
Melko kehno syy hankkia lapsi. Kai sinne töihin täytyy kuitenkin joskus palata? Vai teetkö sitten vielä taas yhden lapsen?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:02"]Paha sanoa kun en tunne sinua ja elämäntilannettasi.
[/quote] No miehen kanssa on mennyt niin ja näin, mutta olen aina onnellisemmillani raskaana ja vauvan kanssa. Työpaikalla on ahdistavaa ja vihaan työtäni.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:07"]Melko kehno syy hankkia lapsi. Kai sinne töihin täytyy kuitenkin joskus palata? Vai teetkö sitten vielä taas yhden lapsen?
[/quote] Sellainen tutkinto plakkarissa, että laman helpottaessa uskon mahdollisuuksiini. Nykyisessä työpaikassa ei ole etenemisedellytyksiä vaan puolueellinen ja typerä pikkupomo.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:07"]
Melko kehno syy hankkia lapsi. Kai sinne töihin täytyy kuitenkin joskus palata? Vai teetkö sitten vielä taas yhden lapsen?
[/quote]
Kuullostaa laiskuudelta tuo onnellisuus. Juu olin myös onnellinen lapsistani äitiyslomalla mutta kehtaan myöntää että oli ihana laiskotella lasten kanssa kotiäitinä versus kiireinen ja stressaava työelämä. Monet hankkii 3v. välein lapsia että voi jättäytyä kotiin. Ja mies paiskii töitä.
Nykyiset pomot eivät vain snaijaa, että toiminnallaan itse ajavat naiset raskautumaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:16"]Nykyiset pomot eivät vain snaijaa, että toiminnallaan itse ajavat naiset raskautumaan.
[/quote] Jos äitiyslomalta palannutta kohdellaan epäreilusti, niin luuleeko firma todella että nainen on lojaali sen jälkeen. Ehei, nainen tekee uuden lapsen.
Hyi hitto! Pää vaan pensaaseen. Laita tyyny housuihis ja kuvittele olevas paksuna..
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:24"]Hyi hitto! Pää vaan pensaaseen. Laita tyyny housuihis ja kuvittele olevas paksuna..
[/quote] What?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:27"]
Montako lasta sulla jo on?
[/quote]
Niin tämä on aika oleellinen kysymys. Jos lapsia on yksi, niin tee ihmeessä toinen, mutta jos niitä on jo 5, niin ei ehkä kannata enempää, koska sitten vasta joudutkin tekemään sitä paskaduunias kun lapset teinejä...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:16"]Nykyiset pomot eivät vain snaijaa, että toiminnallaan itse ajavat naiset raskautumaan.
[/quote] Jos äitiyslomalta palannutta kohdellaan epäreilusti, niin luuleeko firma todella että nainen on lojaali sen jälkeen. Ehei, nainen tekee uuden lapsen.
[/quote] Tätä ei työnantajat ajattele valitettavasti. What goes around comes around.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:27"]Montako lasta sulla jo on?
[/quote] En kerro.
Haluatko lapsen siksi ettei tarvitsisi mennä töihin vai siksi että oikeasti haluat sen vaavelin kasvamaan teidön perheeseen ja ottaa sinulta 18 vuotta pois
No paha ottaa kantaa, jos et viitsi kertoa. 1-3, 4-6 vai enemmän??
Up!!!