Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaan olevani masentuneempi aina palstailun jälkeen

Vierailija
15.12.2021 |

Ei tee hyvää vauva.fi ihmisen mielenterveydelle. Olisikohan aika poistua kokonaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hirveän neuroottisia ja herkkiä. Man up.

Vierailija
2/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tee, tää tuo esiin ihmisten huonoimmat puolet, myös omani. Se on anonyymin nettikirjoittelun ominaisuus jolle ei mitään voi. Jotain aivopurkkaa vaan tarvii välillä

Alkaisin inhota miehiä, jos tietoni niistä olisivat sen kuran varassa mitä täältä saa miehiltä lukea. Tässä pelastaa ihana aviomies, joka on joka päivä muistuttamassa, etteivät kaikki miehet ole palstakuraa. Säälittää ihmiset joilla ei ole näin hyviä tasapainottavia livekontakeja ihmisiin

Mulla on hyvin vähän kontaktia miehiin livenä ja tämä palsta on kyllä saanut minut pelkäämään miehiä...

n27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli lautailevat teinipojat tekivät palstasta lopun :(

Vierailija
4/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä masentuu, niin ei kannata tänne tulla. Jos on valmiiksi masentunut niin täältä voimaantuu kun antaa tuutin täydeltä. 🙈

Vierailija
5/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän palstan juttuja kannata ottaa liian vakavasti. Sekä miehet että naiset heittävät läppää tänne, purkavat patoutumiaan yms nimettöminä. Ei me kukaan olla oikeasti sellaisia mitä tänne jauhetaan. Itseni tämä palsta saa nauramaan, välillä masentaa ihmisten kommentit. Muistutan itseäni, että jokainen täällä oleva on ihan hyvä tyyppi lopulta, ja kaipaa hetkisen piristystä elämäänsä :)

Vierailija
6/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvin vähän kontaktia miehiin livenä ja tämä palsta on kyllä saanut minut pelkäämään miehiä...

n27

Mä olen nainen enkä ainakaan IKINÄ lähtis nettideittailemaan, jos olisin sinkku, sen tämä palsta on opettanut.

Vierailija
7/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja säälin heteronaisia, jotka joutuvat tapaamaan miehiä livenä

Vierailija
8/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tee, tää tuo esiin ihmisten huonoimmat puolet, myös omani. Se on anonyymin nettikirjoittelun ominaisuus jolle ei mitään voi. Jotain aivopurkkaa vaan tarvii välillä

Alkaisin inhota miehiä, jos tietoni niistä olisivat sen kuran varassa mitä täältä saa miehiltä lukea. Tässä pelastaa ihana aviomies, joka on joka päivä muistuttamassa, etteivät kaikki miehet ole palstakuraa. Säälittää ihmiset joilla ei ole näin hyviä tasapainottavia livekontakeja ihmisiin

n27

Tuollaiseen tulokseen voi tulla. Itse tunnen mahtavia naisia, mutta tällä palstalla on tullut esiin täysin kummallisia hahmoja. Kuvittelin noiden olevan trolleja, mutta kerran törmäsin tuollaiseen myös oikeassa elämässä.

Eli. Tänne eksyy kaikenlaisia hulluja, jotka luovat mielikuvan että suurin osa ihmisistä olisi aivan kamalia. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, mutta palstailun jälkeen helposti tuntuu sille.

Vierailija
9/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ottaa porvoolaisia turhan vakavasti

Vierailija
10/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n27

En ole miehenä saanut paljon parempaa kuvaa naisistakaan täällä.

Kaikki vihaavat miehiä, etenkin omaa aviomiestään. Hyvin harva kertoo mitään rakkaudestaan.

Vierailija
11/11 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n27

Pysykin erossa meistä. Ei tarvita sinua mihinkään.

- miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä