Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi katsoa kun mun työkaverit syö!

Vierailija
02.04.2015 |

Osastomme miehet lähtivät juuri syömään, mutta en voi mennä sinne samaan aikaan. En kerta kaikkiaan kestä katsoa kun kaksi heistä syö, se on jotenkin puistattavaa.

Kyse on siis toimistotyöstä, asiantuntijatehtävistä, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Toinen noista miehistä istuu siten että puolet persauksista näkyy, housut siis roikkuu. On pakko kiertää pöytä siten että ei näe hänen persettään, ja vaikka ei näe mutta tietää, niin..... yach. Ja hän syö kuin eläin, makaa puoliksi pöydällä, hörsii ruokaa kitaansa haarukalla (ei siis käytä veistä ollenkaan), sotkee lautasen, sotkee tarjottimen, sotkee pöydän, ja välillä suupielistä valuu. Kamalan näköistä.

Toinen ällötys on (miten sen nyt kauniisti muotoilisin) ihan siisti, mutta suhtautuu ruokaan kuin seksiin. Tai siis jotenkin niin. Silmät kiiluen menee ravintolaan, kuola valuu, napsii kaikenlaista sekaisin lautaselle, kuorruttaa sen mausteilla, tuijottaa sitä ruokaa kuin *piip*, ja silmät kiiluu, hymyilee sillä lailla ällöttävästi, sekoittelee sitä, välillä kuuluu "slurps, aah, mmm.... " Kun on syönyt, alkaa silmät kiiluen ja perverssisti hymyillen tuijotella ympäriinsä, menee sitten hakemaan lisää. Aina. Hänellä ilmeisesti on kotona joku anorektikko pirttihirmu, joka ei anna syödä mitään. Ja ruuasta on tullut tuolle miehelle ihan sairaalloinen himojen kohde.

En voi syödä noiden olioiden kanssa, en.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ihme eläimiä :D

Vierailija
2/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ruoka sellaista, että se kuuluukin syödä pelkällä haarukalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihmisiä, jotka syövät ärsyttävästi. Leukojen lonksuttelu on yksi niistä ja ryystäminen toinen.

Vierailija
4/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ruokatauolla ole tarkoitus keskittyä omaan syömiseen eikä siihen kuinka työkaverit syö?

Vierailija
5/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin, suu auki maiskuttelu kolmas...

Vierailija
6/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös vähän samanlainen ongelma. Yksi työkaveri (mies) on niin ällöttävä, se haisee tosi pahalle; hielle, hammasmädälle, vanhalle viinalle ja tuhkiksesta kaivetuille tupakannatsoille. Se mässyyttää ruokaa suu auki ja ryystää maitoa tai piimää. Mun pitää aina viivytellä ruokikselle mennessä, että se ehtii lämmittää appeensa ensin ja valita istumapaikkansa, vasta sitten mä voin mennä syömään niin voin valita ruokailupaikkani toiselta puolelta ruokahuonetta ja selin tähän työkaveriin. Jos menen ennen sitä, niin se saattaa tulla istumaan mun kanssa samaan pöytään. Oks!

Vierailija
7/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavaa. Voin hyvin kuvitella :D. Onneks meillä on vain siistejä naisia.

Vierailija
8/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut työkaveri, jota vastapäätä ei voi istua ja syödä itse. Oikein nätti, simpsakka vaalea nuori nainen, jolla on hirveät ruokailuäänet. Syö suu auki niin, että sen sylkeen sekoittuvat ruokamällin saa nähdä prosessoituvan velliksi kielen päällä- Ryystää kuuluvasti maitoa ja jatkaa sen harmaan vellin mylläämistä suu ammollaan. Samalla nenä tohisee kuin potsilla hinkalon äärellä.

En voi käsittää miten niin pienestä ja nätistä sairaanhoitajasta lähtee niin iso ja ruma ääni ja näky!

Kamalan näköistä on sekin, etteivät ihmiset osaa pidellä aterimia oiken "yläkautta", vaan ottavat niistä kiinni nyrkkiotteella alakautta. Hyvässä lykyssä ensin sahataan ruoka palasiksi ja vaihdetaan sitten haarukka nyrkkiin ja sillä syödään kuin kaksivuotiaat, kyökkästään lautasen ylle joka suupalan perässä.

Vierailija
9/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:29"]

Minullakin on ollut työkaveri, jota vastapäätä ei voi istua ja syödä itse. Oikein nätti, simpsakka vaalea nuori nainen, jolla on hirveät ruokailuäänet. Syö suu auki niin, että sen sylkeen sekoittuvat ruokamällin saa nähdä prosessoituvan velliksi kielen päällä- Ryystää kuuluvasti maitoa ja jatkaa sen harmaan vellin mylläämistä suu ammollaan. Samalla nenä tohisee kuin potsilla hinkalon äärellä.

En voi käsittää miten niin pienestä ja nätistä sairaanhoitajasta lähtee niin iso ja ruma ääni ja näky!

Kamalan näköistä on sekin, etteivät ihmiset osaa pidellä aterimia oiken "yläkautta", vaan ottavat niistä kiinni nyrkkiotteella alakautta. Hyvässä lykyssä ensin sahataan ruoka palasiksi ja vaihdetaan sitten haarukka nyrkkiin ja sillä syödään kuin kaksivuotiaat, kyökkästään lautasen ylle joka suupalan perässä.

[/quote]

Hih, olenkohan samassa työpaikassa, tunnen nimittäin tuollaisen vaalean sairaanhoitajan. Voi kamala. No jotkut ihmiset eivät ole oppineet syömään suu kiinni. Ja sekin kun joku mäiskyttää suu auki ruokaansa ja sitten hörähtää nauramaan suu auki. Jotenkin eläimellinen meininki. 

Vierailija
10/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Ihanat kuvaukset sulla :D

Ja tuon unohdinkin, jos tuo possumainen kollega joskus veistä käyttää, niin juuri tuolla tavalla nyrkissa ja teräosa tietysti pikkurillin puoleisessa päässä...

Tuo ruuanhimoaja myös nuolee huuliaan, samalla kun tuijottaa sitä ruokaa. Aivan kamalaa.

No, nyt ne tuli pois, voin mennä.

ap

Vierailija
11/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yökötys näitä :-D Mutta pelastitte mun päiväni. Oli pakko höröttää ääneen näille. Mulla ei onneksi ole tollasia sikoja työkavereina.

Vierailija
12/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nolotti kun kaveri söi vielä 20vee ikäisenäkin käyttäen välineitä niinkuin pikku lapsi.Silleen ottamalla lusikasta koko nyrkillä otteen yläkautta,ei kynäotteella kuten keittoa yleensä aikuiset syövät..oli muutenkin niin nuoren näköinen että äh.Myönnän kyllä että itse olen ehkä joskus hieman sotkeva(salaattia tippuu tarjottimelle) ja ruoka on monesti niin sitkeää että veitsestä joutuu ottamaan yläkautta otetta.Ja Joo,pilkon noita sitkeitä pihvejä yms valmiiksi ja sitten napsin haarukalla:D hankala koko ajan veitsen kanssa taistella.

Vierailija
13/13 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesäisessä kesätyöpaikassani oli minun lisäkseni aina vaan kaksi vakkarityöntekijää, kyseessä oli muutenkin vain kolmen hengen tilitoimisto, joten oli vähän pakko syödä pikkuisen pöydän ääressä kaikkien kanssa yhdessä. Inhotti aina kun sellainen lihava, rasvahiuksinen ja -naamainen nainen söi suu auki, mässytti, röyhtäili ja puuskutti kuin maratonin juossut aina syödessään. Toinen kuvottava asia hänestä jäi mieleen, kun hänen lomansa aikana vastailin aina hänen puhelimeensa, jos asiakkaat soittivat ja ekan kerran kun otin puhelimen käteen sen näyttö oli kauttaaltaan rasvassa ja jossain töhnässä, meni kyllä puhelin desinfiointiin ennen kun käytin sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi