Huomaan olevani masentuneempi aina palstailun jälkeen
Ei tee hyvää vauva.fi ihmisen mielenterveydelle. Olisikohan aika poistua kokonaan
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No ei tee, tää tuo esiin ihmisten huonoimmat puolet, myös omani. Se on anonyymin nettikirjoittelun ominaisuus jolle ei mitään voi. Jotain aivopurkkaa vaan tarvii välillä
Alkaisin inhota miehiä, jos tietoni niistä olisivat sen kuran varassa mitä täältä saa miehiltä lukea. Tässä pelastaa ihana aviomies, joka on joka päivä muistuttamassa, etteivät kaikki miehet ole palstakuraa. Säälittää ihmiset joilla ei ole näin hyviä tasapainottavia livekontakeja ihmisiin
Mulla on hyvin vähän kontaktia miehiin livenä ja tämä palsta on kyllä saanut minut pelkäämään miehiä...
n27
Yli lautailevat teinipojat tekivät palstasta lopun :(
Jos tästä masentuu, niin ei kannata tänne tulla. Jos on valmiiksi masentunut niin täältä voimaantuu kun antaa tuutin täydeltä. 🙈
Ei tämän palstan juttuja kannata ottaa liian vakavasti. Sekä miehet että naiset heittävät läppää tänne, purkavat patoutumiaan yms nimettöminä. Ei me kukaan olla oikeasti sellaisia mitä tänne jauhetaan. Itseni tämä palsta saa nauramaan, välillä masentaa ihmisten kommentit. Muistutan itseäni, että jokainen täällä oleva on ihan hyvä tyyppi lopulta, ja kaipaa hetkisen piristystä elämäänsä :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin vähän kontaktia miehiin livenä ja tämä palsta on kyllä saanut minut pelkäämään miehiä...
n27
Mä olen nainen enkä ainakaan IKINÄ lähtis nettideittailemaan, jos olisin sinkku, sen tämä palsta on opettanut.
Olen mies ja säälin heteronaisia, jotka joutuvat tapaamaan miehiä livenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tee, tää tuo esiin ihmisten huonoimmat puolet, myös omani. Se on anonyymin nettikirjoittelun ominaisuus jolle ei mitään voi. Jotain aivopurkkaa vaan tarvii välillä
Alkaisin inhota miehiä, jos tietoni niistä olisivat sen kuran varassa mitä täältä saa miehiltä lukea. Tässä pelastaa ihana aviomies, joka on joka päivä muistuttamassa, etteivät kaikki miehet ole palstakuraa. Säälittää ihmiset joilla ei ole näin hyviä tasapainottavia livekontakeja ihmisiin
n27
Tuollaiseen tulokseen voi tulla. Itse tunnen mahtavia naisia, mutta tällä palstalla on tullut esiin täysin kummallisia hahmoja. Kuvittelin noiden olevan trolleja, mutta kerran törmäsin tuollaiseen myös oikeassa elämässä.
Eli. Tänne eksyy kaikenlaisia hulluja, jotka luovat mielikuvan että suurin osa ihmisistä olisi aivan kamalia. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta palstailun jälkeen helposti tuntuu sille.
ei kannata ottaa porvoolaisia turhan vakavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n27
En ole miehenä saanut paljon parempaa kuvaa naisistakaan täällä.
Kaikki vihaavat miehiä, etenkin omaa aviomiestään. Hyvin harva kertoo mitään rakkaudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n27
Pysykin erossa meistä. Ei tarvita sinua mihinkään.
- miehet
Olette hirveän neuroottisia ja herkkiä. Man up.