Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100 e lahjakortti Stockmannille, mitä ostaisit?

Vierailija
02.03.2015 |

Mitä ostaisit tuommoisella lahjakortilla stockalta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja vuokran jälkeen n. 400 elämiseen. Ostaisin ruokaa. Mutta vasta Hulluilta päiviltä, silloin on hyviä tarjouksia.

Vierailija
2/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"]

Olen opiskelija ja vuokran jälkeen n. 400 elämiseen. Ostaisin ruokaa. Mutta vasta Hulluilta päiviltä, silloin on hyviä tarjouksia.

[/quote]

Ei minullekkaan viime vuoden aikana palkasta ole jäänyt kuin tuo 400-600e käteen kuussa velkojen takia, ja sen takia haluaisin nyt hemmotella ja ostaa jotain muuta kuin ruokaa :D säästäiskö sit hulluille päiville tuon kortin..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli myös ruoka ekana mieleen. Herkussa on vaikka mitä hyvää, mitä en koskaan raaskisi ostaa omilla rahoilla. Ja stokka on muuten niin kallis, etten viitsi kuluttaa rahaa sen naamarasvaan, kun saan saman tuotteet toisesta liikkeestä reilusti halvemmalla. Tai siis kaiken muun saa halvemmalla mistä tahansa muualta. Stokkan herkun speciaalit saa vain stokkalta :)

Vierailija
4/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sellaisen puisen apinan, joita on nyt ollut viime aikoina myynnissä hulluilla päivillä. Tosin ei taitaisi 100 e riittää. :(

Vierailija
5/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalta ei saa tuolla rahalla oikein mitään mitä ei saisi muualta edullisemmin, joten ehkä kannattaa odotella hulkkareita (vaikka nekin aika kusetusta). Käykö lahjakortti esim. Stokkalla sijaitsevaan kampaamoon?

Vierailija
6/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kosmetiikkaa tai laittaisin osa rahan johonkin käsilaukkuun.

Vierailija
7/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvän sukkaparin

Vierailija
8/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kosmetiikkaa tai lasten vaatteita. Tai sitten ruokaa.

Vierailija
9/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 17:36"]Olen opiskelija ja vuokran jälkeen n. 400 elämiseen. Ostaisin ruokaa. Mutta vasta Hulluilta päiviltä, silloin on hyviä tarjouksia.
[/quote]

Cry me a river, minäkin olen opiskelija ja vuokran jälkeen käteen jää 70 euroa. Käyn töissä.

Vierailija
10/10 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin rahat silkkiseen aamutakkii . Tai sitten herkkuja, skumppaa ja kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän