Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viestittely exän kanssa jäi vaivaamaan

Vierailija
15.12.2021 |

Ehkä tuossa pari kuukautta sitten huomasin mieheni saavan aktiivisesti viestejä joltain naiselta ja kysyin sitten, kuka hän on. Ensin mies sanoi hänen olevan vanha tuttu, mutta hetken kuluttua tunnustikin hänen olevan exä vuosien takaa. Ihmettelin, miksi mies salaili asiaa. Joskus kauan sitten hän kertoi, että on seurustellut aiemmin vain kerran ja tämä nainen ei ollut hän. Ilmeni, että keskustelua oltiin käyty aktiivisesti jo melko pitkään ja selvisi, että hyvin lämpimissä merkeissä. Mies oli kertonut lähes kaiken merkittävän mitä hänelle oli näiden vuosien aikana tapahtunut, mutta minua, tai sitä että on avoliitossa, ei ollut maininnut sanallakaan. Kun kysyin syytä, sanoi mies ettei ollut "ehtinyt vielä sinne asti".

Minulle tuo selitys ei oikein mennyt läpi. Annoin asian olla ja ymmärtääkseni yhteydenpito on lakannut sittemmin. Asia jäi kuitenkin selvästi vaivaamaan mieltäni, sillä se palasi ajatuksiini eilen. Asiassa ei sinänsä ole siis enää mitään keskusteltavaa, joten turha minun on sitä miehelle enää puheeksi ottaa. Minua harmittaa se, että en ollut mainitsemisen arvoinen asia, tai että mies ehkä yritti salata suhteensa tältä exältä. Oliko otettu yhteydenotosta? Tavasta, jolla nainen aloitti keskustelun ("halusin laittaa viestiä kun näin sinusta unta ja jäit mieleeni pyörimään")? Onko vielä ehkä jotain tunteita? Miksi ylipäätään yritti salata tämän exän olevan ex? Itsessään se, että vaihtaa kuulumiset vaikkapa sitten exän kanssa, ei ole minulle ongelma. Minäkin vaihdan silloin tällöin kuulumiset exäni kanssa ja miesystävä tietää tästä. Exäni on myös alusta asti tiennyt vallan hyvin, että olen löytänyt miehen jota rakastan enkä ole asiaa salaillut.

Harmistuinko turhasta? Miten pääsen eroon tuosta ikävästä tunteesta joka jäi vaivaamaan minua?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkä tuota edes kysyä?

Salasuhde maneillään tai ainakin aluillaan selkäsi takana.

Vierailija
2/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kaivele menneitä, tottakai ihmiset voivat vuosien jälkeen ottaa yhteyttä ja ei se ole vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se miehesi vika ole jos joku lähettelee viestejä.

Vierailija
4/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkä tuota edes kysyä?

Salasuhde maneillään tai ainakin aluillaan selkäsi takana.

Höpsis.

Vierailija
5/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se miehesi vika ole jos joku lähettelee viestejä.

Ei tietenkään, mutta hän itse jatkoi keskustelua ja mahdollisti sen jatkumisen vastailemalla viesteihin. AP

Vierailija
6/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle. Miehesi saa viestitellä kenen kanssa haluaa.

Vierailija
7/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ei ollut pakko kertoa ollenkaan, että tuo oli exä. Mutta hän kumminkin sen kertoi, ja tunnusti ihan vapaaehtoisesti senkin, ettei ollut kertonut exälle sinusta.

Koeta nyt ottaa iisisti. Mies on sinun kanssasi ihan vapaaehtoisesti. Joko päätät häneen luottaa tai sitten et.

Kyttäämällä et tee kenestäkään uskollista.

Vierailija
8/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kaivele menneitä, tottakai ihmiset voivat vuosien jälkeen ottaa yhteyttä ja ei se ole vakavaa.

Ei se niinkään että otti vuosien jälkeen yhteyttä (joskin tapa aloittaa keskustelu oli vähän erikoinen) vaan se, että mies jakoi hyvin yksityiskohtaisesti asioita elämästään mutta avoliitto jäi mainitsematta. AP

Vierailija
9/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pitäisi yhteyttä ihmiseen, johon ei ole mitään tunteita? Niissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jos toinen ei ole niistä rehellinen ja avoin kaikki ei ole kohdallaan.

Vierailija
10/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää ovea raollaan.

Vierailija
11/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kytatä toisen viestittelyä.

Vierailija
12/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen ei ollut pakko kertoa ollenkaan, että tuo oli exä. Mutta hän kumminkin sen kertoi, ja tunnusti ihan vapaaehtoisesti senkin, ettei ollut kertonut exälle sinusta.

Koeta nyt ottaa iisisti. Mies on sinun kanssasi ihan vapaaehtoisesti. Joko päätät häneen luottaa tai sitten et.

Kyttäämällä et tee kenestäkään uskollista.

En ole sortunut kyttäämiseen, kuten sanoin, yritin unohtaa asian ja hetkeksi se unohtuikin täysin kunnes nyt taas palasi mieleeni. Haluan unohtaa koko asian sillä luotan siihen ettei mieheni ainakaan pettäisi. AP

Vierailija
13/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta kytatä toisen viestittelyä.

Vaikea olla huomaamatta kun istutaan samalla sohvalla tai ollaan vähintäänkin samassa tilassa ja toisen puhelin kilkuttaa uusia viestejä jatkuvalla syötöllä. AP

Vierailija
14/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain kipeän eron kokeneena ihmettelen näitä exiä, joiden kanssa viestitellään, vaikka erosta on kulunut aikaa. Tai en siis sinänsä ihmettele, mutta mietin, mitä siinä sitten viestitellään ellei ole esimerkiksi yhteisiä lapsia tms. Ja jossain puhutaan myös, että lähdetään exän kanssa kahville, mutta itselle tuollainen ajatus tuntuu todella omituiselta. Kaipaan exääni todella paljon, mutta jos laittaisin hänelle viestiä tai pyytäisin kahville, tuntuisi, että minulla pitäisi olla siihen joku hyvä syy tai muuten ilman muuta exäni olettaisi, että haluan palata yhteen (mitä tietysti haluaisinkin, mutta silloinhan ex ei lähtisi kahville). 

Vierailija
15/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa aloittaa keskustelu sanomalla että "näin susta unta" kuulostaa oudolta, jopa flirtiltä.

Vierailija
16/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on syynsä, miksi ei ole sinusta sanallakaan maininnut. Ja sillekin on syynsä, miksi ei sitä syytä sinulle kerto.

"ei ole päässyt sinne asti"? Ai kuulumisten vaihdossa eivät ole vielä päässeet nykyhetkeen asti? Niin varmaan joo... Ja lehmät lentää.

Vierailija
17/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi, niin jättäisin sinut.

Vierailija
18/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa aloittaa keskustelu sanomalla että "näin susta unta" kuulostaa oudolta, jopa flirtiltä.

Tottakai kuulostaa, koska sitähän se nimenomaan on. Ei kai kukaan kasuaalisti lähettele aamuisin viestejä tyypeille, joista on nähnyt unta. 

Vierailija
19/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain kipeän eron kokeneena ihmettelen näitä exiä, joiden kanssa viestitellään, vaikka erosta on kulunut aikaa. Tai en siis sinänsä ihmettele, mutta mietin, mitä siinä sitten viestitellään ellei ole esimerkiksi yhteisiä lapsia tms. Ja jossain puhutaan myös, että lähdetään exän kanssa kahville, mutta itselle tuollainen ajatus tuntuu todella omituiselta. Kaipaan exääni todella paljon, mutta jos laittaisin hänelle viestiä tai pyytäisin kahville, tuntuisi, että minulla pitäisi olla siihen joku hyvä syy tai muuten ilman muuta exäni olettaisi, että haluan palata yhteen (mitä tietysti haluaisinkin, mutta silloinhan ex ei lähtisi kahville). 

Minulla miesystävä jäi kiinni siitä, että oli suunnitellut käyvänsä exän kanssa kahvilla. Kun kysyin syytä, oli se "hänellä meni aikoinaan huonosti ja olisin halunnut tietää meneekö nykyään yhtään paremmin". Ei kukaan lähde kahville asti kyselemään exältä kuulumisia ilman että taustalla on vielä tunteita.

Vierailija
20/49 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehesi, niin jättäisin sinut.

Miksi? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän