Miksi mies ei piiritä ja "liehittele"?
Siinäpä se on jo otsikossa ongelma eli mies, jonka kanssa on nyt tapailtu parisen kuukautta ei oma-aloitteiseti soita, ei tekstaa, ei mitään. Enkä nyt siis kaipaakaan mitään kukkalähetyksiä työpaikalle, enkä edes ekä ihan päivittäisiä puheluita vaan sellaista normaalia kiinnostuksen osoittamista. Että mieskin ehdottaisi näkemistä ja kaikesta huomaisi hänenkin ajattelevan mua, kun kuitenkin yleensä aina miehellekin se tapaaminen mun ehdotuksesta sopii. Ihan aluksi näin olikin ja mies oli se aloitteellisempi osapuoli, mutta jotenki se homma kääntyi tällaiseksi ja nyt se pitäisi saada takaisin. Vinkkejä?
Kommentit (27)
Sama vika täällä. Nyt päätin, että minä nyt vain odotan ja katson kuinka kauan saan odottaa. Ärsyttää se vähän, kun tosiaan aina hänelle sopii kun minä jotain ehdotan. Ei ole itse vähään aikaan ollut yhtän aloitteellinen.
Ei miehet enää nykyään mitään ehdottele eikä piirittele. Sehän on häirintää ja stalkkausta. Sitä saa mitä tilaa, arvon naiset.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:01"]
Sama vika täällä. Nyt päätin, että minä nyt vain odotan ja katson kuinka kauan saan odottaa. Ärsyttää se vähän, kun tosiaan aina hänelle sopii kun minä jotain ehdotan. Ei ole itse vähään aikaan ollut yhtän aloitteellinen.
[/quote]
Ihan sama suunnitelma nyt mullakin, tosin kohta kolmatta viikkoa tässä sitä miehen yhteydenottoa odotellut.. ap
Älä huoli, olen töissä Parikkalan Piiritystarvikella ja mies on juuri tilannut muurinmurtajan, 3 hyökkäystornia (niitä kallimpia), ruttopommeja, palopommeja ja 100 lapiomiestä ja 1500 yleispiirittäjää. Joten varmaan jo huomenna talosi ympärillä on täysimittainen piiritys käynnissä, Ihanaa!. Toivottavasti sinulla on paljon ruokaa ja pakotunneli!
No lakkaat vaan ehdottelemasta niin alkaa tapahtua.
Ei sitä vaan kiinnosta tarpeeksi, move on. Jos ei miehestä _3 viikkoon_ kuulu mitään on peli pelattu.
Pyhä Vulva pitää nostaa ansiottomalle jalustalleen? Kerro toki miksi?
Miestä ei varmaan vain kiinnosta kovin paljon. Näin sanoisin omien kokemusteni perusteella. Ei kuitenkaan viitsi lopettaakaan juttua, siltä varalta että parempaa ei löydykään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:13"]Ei sitä vaan kiinnosta tarpeeksi, move on. Jos ei miehestä _3 viikkoon_ kuulu mitään on peli pelattu.
[/quote]
Juu jos oikeasti olisi tosissaan kiinnostunut, kyllä tuossa vaiheessa olisi jo kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:04"]
Ei miehet enää nykyään mitään ehdottele eikä piirittele. Sehän on häirintää ja stalkkausta. Sitä saa mitä tilaa, arvon naiset.
[/quote]
20 vuotta vanhempien ukkojen lähentelyt ovat häirintää ja niitä ei kukaan nainen kaipaa. Mukavien, sopivan ikäisten miesten fiksut tutustumisyritykset eivät ole häirintää.
Ei se taida haluta sua enää tai sitten pitää sua jo varmana.
Koska hän ei halua kanssasi muuta kuin satunnaista seksiä ja sitä on varmimmin tarjolla, jos sinä olet aloitteentekijä tapaamiseen. Muina aikoina hän tapaa muita kaltaisiasi naisia.
Nähnyt jo prinsessa-asenteesi. Pakotitiko maksamaan treffeillä?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:15"]
Miestä ei varmaan vain kiinnosta kovin paljon. Näin sanoisin omien kokemusteni perusteella. Ei kuitenkaan viitsi lopettaakaan juttua, siltä varalta että parempaa ei löydykään.
[/quote]
En huomannutkaan tuota mainintaa kolmesta viikosta. Sitten ei kyllä varmasti kiinnosta. Jo viikon radiohiljaisuuden jälkeen kannattaa mielestäni unohtaa koko tyyppi ja siirtyä seuraavaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:04"]
[/quote]
No en mä kyllä kaipaakkaan mitään karvaranne-tyylistä ja päällekäyvää ahdistelua vaan juurikin tuota ap:n mainitsemaa normaalia kiinnostuksen osoittamista. Että huomaisi toisenkin ajattelevan sinua.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:28"]
Nähnyt jo prinsessa-asenteesi. Pakotitiko maksamaan treffeillä?
[/quote]
Mies on nahjus jos antaa naisen pakottaa itsensä yhtään mihinkään.
Mies on tosi ujo tai sitä ei kiinnosta.
Koska on suomalainen?