Miksi mies ei piiritä ja "liehittele"?
Siinäpä se on jo otsikossa ongelma eli mies, jonka kanssa on nyt tapailtu parisen kuukautta ei oma-aloitteiseti soita, ei tekstaa, ei mitään. Enkä nyt siis kaipaakaan mitään kukkalähetyksiä työpaikalle, enkä edes ekä ihan päivittäisiä puheluita vaan sellaista normaalia kiinnostuksen osoittamista. Että mieskin ehdottaisi näkemistä ja kaikesta huomaisi hänenkin ajattelevan mua, kun kuitenkin yleensä aina miehellekin se tapaaminen mun ehdotuksesta sopii. Ihan aluksi näin olikin ja mies oli se aloitteellisempi osapuoli, mutta jotenki se homma kääntyi tällaiseksi ja nyt se pitäisi saada takaisin. Vinkkejä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:26"]
Koska hän ei halua kanssasi muuta kuin satunnaista seksiä ja sitä on varmimmin tarjolla, jos sinä olet aloitteentekijä tapaamiseen. Muina aikoina hän tapaa muita kaltaisiasi naisia.
[/quote]
Millä tavalla "kaltaisiani" naisia? Mä kun en todellakaan hakenut tästä jutusta mitään satunnaista seksiä.
Älä jää katselemaan tuollaista nahjusta. Jos parisuhteeseen päädytte, niin olet vuodessa jo ihan kurkkuasi myöten täynnä, koska mies ei vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti kykene edes käymään kaupassa tai viemään roskia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:26"]
Koska hän ei halua kanssasi muuta kuin satunnaista seksiä ja sitä on varmimmin tarjolla, jos sinä olet aloitteentekijä tapaamiseen. Muina aikoina hän tapaa muita kaltaisiasi naisia.
[/quote]
Millä tavalla "kaltaisiani" naisia? Mä kun en todellakaan hakenut tästä jutusta mitään satunnaista seksiä.
[/quote]
Tuskinpa tuolla muuta tarkoitettiin kuin sellaisia naisia, joita voi tavata jos nainen on aloitteellinen. Miehellä ei kiikarissa mitään sellaista naista, joka sykähdyttäisi sen verran että nää "ihan ok" -naiset tippuisi kelkasta pois.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:04"]
Ei miehet enää nykyään mitään ehdottele eikä piirittele. Sehän on häirintää ja stalkkausta. Sitä saa mitä tilaa, arvon naiset.
[/quote]
No en mä kyllä kaipaakkaan mitään karvaranne-tyylistä ja päällekäyvää ahdistelua vaan juurikin tuota ap:n mainitsemaa normaalia kiinnostuksen osoittamista. Että huomaisi toisenkin ajattelevan sinua.
[/quote]
Tämä. Mikä siinä on niin vaikeaa näyttää niitä tunteitaan? Ihan vaikka tekstarin laittamalla, ei tosiaan tarttis sen ihmeellisempää.
Yksinkertaisesti, mies ei vain ole Tarpeeksi kiinnostunut sinusta, jos ei pidä oma-aloitteisesti yhteyttä. Piste. Ujokin mies ottaa kyllä yhteyttä, kun on oikeasti kiinnostunut!
Mies on vaan nyt tottunut tuohon.
Mä oon törmännyt mieheen josta ei viikkoon kuulunut mitään, mutta oli silti kiinnostunut. Täysin paska kirjoittelemaan puhelimella mutta livenä aivan erilainen.