Ketkä on teidän lempi GoT hahmoja?
Aloin ehkä kk sitten katsomaan GoT ekaa kertaa HBO:lta, mikä on sinänsä melko noloa, koska sarjaa on ehditty hehkuttaa jo 10 vuotta. En vaan ole koskaan tykännyt hirveästi fantasiasta, mutta tämä sarja kolahti eri tavalla, koska mielestäni yhdistelee hyvin fantasiaa ja esim. keskiaikaista elämää. Jäin koukkuun heti ja nyt 4 kautta katsottu.
Omat lempihahmot on ehkä Tyrion Lannister ja Daenarys 😃 Tyrion on kyynisen hauska, mutta erittäin fiksu juoppo ja Daenerys taas silmää miellyttävä johtaja-ainesta hehkuva lohikäärmemuija.
Kommentit (88)
Cersei oli ihan paras. Rakastin sitä kohtausta, kun Crypt of Baelor räjähti ja Cersei katseli hävitystä partsilta punkkua juoden.
Myös Margaery oli ihana.
Margaery Tyrell
Oikeesti jos sitä pääsis nussimaan niin mä en poistuisi makkarista mihinkään yli viideksi minuutiksi.
Tywin Lannister oli voittaja-aineista. Paha virhe vain oli, että salli Tyrionin elää.
Just ne kaikki härötyypit, Walder Frey, Joffrey, Ramsay Bolton ja sit se tyyppi muurin takana pohjoisessa, joka paneskeli omia lapsiaan, teki siitä sarjasta niin paljon mielenkiintoisemman.
Punatukkainen barbaarinainen Ygritte? Luoja mikä vartalo 😍 Hän on oikeassa elämässä Jon Snow vaimo 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä te käsitettä GoT:ksi? Itse vedän rajan johonkin kolmos nelos kauden tienoille sen jälkeen se alkaa jatkuvasti muistuttamaan enemmän ja enemmän kirjojen pohjalta tehtyä fanifiktiota.
Got on eka kirja. Tapahtumat Nedin mestaukseen saakka.
Mestaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Margaery Tyrell
Oikeesti jos sitä pääsis nussimaan niin mä en poistuisi makkarista mihinkään yli viideksi minuutiksi.
Sulla on sama maku naisten suhteen kuin mulla.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Punatukkainen barbaarinainen Ygritte? Luoja mikä vartalo 😍 Hän on oikeassa elämässä Jon Snow vaimo 🤔
Jep, niiden kahden välinen seksi oikeassa elämässä on jotain eeppistä.
Vierailija kirjoitti:
Ghaleeshi
Pusuhuulet ja hyvät tissit 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tywin Lannister oli voittaja-aineista. Paha virhe vain oli, että salli Tyrionin elää.
Tarkoitus oli ettei eläisi mutta muut näki Tyrionissa arvoa. Virhe oli paneskella sitä Tyrionin piippiipmikäsanameneeläpi mikä oli vika tikki.
Cat, Brianne, Margaery, Melisandre, Missandei ja Ygritte ja sit Davos.
Vierailija kirjoitti:
Just ne kaikki härötyypit, Walder Frey, Joffrey, Ramsay Bolton ja sit se tyyppi muurin takana pohjoisessa, joka paneskeli omia lapsiaan, teki siitä sarjasta niin paljon mielenkiintoisemman.
Henkilö joka kirjoittaa moisia hahmoja on varmasti häiriintynyt
-NaistenLogiikka
Texasranger kirjoitti:
Toinen kysymys: jos saisitte valita minkä tahansa ihmisen sarjasta puollustamaan teitä trial by combat tilanteessa niin kenet ottaisitte?
Pyytäisin Ultimate dragonslayer Night kingin puolustamaan mua.
Jon Snow oli suosikkihahmo. Suutuin loppuratkaisusta niin paljon, että en edes katsonut viimeistä kautta. Vahingossa luin jostain loppuratkaisun, joka oli paha pettymys ja huono. Olisin halunnut Jon Snown voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Texasranger kirjoitti:
Toinen kysymys: jos saisitte valita minkä tahansa ihmisen sarjasta puollustamaan teitä trial by combat tilanteessa niin kenet ottaisitte?
Pyytäisin Ultimate dragonslayer Night kingin puolustamaan mua.
Pyytäisin Jaqen H'gharia. Mies ei ehkä ottaisi tehtävää vastaan.
Dany, Margaery, Tyrion, Margaeryn mummo, Sansa paitsi vikalla kaudella, Jon. Tässä järjestyksessä.
En katsonut sarjaa loppuun asti, mutta oletan, että kaikki kirjojen ihanan häröt tyypit on jätetty kokonaan pois tai hahmot vesitetty ihan urakalla. Omia suosikkeja näistä on muutamien jo mainittujen lisäksi koko Greyjoy-klaani, varsinkin se hukkuneiden pappi ja kahjo meriä seilaava veljensä. Sori, en muista nimiä kun kirjojen lukemisesta on jo aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brienne of Tarth oli sympaattisin hahmo. Jotenkin alusta alkaen koin, että Starkit ja Daenerys aavikkopoppoineen oli hyviksiä ja Lannisterit ja Stannis porukoineen pahiksia, mutta ehkä esim. Lannistereiden pahuus johtui vaan Tywinista ja Cerseista.
Briennessä kulminoituu kaikki mikä oli HBO:n GoT:ssa vikana. Hänestä rakennettiin jonkinlainen massoja mielistelevä feministi-ikoni, kun kirjoissa hän kuoli yksin ja kunniatta Starkin tyttöjä etsiskellessä.
Kyllä Brienne on vielä hengissä kirjoissa. Tapasi Jaimen Riverrunilla A Dance with Dragonsin lopussa ja he lähtivät yhdessä jonnekin.
Pakko katsoa ensimmäisen kerran kun kaikki niin hehkuttaa.
Ei todellakaan. Oberyn muistuttaa enemmän Narcosista tuttua Diego Lunaa.