Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, pitäisikö suostua

Vierailija
24.03.2015 |

kokeilemaan kakkosreikää miehen toiveesta? Ei ole painostanut millään tavalla, mutta pari kertaa vuodessa on maininnut, että voitaisiko joskus kokeilla. Olen arastellut aihetta täältä lukemieni kielteisten kommenttien takia. Mies huomioi minut seksissä aina hyvin ja muussakin elämässä. Ei koskaan pakottaisi tai satuttaisi. Kaksi kertaa on kuluneen 8v aikana laittanut sormen  sinne kakkoseen ja se tuntui lähinnä ulostamistarpeelta. Ei koskenut, mutta ei seksuaalista jännitettäkään. Ehkei mulla siellä suolessa ole mitään tuntoja? Arastelen sitäkin, että kokemus on liikaa odotuksia sisältävä ja meneekin sitten pieleen.

Tällaisia pohdintoja ja ihan aikuinen keski-ikäinen nainen olen. Molemmat siis olemme kokemattomia tämän asian kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Mitään et voi mielestäni menettää, vaan ehkä saada yhden asian lisää josta nautit.
N40

Vierailija
2/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh jos asia ei mitenkään tunnu vastenmieliseltä niin suosittelen kans koittamaan. Aina voi lopettaa homman kesken jos alkaa tuntua epämukavalta. Mutta jos sormi sielä ei saanut mitään muuta kun ulostuksen tarpeen tunteita niin eipä sitten sinne minkään muunkaan laittaminen varmaan mitään kivaa kokemusta tuo. Miehellesi se voi olla kivakin kokemus.

Ps. Jos päätätte kokeilemaan nii liukkaria vaa reilusti ja edetkää hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ajatellut, että periaatteessa kaikkea sellaista kannattaa kokeilla toisen mieliksi, mikä ei itsestä tunnu vastenmieliseltä tai fiilikset on neutraalit. Kyllähän sen kokeilun voi lopettaa heti alkuunsakin, jos alkaa tuntua ahdistavalta. Oman kokemuksen mukaan tässä pätee sama kun missä vaan muussakin ekassa kerrassa. Voihan se olla huikeakin kokemus, mutta useammin ehkä ei. Meni joitakin kertoja ennen kun uudesta tuntemuksesta oppi pitämään, mutta sehän on jokaisen oma asia kiinnostaako homma sen vertaa, että haluaa uudestaan kokeilla. Kannustan tutustumaan aiheeseen etukäteen ja lueskelemaan oikeasti asiallista tietoa peppuseksistä muualta kun palstoilta, koska täällä puhuu useammin asenteet kun tieto. N27

Vierailija
4/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:02"]

Juuh jos asia ei mitenkään tunnu vastenmieliseltä niin suosittelen kans koittamaan. Aina voi lopettaa homman kesken jos alkaa tuntua epämukavalta. Mutta jos sormi sielä ei saanut mitään muuta kun ulostuksen tarpeen tunteita niin eipä sitten sinne minkään muunkaan laittaminen varmaan mitään kivaa kokemusta tuo. Miehellesi se voi olla kivakin kokemus.

Ps. Jos päätätte kokeilemaan nii liukkaria vaa reilusti ja edetkää hitaasti.

[/quote]

Itse olen varovaisen kiinnostunut aiheesta, mutta en ole vielä ajatellut asiaa kokeilla.

Hieman vain ihmetyttää tuo logiikkasi että kun sormi ei tuntunut hyvältä niin ei mikään muukaan. Sama varmaan pätee normiyhdynnän kanssa? Ekaa kertaa vaginaan työnnetty sormi ei heti tuntunut ihmeelliseltä, joten ei kannata yhdyntääkään kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän