Onko 15-vuotias isokokoinen tyttö
liian vanha virpomaan? Teini haluaisi mennä nuorempiensa mukana karkkia keräämään, mielestäni liian suuri ollakseen uskottava karkkikeiju.
Kommentit (23)
Mä aikanaan oli jotain 12-13 vuotiaana pikkuveljen (alle kouluikäinen, eikä uskaltanut mennä yksin) kanssa virpomassa. Ei mulla kyllä ollut asusteita eikä muuta, enkä virponut. Seisoin sivummalla, olin siis todellakin vain vahtimassa pientä. Sain silti monesta talosta karkkia, eivät vissiin kehdanneet jättää mua ilman kun kuitenkin siinä tavallaan olin mukana.
Ja mun ovelle sais ihan vapaasti tulla 15v. pienempien kanssa. Antaisin palkan enkä naureskelis tms. Turvallisempaahan se pienille on, että on isompi mukana. Ja sama se mulle on vaikka yksi "yli-ikäinen" trulli saa sen palkkion. Ei se mua perikatoon vie. Sille pienelle sen isosiskon mukana olo tuo turvaa ja ennenkaikkea mukavia muistoja :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:46"]liian vanha virpomaan? Teini haluaisi mennä nuorempiensa mukana karkkia keräämään, mielestäni liian suuri ollakseen uskottava karkkikeiju.
[/quote]meillä on hypännyt virpomassa selllaisia tyyppejä joilla jo viikset kuultaa ylähuulessa enkä ole karkkeja niille jaellut, sama koskee koskee isokokoisia teiniflikkoja
15v on vielä lapsi. Päästä virpomaan vaan antaa lasten olla lapsia. Ei tarvi aikuistua niin nopeasti.