Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: SUOMESSA TAHALLISIA KORONA-ALTISTUMISIA. Koronapassi houkuttaa rokottamattomia sairastamaan koronan. Tavallaan ymmärrän näitä. Mitä mieltä olette??

Vierailija
15.12.2021 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartunnan tarkoituksella hankkivissa nousee Niemisen mukaan esiin kaksi ryhmää: nuoret ja rokotekriittiset ihmiset.

Niemisen mielestä ilmiö on huolestuttava ja siihen liittyy riskejä. Kukaan ei voi loppupeleissä ennalta tietää, miten oma immuunipuolustus kestää koronavirusta. Nieminen sanoo, että vaikka henkilö olisi perusterve eikä olisi tiedossa riskitekijöitä, ei voi tietää, onko itsellä vaikka tiedostamattomia riskitekijöitä tai vaje immuunipuolustuksessa.

– Pahimmillaan tällöin ihminen voi sairastua vakavasti, joutua tehohoitoon tai jopa menehtyä. Lisäksi kukaan ei voi tietää etukäteen, voiko saada pitkittyneen koronataudin, hän sanoo.

Toisena riskinä on se, että Pohjois-Pohjanmaan jo ennestään kuormittunut terveydenhuolto kuormittuu tahallaan tartunnan hankkineista henkilöistä lisää. Lisäksi on kolmas tekijä, joka on Niemisen mielestä huolestuttava.

– Jos tartuttaa koronaviruksen vapaaehtoisesti henkilölle, joka saa siitä vakavan taudin tai pahimmillaan kuolee, niin miten tartuttajan psyyke kestää sen seuraukset, Nieminen pohtii.

"- Pahimmillaan tällöin ihminen voi sairastua vakavasti, joutua tehohoitoon tai jopa menehtyä. "

Juuri näin voi pahimmillaan käydä myös rokotteista saatavien haittavaikutusten kanssa ja on käynytkin. Fiksumpaa ottaa se tartunta ja luonnollinen suoja.

Voi nyt....! Tollo!!

Väitätkö, ettei koronarokotehaitoista voi pahimmillaan sairastua vakavasti, joutua tehohoitoon tai jopa menehtyä?

Vierailija
42/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Ottavat tahallaan tappavan taudin, johon ei ole parannuskeinoa ja josta tiedetään, että voi aiheuttaa vaikeita pitkäaikaisia seurauksia.

Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä ja sen kyllä huomaa.

Mä olen pitkään yrittänyt päästä karanteeniin, mutta ikinä ei osu kohdalle. Mua ei haittaa se, että siihen ei ole parannuskeinoa tai että astmani takia todennäköisesti kuolen. Enkä aio mennä sairaalaan tehohoitoon, eli olkaa huoleti. Haluan vain muutaman viikon loman, kun joudun menemään joka päivä toimistolle kun kaikki muut saa olla etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartunnan tarkoituksella hankkivissa nousee Niemisen mukaan esiin kaksi ryhmää: nuoret ja rokotekriittiset ihmiset.

Niemisen mielestä ilmiö on huolestuttava ja siihen liittyy riskejä. Kukaan ei voi loppupeleissä ennalta tietää, miten oma immuunipuolustus kestää koronavirusta. Nieminen sanoo, että vaikka henkilö olisi perusterve eikä olisi tiedossa riskitekijöitä, ei voi tietää, onko itsellä vaikka tiedostamattomia riskitekijöitä tai vaje immuunipuolustuksessa.

– Pahimmillaan tällöin ihminen voi sairastua vakavasti, joutua tehohoitoon tai jopa menehtyä. Lisäksi kukaan ei voi tietää etukäteen, voiko saada pitkittyneen koronataudin, hän sanoo.

Toisena riskinä on se, että Pohjois-Pohjanmaan jo ennestään kuormittunut terveydenhuolto kuormittuu tahallaan tartunnan hankkineista henkilöistä lisää. Lisäksi on kolmas tekijä, joka on Niemisen mielestä huolestuttava.

– Jos tartuttaa koronaviruksen vapaaehtoisesti henkilölle, joka saa siitä vakavan taudin tai pahimmillaan kuolee, niin miten tartuttajan psyyke kestää sen seuraukset, Nieminen pohtii.

Omatunto ei ole nykyihmiselle mikään ongelma. 

Vierailija
44/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Ottavat tahallaan tappavan taudin, johon ei ole parannuskeinoa ja josta tiedetään, että voi aiheuttaa vaikeita pitkäaikaisia seurauksia.

Puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä ja sen kyllä huomaa.

Mä olen pitkään yrittänyt päästä karanteeniin, mutta ikinä ei osu kohdalle. Mua ei haittaa se, että siihen ei ole parannuskeinoa tai että astmani takia todennäköisesti kuolen. Enkä aio mennä sairaalaan tehohoitoon, eli olkaa huoleti. Haluan vain muutaman viikon loman, kun joudun menemään joka päivä toimistolle kun kaikki muut saa olla etänä.

Siis saako kaikki muut sun toimistolla olla etänä vai tarkoitatko että muut paitsi teidän toimisto on etänä? 

Vierailija
45/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuplarokotettu. Menisinkö johonkin maskittomaan ihmisjoukkoon? En todellakaan.

On kova hinku ryyppäämään, kun pitää tahallaan itsensä sairastuttaa.