Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti mua ärsyttää yhden kaverin tapa kytätä ja arvostella kaikkea :D

Vierailija
24.03.2015 |

Esimerkki, olemme samalla FB-kirppiksellä ja huomaan myynnissä olevan ompelukoneen. Olen jo pitkään ajatellut sellaisen hankkimista, mutta en ole raaskinut ostaa uutena. Kysyn ompelukoneesta ilmoituksessa ja jään odottamaan myyjän vastausta.

Lähes samantien tämä kaveri tulee utelemaan, että mihin sä ompelukonetta?? Vastaan että se olisi kiva, tykkään tehdä mm. verhoja ja koristetyynynä. Kaveri vastaa että "oooookoooooo..... eikö pääsis halvemmalla kun ostais tyynyt vaan kaupasta........"

Argh :D

Tai jos yritän myydä jotain, tulee ilmoitukseen ja alkaa tinkimään kaverialennusta ja suuttuu kun ei saa melkein ilmaiseksi.

On tuon tyylinen myös tosielämässä. Jos kerron vaikka jostain lomamatkasta tai ostoksesta, keksii miljoona syytä miksi idea on ihan perseestä ja olen ihan tyhmä kun olen toiminut noin. Sitten aina kun sanon jotain niin vastauksena sellainen ärsyttävän "ihmettelevä" "Oooooookeeeeeeiiii....."

Olemme tekemisissä vain koska miehensä on minun mieheni kaveri. Jostain syystä tuo nainen on päättänyt että myös meidän pitää kaveerata keskenämme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ostaisi ompelukonetta verhojen ja tyynyjen ompeluun. Ja miksi ei saa arvostella? Vaikutat viestisi perusteella vähän impulsiiviselta ja lapselliselta ihmiseltä, hyvä siinä on vähän toppuutella ja olla realistinen.

Vierailija
2/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wat, en tajunnut kirjoituksestasi mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mä vihaan tollasia ihmisiä :D tunnen liian monta tollasta tyyppiä. Inhoon tollasta utelua ja kaikkeen puuttumista!

Vierailija
4/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Onko lukihäiriö vai ootko vaan vajaa?

Vierailija
5/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:55"]

En minäkään ostaisi ompelukonetta verhojen ja tyynyjen ompeluun. Ja miksi ei saa arvostella? Vaikutat viestisi perusteella vähän impulsiiviselta ja lapselliselta ihmiseltä, hyvä siinä on vähän toppuutella ja olla realistinen.

[/quote]Sä vaikutat kirjoituksesi perusteella idiootilta.

Vierailija
6/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan me sama tyyppi... Tuo "Oooookeeei" aiheutti jo verenpaineen kohoamista, kun tiedän yhden joka vastailee aina noin.

Vierailija
7/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa. Kysy esim  et miks hän ei tykkää tehdä tyynyi. Sit ku vastaa jotain ni vastaa "okeiiiiiiiiii............". Toista tarvittaessa.