Ketkä on teidän lempi GoT hahmoja?
Aloin ehkä kk sitten katsomaan GoT ekaa kertaa HBO:lta, mikä on sinänsä melko noloa, koska sarjaa on ehditty hehkuttaa jo 10 vuotta. En vaan ole koskaan tykännyt hirveästi fantasiasta, mutta tämä sarja kolahti eri tavalla, koska mielestäni yhdistelee hyvin fantasiaa ja esim. keskiaikaista elämää. Jäin koukkuun heti ja nyt 4 kautta katsottu.
Omat lempihahmot on ehkä Tyrion Lannister ja Daenarys 😃 Tyrion on kyynisen hauska, mutta erittäin fiksu juoppo ja Daenerys taas silmää miellyttävä johtaja-ainesta hehkuva lohikäärmemuija.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kirjat neljästi, joten se ehkä hiukan vaikuttaa mielipiteisiini, jotka poikkeavat valtavirrasta
Suosikki nro
1 Cersei
2 Arya
3 Jon
4 Houd
5 Renly
6 Joffrey
7 Asha
8 Theon
9 Jaime
10 Red Viper
11 Littlefinger
Ja tietysti Maester AemonInhokit
1 Catelyn
2 Rhaegar
3 Daenerys
4 Tyrion
5 Stannis
6 Bronn
7 Jorah
8 Damp Hair
9 Victarion
10 Davos
11 NedJa tietysti Bran ja Sansa
Kirjoihin liittyen pitää taas mainita että Catelynin tarina Lady Stoneheartina olisi ansainnut paikan sarjassa.
Jep. Ja Quentin Martell, Highheart, Varamyr six skins, Strong Belwas, Green Grace, Lady Barbrey Dustin jne jne
Minkä te käsitettä GoT:ksi? Itse vedän rajan johonkin kolmos nelos kauden tienoille sen jälkeen se alkaa jatkuvasti muistuttamaan enemmän ja enemmän kirjojen pohjalta tehtyä fanifiktiota.
Vierailija kirjoitti:
Kuumin mies oli Danyn hoito Dario Naharis, se jälkimmäinen näyttelijä.
Jos kuumasta puhutaan niin Jason Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Sibel kekilli tietenkin, tosin uran ekat videot näyttää todelliset kyvyt.
Eikö tämä ollut Antti Luusuaniemen exä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumin mies oli Danyn hoito Dario Naharis, se jälkimmäinen näyttelijä.
Jos kuumasta puhutaan niin Jason Momoa.
Oha se. Mun makuun vaan turhan roteva.
Vierailija kirjoitti:
Joffrey ja Ramsay Boltin oli parhaita. Molempia teki mieli vedellä turpaan.
Nämä oli tosiaan omalla tavallaan erinomaisia. Muuten Tyrion ja Littlefinger. Itse samaistuin eniten jälkimmäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Texasranger kirjoitti:
Prince Oberyn. Osasi nautiskella elämästä.
Osasi ainakin nautiskella persrei'istä xD
Näyttää sinuakin kiinnostavan kun naurestekelet. ;D
Vierailija kirjoitti:
Minkä te käsitettä GoT:ksi? Itse vedän rajan johonkin kolmos nelos kauden tienoille sen jälkeen se alkaa jatkuvasti muistuttamaan enemmän ja enemmän kirjojen pohjalta tehtyä fanifiktiota.
Got on eka kirja. Tapahtumat Nedin mestaukseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
❤️
Näin kilttimiehenä tietysti Samwell Tarly
Toinen kiltti mies sanoo chaleeshi
Vierailija kirjoitti:
Näin kilttimiehenä tietysti Samwell Tarly
Samwell pääsi kirjaastoon
Mitenköhän oikeassa elämässä, voikohan lyhytkasvuiset oikeasti ryypätä 24/7 aamusta iltaan ilman, että maksa sanoo poks tosi nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Jamiesta, tai lähinnä hahmon kasvutarinasta ja kohtalosta.
Sandor oli myös yksi lemppareista, mutta joudun nyt vertaamaan kirjaan. Kirjassa Sandor oli nuorempi ja rakastunut Sansaan. Olisi ollut kiva jos sarjassa olisi ollut myös näin.
Paras kasvutarina oli Theon Greyjoylla :D Lipevästä, sovinistisesta pelimiehestä munattomaksi, ali-ihminen orjaksi Ramsay Boltonin toimesta ja sit taas lopulta ihan kovaksi tyypiksi siinä 6 kauden aikana kun siskonsa Yaran kanssa tekivä diilin Daeneryksen kanssa.
Aloitin juuri katsomaan.
Ned Stark lienee tarinan päähahmo ja hän vaikuttaakin hyvältä tyypiltä.
Osasi ainakin nautiskella persrei'istä xD