Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskakipu/jumi säteilee hampaisiin vai toisin päin?

Vierailija
24.03.2015 |

Vasemmalla puolen niskaa kallon ja niskan taitekohdassa tuntuu kunnon kipukohta kun taitan päätä oikealle niin, että leuka hieman alhaalla (ei siis tunnu normaalisti päätä kääntäessä). Välillä tuntuu tylppää kipua hampaissa tai alaleuassa lähellä korvaa. Kumpihan on siis syy hampaat niskakipuun vai niskakipu hampaisiin?Minulta on otettu se koko hampaiden röntgen reilu kuukausi sitten ja siellä ei ainakaan silloin mitään tulehdusta löytynyt, vaikkakin muuta korjattavaa on (samalla puolella viimeisessä ylähampaassa reikä ja viereisessä lääkepaikka tällä hetkellä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisin itse kirjoittanut. Mulla ollu tänään ihan samaa vaivaa, ja mulla hammaskipu juilii myös niskoihin.

Vierailija
2/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin päin. Mulla oli kerran niska pahasti jumissa ja sain siihen antibioottikuurin, kun lääkäri luuli sitä poskiontelontulehdukseksi (poskiontelontulehdus säteilee usein hampaisiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva ei mitään hajua kumasta kumpaan. Lihäksi vielä influensa josta kuume jo viikko sitten ohi mutta yskä säryt vielä riesa. Pitää odottaa tää flunssa ja sitten käydä tarkistuttaan epilyttävä hammas. Röntgenillä näkyy heti, pari vuotta sitten juuri sillä löytyi. Päältä oli ehjä niin ei muuten huomannut.

4/4 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö kivun syy aloittajalle? Täällä samanlaiset kivut ja valvottaa öisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme