35v komea, akateeminen ja hyvä tuloinen kertoo ihanne kumppanistaan
(Olen 191cm ja se ei mahtunut otsikkoon.)
Voin käsi sydämellä sanoa, että tämä on rehellinen mielipide ihanne kumppanista:
ULKONÄKÖ:
- 18-20v ja hoikka
- Pöyreät söpöt "viattomat" kasvot ja kaunis
- Pieni, muhkea ja kireä peppu sekä terhakat tissit
- Viivapillu
- 155cm-165cm
KOULUTUS/TYÖ/LUONNE
- Koulutuksella ei väliä
- Työllä ei väliä, voi olla työtön
- Mielellään ei älykäs, mutta vahvat arvot ja moraali kunnossa
- "Kikattava bimbo" luonne
Älyllinen keskutelu on todellinen erotiikan tappaja, siksi ne käydään äijäporukassa.
Kommentit (61)
No miks sää sen täällä meille kerrot?
Samoja aatteita. En halua seurustella "miehen" kanssa.
Mies
Yhdys sanat paljastavat että akateemisesta ei ainakaan ole kyse.
Etkö muuten pelkää että pojistasi tulee tyhmiä ja kikattavia jos tulevat äitiinsä?
Saako ihanne kumppanisi olla edes sen verran fiksu, että osaa kirjoittaa yhdys sanat oikein?
On kyllä tosi huono provo. Minä täällä odottelen synnytyksen käynnistymistä ja vauvapalstalla ei ole MITÄÄN mielenkiintoista. Plaah.
Vaihatko parin vuoden välein uuteen, kun menee tuon ikähaarukan yli?
Tää ei vituttanut mua yhtään, lälläläääääääää :PPPP sinulle ei ole annettu provoilun lahjaa!
:'''''D Voi luoja! Jos tuo on sinun ihannekumppani niin, tuskin kukaan fiksu, joka pystyisi kanssasi keskustelemaan niin sinua haluaisikaan. Tää oli kyl tän maanantain piristys! ;D
Olen sinua hieman alle 10 v nuorempi, kaunis ja akateeminen nainen.
Tässä oma listani:
- hyvä tunneäly ja empatia
- syvällinen keskustelija
- on löytänyt sen, mitä haluaa elämällään tehdä olematta työnarkomaani
- liberaalit arvot
- uskonnottomuus
- arvostaa parisuhdetta, perhettä ja kaverisuhteita
- ei halua lapsia
- heittäytymiskykyä: lähtee esim. kokeilemaan kanssani hassuja harrastuksia
Ulkonäöllisillä asioilla ei ole niin mitään väliä.
Ei taida olla siis ihme, ettei pariutuminen ole kovin helppoa, kun toiveita on niin monenlaisia. :D Mutta toiveita/kriteerejä saa yksilöllä olla ihan vapaasti, joten siitä vain ap. Toivon, että löydät etsimäsi. :)
En lukenut aloitusta. Kirjoitusvirhe jo otsikossa kertoo että aloittajalla ei ole muuta koulutusta kuin elämänkoulu.
Maanantain? Saattaisit kuitenkin sopia ap:lle!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:58"]
:'''''D Voi luoja! Jos tuo on sinun ihannekumppani niin, tuskin kukaan fiksu, joka pystyisi kanssasi keskustelemaan niin sinua haluaisikaan. Tää oli kyl tän maanantain piristys! ;D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Eikös nyt ole tiistai?
Olisit nyt vielä kielitaitosi kehunut samalla tyylillä kuin muutkin ominaisuutesi valehtelit: i can Englis speak goodly.
No kai se 18 vee on työtön ku ei oo mitään koulutusta vielä. Harmi kun sellaista 18 veetä harvemmin kiinnostaa melkein isänsä ikäiset vanhat ukot.
Olet jo 35v, mutta et edelleenkään tiedä maailmasta kuin viivapillun. Yäk. Rumahan sinä tunnut olevan.
Itselläni on mies, joka on aidosti komea - se tarkoittaa miestä, jolla on ulkonäön lisäksi myös hyvä sydän. Ja sitä sinulla ei ole.
TÄÄLÄ MÄ OLEN BEIJJJJJJJJBE, VOIDAAN KERTOO ET TAVATTII VAUVA PALSTALLA NII EIKS TÄÄ OO JOKU KOHTALO LISÄÄNTYÄ??????????? *tirskis* XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
aka teeminen hyvä tuloinen. Yeah right.
Ok. Olen mieluummin yksin kuin kaltaisesi miehen kanssa. Elämä kanssasi olisi tylsää, innotonta ja tyhmyyden sumentamaa. Et myöskään osaa äidinkieltä, mikä omituisella tavalla inhottaa vielä enemmän.
Mitä tänään syötäisiin?