Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ollut ja mistä ihmeestä vois johtuu?

Vierailija
24.03.2015 |

Siis mulla oikean rinnan nänni ja nännipiha alkanut kihelmöidä ja kutista aivan valtavasti. Tekis mieli raapsuttaa kynsillä, mutta nänni on samalla muuttunut myös todella herkäksi kosketukselle. Liivin päältä kevyesti kädellä hieroen ja rintaa hiukan pyöritellen ja puristellen saan kutinaan hetkeksi selpotusta ja tämä kutina on vaan toisessa rinnassa. Sanokaa mitä ihmettä tää on ja onko kellään muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskauden alussa tota. Ja vaan toisessa. Tee testi. Tule kertomaan tänne sitten :D

Vierailija
2/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pessyt liivisi? Ja kuorinut ihon? Hiki ja kuollut iho välillä kutittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:21"]

Etkä oo myöskään raskaana?

[/quote]

En usko olevani raskaana, kun menkatkin loppui vasta viime perjantaina. Nyt mä aloin miettimään tuota sieni-infektion mahdollisuutta ja miten sen voi saada? Viikonloppuna rakastellessa mies näykki ja imutteli kyllä mun rintoja, mutta niin se tekee melkein joka kerta eikä mitään vastaava ole aiemmin ollut. Siis tämä tunne on todella inhottava. Ihan erilaista, kuin joskus silloin teininä, kun tissit kasvoi. 

Vierailija
4/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla hyvinkin ärtynyt pelkästään tuosta miehesi "imuttelusta". Tuli myös mieleen. Oletko vaihtanut pyykinpesuainetta? Vois olla myös allerginen reaktio.

Vierailija
5/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Bepanthen Anti-Exem Creme -voidetta, se auttaa ainakin mulla ihon kihelmöivään kutinaan.

Vierailija
7/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut! Minulla oli tasan tarkkaan samanmoisia oireita viime syksynä mutta valitettavasti en minäkään osaa sanoa mistä se mahtoi johtua :s inhottava tunne kun kutittaa mutta julkisilla paikoilla ei kehtaa tissiänsä kunnolla hieraista.
Minulla auttoi vain rasvaaminen, siitä se sitten n. Viikossa loppui kun älysin rasvauksen aloittaa :) bebanthen tms käy oikein hyvin.

Vierailija
8/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö todellakaan kenelläkään muilla ole ollut?

Vierailija
9/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkaako rintsikat? Mulla kutkuttelee, jos on pitsiä nänniä vasten.

Vierailija
10/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:57"]

Hinkaako rintsikat? Mulla kutkuttelee, jos on pitsiä nänniä vasten.

[/quote]

Ei se ole semmoista liivien pitsin aiheuttamaa kutinaa ja ärsytystä. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mulla on joskus ollut semmoistakin kutinaa. Tää on todella inhottvaa ja pahimmillaan semmoista inhoittavaa syyhyämistä ja sitä on nyt jo jatkunut kaksi päivää. Eikö teillä tule edes mieleen mitään arvauksia, mistä tää toispuoleinen kihelmöinti vois johtua?

Vierailija
11/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä voi aiheuttaa.

Vierailija
12/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus kutittaa nänniä sillai "sisältäpäin", ja sit kun sitä hieroo niin se saattaa tuntua kipulevalta, tai pistävältä

Vierailija
13/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:21"]

[/quote]

En usko olevani raskaana, kun menkatkin loppui vasta viime perjantaina. Nyt mä aloin miettimään tuota sieni-infektion mahdollisuutta ja miten sen voi saada? Viikonloppuna rakastellessa mies näykki ja imutteli kyllä mun rintoja, mutta niin se tekee melkein joka kerta eikä mitään vastaava ole aiemmin ollut. Siis tämä tunne on todella inhottava. Ihan erilaista, kuin joskus silloin teininä, kun tissit kasvoi. 

[/quote]

Kyllähän joillain menkat voi vielä tulla, vaikka oliskin jo raskaus alkanut. Siis ei ne sitä mahdollisuutta kokonaan pois sulje, mutta sehän selviää 100% jos teet testin.

Vierailija
14/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli heti mieleen omien kokemusten pohjalta tuo mahdollinen raskaus:)

Vierailija
15/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:52"]

Mulla joskus kutittaa nänniä sillai "sisältäpäin", ja sit kun sitä hieroo niin se saattaa tuntua kipulevalta, tai pistävältä

[/quote]

Just vähän tuohon suuntaan mullakin on, mutta kutiaako ja kihelmöikö sulla myös nännipiha?

Vierailija
16/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, kun rinnat kasvoivat teininä.

Vierailija
17/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kutisi ja kihelmöi, koko ajan teki mieli raapia. Kesti jonkun aikaa ja loppui sitten. En tiedä mistä johtui.

Vierailija
18/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/21 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sieniinfektio?

Vierailija
20/21 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Joku ehti jo epäillä kaikkein pahinta, mutta ei rinnassa tunnu minkäänlaista kyhmyä tai kovettumaa, on vain tuo kiusallinen kutina.  Nyt niin moni on arvellut kutinan olevan raskaudesta johtuvaa, että alan jo itsekin huolestua epäillä sitäkin mahdollisuutta, vaikka se ei oikein sopis tämän hetkiseen tilanteeseen. Ehkä mun pitää sekin mahdollisuus nyt vielä varmuudeksi testata, niin saan pois aatoksista kummittelemasta...

Tuota rasvausta pitää kyllä kokeilla heti ja saa näitä neuvoja ja arvailuja lisääkin antaa. //Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän