35v komea, akateeminen ja hyvä tuloinen kertoo ihanne kumppanistaan
(Olen 191cm ja se ei mahtunut otsikkoon.)
Voin käsi sydämellä sanoa, että tämä on rehellinen mielipide ihanne kumppanista:
ULKONÄKÖ:
- 18-20v ja hoikka
- Pöyreät söpöt "viattomat" kasvot ja kaunis
- Pieni, muhkea ja kireä peppu sekä terhakat tissit
- Viivapillu
- 155cm-165cm
KOULUTUS/TYÖ/LUONNE
- Koulutuksella ei väliä
- Työllä ei väliä, voi olla työtön
- Mielellään ei älykäs, mutta vahvat arvot ja moraali kunnossa
- "Kikattava bimbo" luonne
Älyllinen keskutelu on todellinen erotiikan tappaja, siksi ne käydään äijäporukassa.
Kommentit (61)
"Älylliset keskustelut äijäporukassa"...? =D *huutonaurua*
Älyllistä puhetta jääkiekosta, jalkapallosta ja tisseistä, olutta särpien ja autonromuun nojaten? :)
Jos viettää sen 5v yliopistolla ja sen jälkeen hyvin palkatussa työssä, on varmaan huomannut, että ko.paikossa on aika hyvännäköisiä naisia, joilla on tyylitajua ja sillä juristin, lääkärin tai ekonomistin palkalla mahdollista ostaa LV: lakut itse. Ja halutessaan myös varaa leikata ohan sellainen pimpsa kuin herra maisteri vaan tykkää! Ehkä kanstsis miettiä tarkemmin tai sitten sulla on tainnut se akateemisuus totetua jollakin brittiyliopiston kirjekurssilla,onhan niitäkin. Tienaathan varamasti 10 000e/kk, koska sillä viidellä tonnilla työttömän muijan elättäminen ja pitäminen nättinä voi tehdä aika tiukkaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:58"]
:'''''D Voi luoja! Jos tuo on sinun ihannekumppani niin, tuskin kukaan fiksu, joka pystyisi kanssasi keskustelemaan niin sinua haluaisikaan. Tää oli kyl tän maanantain piristys! ;D
[/quote]
Eikös nyt ole tiistai?
[/quote]
Ai oho! Nää vapaapäivät laittaa välillä viikonpäivät sekasin! :D Olin monta kertaa keskiviikossakin tänään ;D
T. 11
Akateeminen ja hyvätuloinen mies ei tekisi yhdyssanavirheitä. Muuten hyvä yritys(ei oikeasti)!
Sä tuskin arvoinesi itse kovinkaan paljon parempaa naista saisitkaan. Anna mennä vaan ;)
Aloittajalle kommentoin, että yhdyssanojen kirjoitustaito olisi "akateemiselle" komistukselle hyvä taito, jos hän aikoo saada gradunsa tehtyä kiihkeän seurapiirielämän pyörteistä Porvoon yliopiston graguseminaariin selviydyttyään.
Aika hyvä provo siis.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:45"]
Voin vakuuttaa, että maamme yliopistoista valmistuu akateemisesti koulutettuja, jotka eivät osaa yhdyssanoja. Jotkut saattavat olla ihan huippuja omalla alallaan, toiset taas niitä jotka joten kuten selviävät tutkinnon kokoon sieltä minne ei ollut kovin vaikea päästä sisään. T. Yliopistossa opettanut.
[/quote]
Voiko tuo olla totta? T.: amiksen käynyt elämäm_koululainen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:22"]32v komeahko, akateeminen ja keskituloinen kertoo ihanne kumppanistaan. (Olen 188cm, ei mahtunut otsikkoon.) Voin käsi sydämellä sanoa, että tämä on rehellinen mielipiteeni ihanne kumppanistani: ULKONÄKÖ: - 22-28v ja sopivalla tavalla pyöreä - Naiselliset ja kauniit kasvot. Saa olla lasit. - Peppu ja tissit? Mielellään sopusuhtaiset vartaloon nähden. - Naisen sukupuolielimet olisi ihan jees, haluan joskus lapsia. Ulkomuodolla ei väliä. - 155cm-170cm KOULUTUS/TYÖ/LUONNE - Koulutuksella on väliä. Korkeakoulutettu ja mielellään luonnontietteeliiseltä tai luonnontieteitä soveltavalta alalta. Poikkeus on intohimo ja taito johonkin muuhun, jos on alallaan hyvä ja nauttii työstään niin saa olla vaikka koruseppä. - Työllä on väliä, työttömyys usein aiheuttaa mielenterveydellisiä häiriöitä kunnianhimoisissa ja älykkäissä ihmisissä. - Keskivertoa älykkäämpi, kanssani samankaltaiset arvot. Ei pinnallinen. - Järkeilevä, mutta silti jollain asteella hoivaava luonne. Tyhmän kanssa keskutelu on todellinen erotiikan tappaja. Ei tee mieli jatkaa bimbon kanssa sukua. Siksi älykäs keskustelu kuuluu osaksi toimivan parisuhteen arkea. [/quote] Niin ja rehellisesti epätäydellinen, jäi virheitä runkoon ja tuli uusia omista näppäilyistä. Alani ei ole kirjallisuus :D [/quote]
Kirjallisuus? Jösses mikä urpo. Oikeinkirjoitus kuuluu ihan yleissivistykseen. Jo neljäsluokkaileseni osaa kirjoittaa yhdyssanat. Mutta hän onkin fiksu - toisin kuin eräät. [/quote] Osaan minäkin kirjoittaa ja tuosta loputkin korjata. En vaan välitä kun mobiililla kirjoittelen ketjuun, joka jo ylihuomenna on painunut unholaan. Viitseliäisyyttä oikeinkirjoittaa ja oikolukea satunnaisia viestejä ei siis löydy. Voisi varmaan lisätä ihannekumppaniin piirteen päin pyllyä kirjoitettujen tekstareiden sietämisestä.
[/quote]
Tätä olen aina ihmetellyt että miten se "mobiili" olisi jokin selitys tökerölle kirjoitustaidolle. Vaikuttako se toisilla suoraan aivojen kykyyn toimia vai missä selitys. Tällaiselle 50 v. äijälle ilman akateemista tutkintoa lähes elämäm_koulupohjalla on ihan yhtä helppoa tai vaikeaa kirjoittaa niin mobiililla kuin näppikselläkin.
[/quote]
Ainakin minun mobiilissa löytyy aika tarkkaan samat näppäimet kuin PC:ni näppikseltä, enemmänkin jopa, miksi siis virheet selittyisivät mobiilin käytöllä?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:32"] [quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:22"]32v komeahko, akateeminen ja keskituloinen kertoo ihanne kumppanistaan. (Olen 188cm, ei mahtunut otsikkoon.) Voin käsi sydämellä sanoa, että tämä on rehellinen mielipiteeni ihanne kumppanistani: ULKONÄKÖ: - 22-28v ja sopivalla tavalla pyöreä - Naiselliset ja kauniit kasvot. Saa olla lasit. - Peppu ja tissit? Mielellään sopusuhtaiset vartaloon nähden. - Naisen sukupuolielimet olisi ihan jees, haluan joskus lapsia. Ulkomuodolla ei väliä. - 155cm-170cm KOULUTUS/TYÖ/LUONNE - Koulutuksella on väliä. Korkeakoulutettu ja mielellään luonnontietteeliiseltä tai luonnontieteitä soveltavalta alalta. Poikkeus on intohimo ja taito johonkin muuhun, jos on alallaan hyvä ja nauttii työstään niin saa olla vaikka koruseppä. - Työllä on väliä, työttömyys usein aiheuttaa mielenterveydellisiä häiriöitä kunnianhimoisissa ja älykkäissä ihmisissä. - Keskivertoa älykkäämpi, kanssani samankaltaiset arvot. Ei pinnallinen. - Järkeilevä, mutta silti jollain asteella hoivaava luonne. Tyhmän kanssa keskutelu on todellinen erotiikan tappaja. Ei tee mieli jatkaa bimbon kanssa sukua. Siksi älykäs keskustelu kuuluu osaksi toimivan parisuhteen arkea. [/quote] Niin ja rehellisesti epätäydellinen, jäi virheitä runkoon ja tuli uusia omista näppäilyistä. Alani ei ole kirjallisuus :D [/quote]
Kirjallisuus? Jösses mikä urpo. Oikeinkirjoitus kuuluu ihan yleissivistykseen. Jo neljäsluokkaileseni osaa kirjoittaa yhdyssanat. Mutta hän onkin fiksu - toisin kuin eräät. [/quote] Osaan minäkin kirjoittaa ja tuosta loputkin korjata. En vaan välitä kun mobiililla kirjoittelen ketjuun, joka jo ylihuomenna on painunut unholaan. Viitseliäisyyttä oikeinkirjoittaa ja oikolukea satunnaisia viestejä ei siis löydy. Voisi varmaan lisätä ihannekumppaniin piirteen päin pyllyä kirjoitettujen tekstareiden sietämisestä.
[/quote]
Tätä olen aina ihmetellyt että miten se "mobiili" olisi jokin selitys tökerölle kirjoitustaidolle. Vaikuttako se toisilla suoraan aivojen kykyyn toimia vai missä selitys. Tällaiselle 50 v. äijälle ilman akateemista tutkintoa lähes elämäm_koulupohjalla on ihan yhtä helppoa tai vaikeaa kirjoittaa niin mobiililla kuin näppikselläkin.
Ei sais olla niin pinnallinen, tiedän, mut mulle on oikeesti turn off jos mies ei hallitse yhdyssanoja. Ei tullut paria meistä voi harmi...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]
[/quote]
[/quote]
Olet liian tyhmä ymmärtääksesi asian syvimmän olemuksen. T: akateeminen
Nettideittipalstoilla pistää silmään miten monet miehet hakevat vähintään kymmenen vuotta nuorempaa, mielellään 15-20. Mitä he oikein kuvittelevat itsestään? Minun mies on viisi vuotta minua vanhempi ja hänellä on jo täysi työ pitää minut tyytyväisenä. Miehet kuulkaa himot ne on naisellakin ja ikä ja eturauhanen on varmasti jo tehnyt tepposet teillekin. Ainakin opetelkaa muitakin taitoja.
Saanko kysyä millä tavalla älyllinen keskustelu tappaa erotiikan? Siis miksi kohdallasi on näin?
Mieleeni tulee ainoastaan se syy, että koet olosi epävarmaksi, jos nainen ei olekaan tyhmä. Monet miehet kuulema nimenomaan syttyy älykkäistä naisista.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:01"]En lukenut aloitusta. Kirjoitusvirhe jo otsikossa kertoo että aloittajalla ei ole muuta koulutusta kuin elämänkoulu.
[/quote]
Tai siis ELÄMÄN KOULU
Jo se että pitää itseään komeana on todella turn off saati sitten että luulee olevansa niin kuuma että saa 15 vuotta nuorempaa viivaa. Parikymppinen kuuma nainen saa ikäistänsäkin seuraa.
Voin vakuuttaa, että maamme yliopistoista valmistuu akateemisesti koulutettuja, jotka eivät osaa yhdyssanoja. Jotkut saattavat olla ihan huippuja omalla alallaan, toiset taas niitä jotka joten kuten selviävät tutkinnon kokoon sieltä minne ei ollut kovin vaikea päästä sisään. T. Yliopistossa opettanut.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:40"]
Nettideittipalstoilla pistää silmään miten monet miehet hakevat vähintään kymmenen vuotta nuorempaa, mielellään 15-20. Mitä he oikein kuvittelevat itsestään? Minun mies on viisi vuotta minua vanhempi ja hänellä on jo täysi työ pitää minut tyytyväisenä. Miehet kuulkaa himot ne on naisellakin ja ikä ja eturauhanen on varmasti jo tehnyt tepposet teillekin. Ainakin opetelkaa muitakin taitoja.
[/quote]
Puhumattakaan siitä mitä vuodet tekee naiselle.Sitä ei korvata edes millään "muilla taidoilla".
Ai hitto, kun olin heti otsikon perusteella lemppaamassa omaa 36-vuotiasta, akateemista, hyvätuloista miestäni ihan. Harmi kuitenkin, että AP oli noinkin lyhyt.