Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa 95% omaa kättä

Vierailija
08.12.2012 |

Käytännössä seksitön suhde muutaman alle kouluikäisen lapsen isänä vie hermot. Jatkuva puutteessa olo ja pelkkään omaan käteen turvautuminen syö todella miestä. Tuntuu, ettei minulla ole tässä perheessä enää merkitysät muuta kuin ulkopuolisena resurssina joka tuo perheelle rahaa ja osallistuu kotitöihin.

Olen jo useamman vuoden yrittänyt tehdä kaikkeni piristääkseni seksielämäämme. Nyt olen heittämässä hanskat naulaan. Koen, että "aviollisista velvollisuudet laiminlyövä" vaimoni jo jo aikaa sitten menettänyt oikeutensa siihen, että olisin uskollinen.

Että näin. Onko monella muullakin sama tilane?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän offtopikkina kerro yksi juttu naiselle:

miksi pitää ns. "saada pillua"?

Itse olen sinkkunainen ja mulle riittää mainiosti itsetyydytys. PIkemminkin vähän kavahdan ajatusta että joku äklö hyypiö tulisi kopeloimaan mua.

KOkemus on osittenut, että usein "rakastelu" on sitä, että kaksi yksilöä masturboi toistensa kehon kanssa ja hyväksikäyttää toisiaan. Sitä ehkä kutsutaan rakasteluksi tai seurusteluksi mutta pohjimmiltaan noin. JOkainen tässä maailmassa etsii lähinnä omaa itseään muiden kautta, ei mitään sen ylevämpää.

Onko se "pillun saaminen" joku statussymboli? ELi pohjimmiltaan narsistinen tyydytys? Vai mikä miesten pakkomielle siihen toisen ihmisen kehon käyttämiseen tyhjennysatiana on?

Äläkä vaan sano, että se mukana tuleva "henkinen yhteys" ja "rakkaus" :D

Kiinnostaisi tietää, vilpittömästi

Vierailija
2/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähestulkoon sama tilanne. Olen kahden pienenlapsen isä, joka kärsii myös todella pahasti seksin puutteesta avioliitossa. Olen kaikkeni tehnyt, että seksielämä parantuisi ja kukoistaisi, mutta ei niin ei. Ja siinä olet niin oikeassa, että omakäsi on todella turhauttava ja rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina meillä, kuin mitä ap ja kolmonen kertoivat. Odottelen vain, että muksut hieman kasvavat ja sitten nostan kytkintä...

Vierailija
4/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta voin vastata sinkkunaisen kysymykseen.

Sooloseksissä kiihotun ajatuksesta naisen kanssa olemisesta ja oikeasti naisen kanssa seksin harrastaminen on vielä parempaa, ei tarvitse turvautua mielikuvitukseen. Todellisuus iskee enemmän.

En tietenkään ajattele naista pelkkänä astiana johon tyhjentyisin. Minulle seksissä osa nautinnosta tulee myös siitä, että tuntee itsensä halutuksi. Sitä tunnetta on vaikea saada masturboimalla ja vielä vähemmän sellaisen puolison kanssa, joka ei syty vaikka yrittäisit mitä.

Vierailija
5/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin provokaationa tuon henkisen yhteyden. Fyysinenhän se päällisin puolin ainakin on. Rakkaus kuitenkin hyvinkin. Jos ei halua takertua tunnekeskusteluihin, niin ehkä se selitys kuitenkin kelpaa, että seksin on viime aikoina katsottu aiheuttavan hormonitoimintaa, joka lujittaa parisuhdetta. Lisäksi seksi on, tai ainakin se saattaa olla, huomattava arvostuksen osoitus puolisolle. Kyllä se, että tuntee itsensä halutuksi, motivoi ainakin minua panostamaan parisuhteeseen.

Kyynisyys, jota edellä saamme lukea, on mielestäni huono yritys näyttää älykkäältä. Rakkautta pystytään nykyään selittämään vakuuttavasti, vaikkei ehkä täydellisesti. Arvostus on se seikka, joka saa kyynikon joko ärtymään tai kyynistymään entisestään tämän viestin vuoksi. Kumpikin on keino pönkittää omaa egoa ristiriitatilanteessa, mutta uskoisin ärtymisen olevan rakentavampi.

Olen monta kertaa tullut sanoneeksi, että naisen olisi hyvä ymmärtää seksin merkitys suhteelle. Mutta jos ei kerta kaikkiaan halua, ei myöskään motivoidu hoitamaan haluttomuuttaan. Oikeassaolo tai saarnaaminen ei siis ole kovin rakentavaa. Kaiketi elämänsä voi elää vaikka sillä tavalla huonosti, ettei koskaan todella saa ymmärrettyä, kuinka paljon mukavampaa olisi jos suhteessa vallitsisi myös seksuaalinen tasa-arvo.

Vierailija
6/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä.Voimia ap:lle ja myös muille aseveljille.

Tiedän tarkaan mille tuo tilanne tuntuu, se syö miestä.

Ja se syö miestä juuri siksi, että ei tunne olevan haluttava tai hyvä sängyssä ja toisaalta tulee tunne ettei omilla haluilla ole mitään merkitystä. Fyysisti oma apu tai kumppanin kanssa suoritettunahan lopputulos on sama, mutta henkisellä puolella rupeaa eroja löytymään...

Mitään viisasta ohjetta en osaa antaa kun itsekkin painin näiden samojen murheiden kanssa.

Eli parempaa uutta vuotta toivottaa M42.

Vierailija
7/11 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimojenne kanssa? Mikähän mahtaa olla ap:n kuva siitä, että on tehnyt kaikkensa? Itselläni oma kokemus on, että kun lopetin pillerit, niin halut palasi hiljalleen. Koskaan ei ole oikeutta pettää. Miksi ei voi sanoa suoraan?

Vierailija
8/11 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on, oletteko te miehet puhuneet asiallisesti asiasta vaimojenne kanssa? Mikähän mahtaa olla ap:n kuva siitä, että on tehnyt kaikkensa? Itselläni oma kokemus on, että kun lopetin pillerit, niin halut palasi hiljalleen. Koskaan ei ole oikeutta pettää. Miksi ei voi sanoa suoraan?

Ollaan:

- Keskusteltu ihan asiallisesti, vaimoa ei vaan seksi niin kauheasti kiinnosta

- Joskus sanoi, että pitäisi tehdä enemmän kotitöitä. No otin neuvosta vaarin ja rupesin oikein superaviomieheksi ja -isäksi, mutta eipä sillä juuri merkitystä ollut mihinkään suuntaan.

No mutta se harvinainenkin seksi on mennyt siihen, että vaimo makaa selällään ja minä saan ensin hoidella hänet ja sitten pikainen yhdyntä. Eipä se oikeastaan enää edes kiinnosta ja näin uuden vuoden lupauksena voisin antaa lupauksen selibaatista. Siis ainakin vaimon kanssa ;)

Vierailija
9/11 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen nainen ja luen tätä keskustelua uuden vuoden yönä. Kaikki naiset ei elä tajuamatta seksuaalisuuden merkitystä ja ulottuvuuksia, entäs miehet!

Meillä on pieni lapsi, olemme paljon yhdessä ja kaikki tuntuu olevan hyvin. Paitsi että seksielämää hallitsee mieheni diktatuuri, hänen halujensa mukaan eletään.

Ja kuinkas käy? Itselleni kelpaisi seksi vähintään kerran viikossa. Mutta kun mieheni on nyt oikein yrittänyt panostaa, meillä oli viime vuonna seksiä yhden kerran, edellisenä vuonna kai yhtä paljon ja sitä ennen 1-2 kertaa. Siihen asti oli joskus kerran, pari kuussa tai ainakin vuodessa.

Kärsin tästä. Varsinkin, kun tämä vaan jatkuu ja mies sanoo olevansa tyytyväinen. Aikaa muuhun ei juuri ole. Siis esim. pettämiseen kummallakaan.

Näinkö menee loppuelo? En koe itseäni enää kohta naiseksi lainkaan, kun kukaan mies ei minua halua. Pitäiskö etsiä muualta? Vois tehdä hyvää, mutta tuottaa myös ongelmia kotiin. Baarista on löytynyt halukkaita miehiä ennenkin, siinäkö mun tilaisuudet? Tästä kotisohvalta jollain verukkeella ulos seksiä hakemaan, kun muuten saa olla ikänsä ilman?

Monenlaista on vuosien mittaan yritetty, eli minä olen yrittänyt ja lopputulos on tämä: Nettiseksiä uudenvuoden yönäkin, kun mies on mennyt jo nukkumaan. Ihana oma aika... Ja ainoa mahdollisuuteniko minkäänlaiseen seksiin?

Ei ihan vastaa oikeaa. Ja olenhan minä naimisissakin.

Mieheni mielestä kaikki on hyvin! Lapsen takia en haluaisi erota varsinkaan pelkän seksin takia, vaikka ei se ole minusta mikään pelkkä.En haluaisi erikoisemmin pettääkään, mutta lopulta se alkaa tuntua parhaalta vaihtoehdolta. Vaikka kuitenkaan en haluaisi vaarantaa pehettäni, minulla on tyytyväinen, pieni lapsi ja tyytyväinen mies. Mikä ansa naiselle!

Vierailija
10/11 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä niin, että aikaa seksiin yms. olisi koska tahansa haluaisi järjestää, esim. joka ilta, kun lapsi nukahtaa. Enemmänkin aikaa saisi järjestymään, jos löytyisi kiinnostusta. Ed.viestissäni sanoin, ettei aikaa muuhun juuri ole.Tarkoitin, ettei näytä olevan nyt. Mieheni on päivät töissään, illat olemme kolmistaan tai kukin harrastuksissaan. Tarkoitin suunnilleen, että en usko mieheni pettävänkään, niin vähän seksi kiinnostaa yleensäkin. Tai jos on mahdotonta elää (miehen) kuten minä, että seksiä on n. kerran vuodessa 6 min., en tiedä, koska olisi aikaa muihin suhteisiin ellei työpäivän aikana. Kuten itsellänikin, ja silloin ei ole tilasuutta. Mietin siis, miten saisin aikaa seksiin edes vaikka itselleni... Kun kaikki aika menee työssä, perheen parissa ja harrastuksissa.

Saisinko jonkun eroottisen ystävän nyt heti tähän iltaan, johonkin toiseen tai vaikka sopivasti mukaan harrastuksiin tai "harrastuksiin", vai tähänkö loppui erotiikka elämästäni.

Vierailija
11/11 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää taas vähän tätä. Uusi vuosi netissä. Voisko olla muitakin tapoja juhlia / valvoa / viettää yönsä?

Jos olis edes sinkku tmv. ja vapaa menemään mihin vaan mistään välittämättä. Mut et annapa vaimona kotona lapsenhoidossa, mihinkäs meet. Siis täällä taas eikä siinä mitään. Paitsi etä päivät ja illat oon lapsenhoidossa / lenkillä, tiskaan, kaupassa tms. ja siinä se.

Lapsi menee nukkumaan myöhään, sitten miesja sitten alkaa "oma aika" ! Joinain iltoina odotan, että makuuhuoneesta kuuluu miehen kuorsaus,sitten alkaa oma elämä kotisohvalla.

Paha vaan, että pitää nousta kun muutkin. Mutta muuten ei olisi kuin pulkkamäkeä, lapsenhoitoa ( rakastan sitä :) ja ruuanlaittoa. Saisipa joskus hetken ihan yksin, jonkun eroottisen hetken eroottisen miehen (KENEN?) kanssa, niin jaksaisi taas kauan ilman.

Nyt,kuten monta vuotta, mun oma elämä on lenkkipolulla ja sitten yömyöhällä yksin koneella. Ei muuta, se erotiikasta vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme